Το ήπια υβριδικό σύστημα απενεργοποιεί επίσης τον κινητήρα μόλις ο οδηγός «τραβήξει» το πόδι του από το γκάζι. Η Volkswagen αναφέρει ότι ο κινητήρας ενεργοποιείται και απενεργοποιείται χωρίς καθυστέρηση και αυτή η διαδικασία παράγει ελάχιστους κραδασμούς. Χάρη σε αυτή τη δυνατότητα το Golf εξοικονομεί περίπου 0,4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ.
Αρχικά, το σύστημα θα προσφέρεται με τους κινητήρες 1.0 TSI και 1,5 TSI Evo που συνδυάζονται με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, ωστόσο στη συνέχεια θα προσφερθεί σε άλλους κινητήρες, όπως και σε άλλα μοντέλα.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως παρόλο το ήπια υβριδικό σύστημα κατά τη διάρκεια του Vienna Motor Symposium οι άνθρωποι της VW σημείωσαν πως «ο αποτελεσματικότερος τρόπος για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα είναι η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων σε ευρεία κλίμακα».
Copyright © 2024 - autoagora.gr