Tην δική του πρόταση για το νέας γενιάς Renault Clio παρουσίασε ανεξάρτητος σχεδιαστής. Δείτε επίσης τι μαθαίνουμε για το γαλλικό best-seller.
To Renault Clio «παίζει» σε μια κατηγορία με μεγάλο ανταγωνισμό από νέα μοντέλα όπως τα Citroen C3, Ford Fiesta, Nissan Micra και Volkswagen Polo, όμως σε αντίθεση με αυτά, το γαλλικό μικρό έχει τα χρονάκια του στην αγορά.
Για αυτό το λόγο, φαίνεται πως η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζεται να παρουσιάσει πολύ σύντομα την νέα του γενιά με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο ότι θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση Παρισιού το Σεπτέμβριο, ώστε να λανσαριστεί εμπορικά πριν το τέλος του έτους ή στις αρχές του 2019.
Με αφορμή αυτές τις πληροφορίες, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Nikita Aksyonov δημιούργησε την δική του πρόταση για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το νέας γενιάς Clio παίρνοντας έμπνευση από την σχεδιαστική γλώσσα του Symbioz concept που έκανε ντεμπούτο στην Έκθεση της Φρανκφούρτης. Ο πρόβολος του αποτελείται από boomerang φωτιστικά σώματα LED που έχουμε δει και στο Megane, ενώ υιοθετείται ατόφια η φουτουριστική του γρίλια. Πρέπει να σημειώσουμε πάντως ότι το νέο Clio είναι απίθανο να λάβει τέτοια γρίλια, αφού δεν μπορούμε να διαπιστώσουμε κάποιο τρόπο με τον οποίο θα υπάρχει αρκετή ψύξη των μοτέρ εσωτερικής καύσης λόγω της παντελούς έλλειψης αεραγωγών. Τέλος, στο υπόλοιπο αμάξωμα, δεν παρατηρούμε σημαντικές διαφορές με το τωρινο μοντέλο, αναμένεται πάντως το αμάξωμα του να γίνει πιο μυώδες στη νέα του γενιά.
Όλα δείχνουν πως το νέο Clio θα στηρίζεται σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή της υπάρχουσας πλατφόρμας CMF-B, ώστε να περιοριστεί το κόστος εξέλιξής του. Θα διαθέτει μια ξαναδουλεμένη εκδοχή του turbo κινητήρα των 0,9 λίτρων, αλλά και το νέο σύνολο βενζίνης των 1,3 λίτρων. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν του Γάλλους να αφήσουν πίσω τους τις diesel εκδόσεις, λόγω των χαμηλών πωλήσεων των εν λόγω μοντέλων, αλλά φαίνεται πραγματικά δύσκολο να αγνοηθεί ένας κινητήρας όπως ο dCi των 1,5 λίτρων.
Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση θα είναι αυτή με το ήπιο υβριδικό σύστημα, η οποία θα χρησιμοποιεί ένα μοτέρ βενζίνης και ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt, προκειμένου να περιοριστούν τα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών. Μια «κανονική» plug-in hybrid έκδοση είναι εκτός ατζέντας, λόγω του υψηλού της κόστους. Στόχος της Renault είναι ο περιορισμός του βάρους, κάτι που θα γίνει με τη χρήση αλουμίνιου στην κατασκευή, την τοποθέτηση λεπτότερων τζαμιών, αλλά και με την επιλογή ενός απλούστερου συστήματος πέδησης.