Το νέο MG3 κάνει πρεμιέρα σήμερα!
Η δεύτερη γενιά του MG3 παρουσιάζεται σήμερα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύη. Το πρώτο full-hybrid μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας λανσάρεται με 1.500άρη κινητήρα και τεχνολογικές αναβαθμίσεις, ενώ αναμένεται στη χώρα μας τον Μάιο.
Τον Μάιο κυκλοφορεί στην Ελλάδα το νέο MG3
Σήμερα παρουσιάζεται στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η δεύτερη γενιά του MG3. Υπενθυμίζουμε ότι η πρώτη γενιά δεν κυκλοφόρησε στην Ελλάδα, επομένως το μοντέλο κάνει το ντεμπούτο του στη χώρα μας. Η MG λανσάρει το νέο μικρό hatchback αποκλειστικά με full-hybrid σύστημα κίνησης, ενώ ξεχωρίζουν οι τεχνολογικές αναβαθμίσεις στο κινητήριο σύνολο και στο σύστημα πολυμέσων. Αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Μάιο στην ελληνική αγορά.
Πλήρως υβριδικός 1.500άρης κινητήρας, με συνδυαστική ισχύ 195 ίππων
Το MG3 είναι το πρώτο πλήρως υβριδικό μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας. Η συγκεκριμένη έκδοση ονομάζεται «Hybrid+», διαθέτει αυτόματο σασμάν και συνδυάζει 1.500άρη τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 102 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, μπαταρία 1,83 kWh, αλλά και μία επιπλέον γεννήτρια. Συνδυαστικά, η ισχύς του MG3 ανέρχεται στους 195 ίππους και τα 250 Nm ροπής. Το υβριδικό supermini επιταχύνει σε 8 δλ. στα 100 χλμ./ώρα, ενώ «σκαρφαλώνει» από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα σε 5 δλ. Επειδή ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει από μόνος του 136 ίππους, η MG ισχυρίζεται ότι η επιτάχυνση προέρχεται κυρίως από τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, με τον βενζινοκινητήρα να αναλαμβάνει δράση μόνο σε υψηλότερες ταχύτητες. Τέλος, η μεικτή κατανάλωση αγγίζει τα 4,4 λτ/100 χλμ.
Τεχνολογικές αναβαθμίσεις στην ασφάλεια και στο εσωτερικό
Στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων προβάλλεται σε οθόνη 7 ιντσών, ενώ μία δεύτερη οθόνη 10,25 ιντσών αναλαμβάνει την προβολή των λειτουργιών του infotainment. Η MG «ακούει» τους λάτρεις της εργονομίας, εμπλουτίζοντας το ταμπλό με φυσικούς διακόπτες. Στα αξιοσημείωτα είναι ότι το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης (GPS) περιλαμβάνεται στη βασική έκδοση. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης συνδεσιμότητα Apple CarPlay/ Android Auto, ηχοσύστημα 6 ηχείων, θύρες USB και αισθητήρες παρκαρίσματος. Το σύστημα υποβοήθησης οδηγού ενισχύει την ασφάλεια των επιβατών με συστήματα όπως το Forward Collision Warning, Lane Keep Assist, Lane Departure Warning System, Traffic Jam Assist και Adaptive Cruise Control.
Το σύστημα «Hybrid+» επιλέγει από μόνο του πώς θα αξιοποιήσει τους δύο κινητήρες
Το υβριδικό σύστημα «Hybrid+» επιλέγει αυτόματα, ανάλογα με την περίσταση, μεταξύ 5 προγραμμάτων κίνησης. Το πρώτο ονομάζεται «EV» και, όταν τίθεται σε ισχύ, το όχημα κινείται αποκλειστικά μέσω του ηλεκτροκινητήρα. Στο «Series» ο κινητήρας βενζίνης τροφοδοτεί τη γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα. Στο «Series and Charge» γίνεται ακριβώς το ίδιο, απλά φορτίζει ταυτόχρονα και η μπαταρία. Στο πρόγραμμα «Drive and Charge» η κίνηση είναι αποκλειστική ευθύνη του βενζινοκινητήρα, ενώ η μπαταρία φορτίζει μέσω της γεννήτριας, και τέλος το πρόγραμμα «Parallel» σηματοδοτεί τη συνεργασία μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα για την κίνηση του οχήματος. Ως συνήθως, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προφίλ οδήγησης (Eco, Standard και Sport).
Σχολιάστε |