Με φρέσκια εμφάνιση και καινούργια τεχνολογία το νέο Peugeot 508 έρχεται ανανεωμένο και έτοιμο να κυριαρχήσει στην κατηγορία των μεσαίων premium αυτοκινήτων.
Ακόμα πιο δυναμική σχεδίαση το Peugeot 508
Το μπροστινό τμήμα είναι ακόμα πιο δυναμικό, με το νέο λογότυπο της Peugeot να τραβάει τα βλέμματα. Η κάθετη μάσκα του ψυγείου είναι πλήρως ενσωματωμένη στον μπροστινό προφυλακτήρα, όπως έχουμε δει και σε αδελφικά μοντέλα του 508, ενώ οι στενοί προβολείς δένουν αρμονικά με τα νέα τριπλά φώτα ημέρας που βγάζουν μια premium αισθητική και ταυτόχρονα θυμίζουν κυνόδοντες. Πίσω συναντάμε φωτιστικά σώματα με την κλασική σχεδίαση των τριών ονύχων, ενώ το όνομα του μοντέλου έχει υιοθετήσει μια πιο μοντέρνα γραμματοσειρά σε γκρι απόχρωση.
Στο πλάι, νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με 5άκτινη σχεδίαση και «κρυμμένα» παξιμάδια κοσμούν την εμφάνιση του 508, με τον εν δυνάμει ιδιοκτήτη να μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 7 διαφορετικές αποχρώσεις αμαξώματος, με τις Okenite White», «Eclipse Blue» και «Titan Grey» να είναι καινούργιες. Όσο για τις διαστάσεις του, το μήκος της sedan έκδοσης φτάνει τα 4,75 μ και τα 4,79μ το station wagon, ενώ το πλάτος θα αγγίζει τα 1,86 μέτρα.
Με μεγαλύτερες οθόνες και καλύτερο infotainment
Στο εσωτερικό, το Peugeot 508 παρουσιάζει τη νέα φιλοσοφική σχεδίαση της εταιρείας και πλέον έρχεται με αναβαθμισμένο iCockpit, που περιλαμβάνει ένα πλήρως προσαρμόσιμο τρισδιάστατο πίνακα οργάνων 12 ιντσών και μια κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, η οποία τρέχει την τελευταία γενιά του συστήματος «iConnect», προσφέροντας βελτιωμένη ενσωμάτωση smartphone και «over-the-air» ενημερώσεις.
Δύο κινητήρες εσωτερικής καύσης και τρία Plug-in υβριδικά
Στο τομέα των κινητήριων συνόλων παραμένει ο βενζινοκινητήρας των 131 ίππων και ο εξίσου δυνατός diesel των 150 ίππων. Εκτός από τους δύο κλασικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα υπάρξουν επίσης τρία plug-in υβριδικά στη γκάμα. Τα δυο θα βασίζονται σε ένα τετρακύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1,6 λίτρων, όπου η ισχύς του θα κυμαίνεται από τα 150 έως τα 180 άλογα, και σε συνεργασία με ένα ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων θα αποδίδουν 180 και 225 ίππους αντίστοιχα.
Στην κορυφή συναντάμε τη τετρακίνητη έκδοση Peugeot Sport Engineered, όπου το θερμικό μοτέρ θα βγάζει 200 ίππους και σε συνεργασία με δυο ηλεκτροκινητήρες 110 ίππων έκαστος, έναν σε κάθε άξονα, θα αποδίδει συνολικά 360 ίππους και μέγιστη ροπή 520 Nm. Όλες οι εκδόσεις, εκτός του PSE, είναι μπροστοκίνητες και η ισχύς θα περνάει στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Πάντως προκαλεί εντύπωση ότι δεν έχει ανακοινωθεί κάποια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση για το νέο 508.
Στα τέλη του καλοκαιριού του 2023 η κυκλοφορία του Peugeot 508
Το Peugeot 508 θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από τα τέλη Μαρτίου και οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν στα τέλη του καλοκαιριού του 2023. Η γαλλική εταιρεία ακόμα δεν έχει αποκαλύψει τίποτα για τις τιμές, αλλά υποθέτουμε ότι θα είναι λίγο πιο ακριβό από τον προκάτοχο του. Αυτή τη στιγμή, η sedan έκδοση ξεκινά από τα 46.200 ευρώ, η station wagon από τα 49.700 και οι Plug-In από τα 52.800 ευρώ.
Kάνει τους Γερμανούς ανταγωνιστές να χάνουν τον ύπνο τους.
Το νέο 508 πιο δυναμικό και φρέσκο από ποτέ.
Πολυτελές εσωτερικό με οθονάρες και υλικά από τα πάνω ράφι
Μέχρι 360 άλογα και επιδόσεις φωτιά.
Μπορεί το νέο 508 να χτυπήσει τη σειρά 3 και Α5?