autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Toyota, Μazda και Subaru ενώνονται για να σώσουν τα θερμικά μοτέρ

Toyota, Μazda και Subaru ενώνονται για να σώσουν τα θερμικά μοτέρ

15/11/2021

Οι Τρεις μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες μαζί με τις Kawasaki και Yamaha ανακοίνωσαν ότι ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να βρουν τρόπους να σώσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Οι αυτοκιντοβιομηχανίες το τελευταίο διάστημα παρουσιάζουν όλο και περισσότερο τα νέα ηλεκτρικά τους μοντέλα με στόχο να μηδενίσουν τους ρύπους. Από ότι φαίνεται δεν επιθυμούν όλες οι εταιρείες να μετατρέψουν τον στόλο τους σε ηλεκτρικό, με τις Ιαπωνικές μάρκες να σηκώνουν ανάστημα κια να συνεργάζονται για να σώσουν τα θερμικά μοτέρ.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Τοyota, Μazda και Subaru υπέρ των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Πέντε μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες δημιούργησαν έναν συνασπισμό στην προσπάθειά τους να σώσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Toyota, η Mazda και η Subaru ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να εξετάσουν με ποιους τρόπους μπορούν να εκμηδενίσουν τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων τους χωρίς να χρησιμοποιήσουν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες. Eπίσης, Kawasaki και Yamaha ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να αναπτύξουν κινητήρες υδρογόνου για μοτοσυκλέτες αλλά και για άλλου τύπου οχήματα.


Θα συμμετάσχουν με συνθετικά καύσιμα σε αγώνες

Τοyota και Subaru ανακοίνωσαν επίσης πως θα συμμετάσχουν στους αγώνες Super Taikyu Series με carbon-neutral συνθετικά καύσιμα από βιομάζα, ενώ η Mazda θα συμμετάσχει στην ST-Q κατηγορία με ένα ειδικό αυτοκίνητο που θα κινείται με τον 1,5-liter SkyActiv-D κινητήρα χρησιμοποιώντας βιοντίζελ καύσιμο. Η Toyota υπόσχεται επίσης ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα υδρογονοκίνητα αγωνιστικά της αυτοκίνητα ενώ, δουλεύει επίσης μαζί με εταιρείες και τοπικές κυβερνήσεις για να επεκταθεί η χρήση του υδρογόνου. Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως την προηγούμενη βδομάδα, μόλις έξι εταιρείες ανακοίνωσαν πως θα σταματήσουν την πώληση αυτοκινήτων με μοτέρ εσωτερικής καύσης το 2040, ενώ χώρες όπως η Κίνα, η Γερμανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες, αρνήθηκαν να υιοθετήσουν το σχέδιο της COP26 για άμεση κατάργηση των θερμικών κινητήρων.

Οι Ιαπωνικές μάρκες ψάχνουν τρόπους να σώσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Τοyota και Subaru θα συμμετάσχουν στους αγώνες με συνθετικά καύσιμα από βιομάζα.
Kawasaki και Yamaha θέλουν να αναπτύξουν κινητήρες υδρογόνου για μοτοσυκλέτες.
Εσεέις τι λέτε; θα καταφέρουν οι Ιαπωνικές μάρκες να σώσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης την ώρα που τα ηλεκτροκίνητα αυξάνονται συνεχώς;
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε