Το νέο Hyundai Κona πάτησε τις ρόδες του και στη χώρα μας, με την ελληνική αντιπροσωπία να ξεκινάει επίσημα την εμπορική του διάθεση για το αγοραστικό κοινό. Το μικρό SUV της κορεάτικης εταιρείας έχει ήδη αγαπηθεί από τους Έλληνες, γράφοντας υψηλά νούμερα πωλήσεων, και στη 2η γενιά του έρχεται ακόμα πιο δυναμικό, ολοκληρωμένο και με πιο premium φιλοσοφία.
Σχεδίαση που συνδέεται άμεσα με την ηλεκτροκίνηση για το νέο Hyundai Kona
Εξωτερικά ακολουθάει την καινούργια σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai, θυμίζοντας στα σημεία τη ηλεκτρική σειρά Ioniq, κάτι που θα λέγαμε ότι είναι φυσιολογικό μιας και μέσα τους επόμενους μήνες θα έρθει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με την εταιρεία να πιστεύει πολύ στο νέο τρόπο κίνησης. Μπροστά και πίσω ξεχωρίζουν οι φωτιζόμενες λωρίδες LED, που έχουν την ονομασία Seamless Horizon Lamp, ενώ οι μπροστινοί προβολείς στην άκρη του αμαξώματος, η μυώδης μάσκα και ο προφυλακτήρας με τις αιχμηρές γωνίες και τη τριγωνική αρχιτεκτονική δημιουργούν ένα δυναμικό σύνολο που δύσκολα συναντάμε σε αυτή την κατηγορία. Η επιβλητική εμφάνιση συμπληρώνεται από τα φουσκωμένα φτερά και την οφθαλμαπάτη στο πίσω μέρος με τη γραμμή του παραθύρου που ανεβαίνει να δίνει μια πιο sportif εικόνα. Ανάλογα την έκδοση διαφοροποιούνται λεπτομέρειες και διαστάσεις ζαντών, ενώ για τους πιο «αθλητικούς» υπάρχει διαθέσιμη και η N-Line, όπου ξεχωρίζει χάρη στους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, τα βαμμένα πλαστικά στα φτερά, τις εξατμίσεις και τους τροχούς που φτάνουν μέχρι τις 19 ίντσες. Όσο για τις διαστάσεις του, το Hyundai Kona μεγάλωσε κατά 15 εκ. από τον προκάτοχο του (4,35μ x 1,82μ.x 1,57μ) , μπαίνοντας στα χωράφια της μικρομεσαίας κατηγόριας και ουσιαστικά κοιτάει στα μάτια το μεγαλύτερο Tucson.
Hi-tech εσωτερικό και πιο ευρύχωρο το νέο Hyundai Kona
Αισθητά αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του Hyundai Kona, όπου κι εκεί ακολουθείται μια πιο «ηλεκτρική» φιλοσοφία, με την εικόνα του να είναι μοντέρνα και σύγχρονη. Την παράσταση κλέβουν από την πρώτη στιγμή οι δυο οθόνες 12,3 ιντσών, η μια λειτουργεί σαν ψηφιακός πίνακας οργάνων και η άλλη έχει το ρόλο του infotainment, οι οποίες έχουν σαφή σχέση με τις αντίστοιχες του Ioniq 5 και αναδεικνύουν το hi-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Εκτός από το τεχνολογικό κομμάτι, βελτιωμένη είναι η ποιότητα κατασκευής και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, δείχνοντας ότι η Hyundai θέλει να μπει σε πιο premium μονοπάτια. Στις αυτόματες εκδόσεις, ο επιλογέας ταχυτήτων έχει μετακομίσει πίσω από το τιμόνι, ακόμη μια αναφορά στη σειρά Ioniq, ενώ στην κεντρική κονσόλα συναντάμε τον διακόπτη για τα οδηγικά mode και άφθονο χώρο για μικροαντικείμενα. Οι μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις είχαν θετικό αντίκτυπο και στην ευρυχωρία του εσωτερικού, με τον αέρα για γόνατα και κεφάλι να έχει αυξηθεί, ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 466 λίτρα (1.300 με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα) ανεξαρτήτου έκδοσης.