Στην έκθεση του Τόκιο η Toyota μας παρουσιάζει πώς μπορεί να συνδυαστεί η χαρά της οδήγησης με τις περιβαλλοντικές ανησυχίες. Ας δούμε μαζί το πρωτότυπο GR HV SPORTS, ένα targa υβριδικό όχημα επιδόσεων που «τιμά» τους δεσμούς της Toyota με το μηχανοκίνητο αθλητισμό.
H Toyota παρουσιάζει στην 45η έκθεση του Τόκιο το πρωτότυπο GR HV SPORTS, το οποίο σύμφωνα με τη φίρμα αντιπροσωπεύει ένα νέο τρόπο του να απολαμβάνεις το αυτοκίνητο, αναμειγνύοντας την έξαψη που δίνει ένα σπορ όχημα, με τη φιλικότητα στο περιβάλλον.
H σχεδίαση του concept θυμίζει αυτή του αγωνιστικού TS050 Hybrid της ομάδας TOYOTA GAZOO Racing, που συμμετέχει στο πρωτάθλημα αντοχής World Endurance Championship (WEC). Διαθέτει μια targa οροφή προς τιμήν εμβληματικών μοντέλων της εταιρείας, όπως το Toyota Sports 800 (γνωστό ως Yotahachi) και τη Supra.
Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος 4.395 χλστ., πλάτος 1.805 χλστ. και ύψος 1.280 χλστ. Είναι πισωκίνητο και κεντρομήχανο, παίρνοντας κίνηση από το σύστημα THS-R (Toyota Hybrid System-Racing) που διαθέτει υβριδική τεχνολογία που προέρχεται από το TS050 Hybrid.
Το GR HV SPORTS διαθέτει ματ μαύρη βαφή και φώτα LED, «φωνάζοντας» τους δεσμούς της Toyota με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το ίδιο κάνει και ο πίσω διαχύτης που είναι παρόμοιος με εκείνον του TS050 Hybrid.
Στην ίδια λογική και τα κουμπιά στον κέντρο της κονσόλας, μέσω των οποίων επιλέγεται η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου, θυμίζοντας πάλι αγωνιστικό όχημα. Το μπουτόν έναρξης του κινητήρα βρίσκεται στον επιλογέα.
Ο οδηγός μπορεί να γυρίσει στην χειροκίνητη λειτουργία το κιβώτιο με το πάτημα ενός κουμπιού, έχοντας τότε στη διάθεσή του έναν κλασικό 6τάχυτο επιλογέα διαμόρφωσης «Η». Η υβριδική μπαταρία βρίσκεται κοντά στο κέντρο του οχήματος, γεγονός που συμβάλει στην καλύτερη κατανομή βάρους και στη βελτίωση των οδικών χαρακτηριστικών του οχήματος.