Γιατί είναι απαραίτητο για την Peugeot να δημιουργήσει άμεσα ένα hot hatch μοντέλο για το νέο 208? Αποτελούν μονόδρομο πλέον τα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα και γιατί δεν αντέχουν πλέον οι βιομηχανίες κινητήρες επιδόσεων, εσωτερικής καύσης?
Λίγες μέρες μετά την πρώτη δοκιμή του νέου Peugeot 208, άρχισαν οι φήμες για την σχεδίαση ενός performance μοντέλου από πλευράς της Γαλλικής βιομηχανίας. Η βάση της συζήτησης που έχει ξεκινήσει, είναι το κατά πόσο μπορεί να αντέξει η Peugeot, ένα αυτοκίνητο επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή θα πρέπει να αφοσιωθεί στην κατασκευή μιας έκδοσης επιδόσεων αποκλειστικά με ηλεκτρικούς κινητήρες.
Την δεδομένη στιγμή, η Peugeot δεν έχει άλλη λύση από το να προχωρήσει στην κατασκευή ενός ηλεκτρικού μοντέλου επιδόσεων, αφού ένα 208 GTi με σχεδόν 300 άλογα μέσω ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης θα έχει επιπτώσεις στον μ.ο εκπομπών ρύπων που η Peugeot θέλει να κρατήσει χαμηλά για να αποφύγει τα βαριά χρηματικά πρόστιμα. Οι φήμες λένε πως το ίδιο θα κάνει και η Renault με την επόμενη έκδοση του Clio, αφού προς το παρόν το Zoe θα είναι αυτό που θα έχει ηλεκτρική performance συμπεριφορά.
Το Βρετανικό carnow, προχώρησε στην παρουσίαση ενός σχεδίου του μελλοντικού Peugeot 208 GTi, με αλλαγές στην εμφάνιση του, και συγκεκριμένα στην προσθήκη αεροδυναμικών βοηθημάτων στα άκρα του προφυλακτήρα και την χαρακτηριστική δίτονη βαφή που έχει υιοθετήσει η φίρμα στα GTi μοντέλα της. Η σχεδίαση είναι αρκετά επιθετική και σίγουρα θα τραβούσε το ενδιαφέρον των νέων που αναζητούν έντονες συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι του οδηγού.
Παράλληλα να προσθέσουμε η Peugeot έχει ουσιαστικά αφαιρέσει από την γκάμα της την ονομασία GTi, και έχει προχωρήσει στην αναγνωριστική ονομασία Peugeot Sport Engineered, που πρωτοεμφάνισε με το Peugeot 508 Sport Engineered Concept, έχοντας έναν PureTech κινητήρα 200 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.