autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δοκιμάζουμε το VW Polo με τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0 TSI, στην ισχυρή έκδοση των 110 ίππων.

Το εσωτερικό είναι εργονομικό και έχει καλή ποιότητα κατασκευής.

Ο νέος 1.000άρης TSI των 110 ίππων προσφέρει πολύ γρήγορες επιδόσεις και έχει πολιτισμένη λειτουργία.

Test: VW Polo 1,0 TSI

6/5/2016

Ο νέος 1.000άρης TSI κινητήρας των 110 ίππων του VW Polo προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις με λογική κατανάλωση.

Το Polo με τη σειρά του εξοπλίζεται με τον 1000άρη TSI κινητήρα της VW, που συνδυάζει επιδόσεις και οικονομία, παρά τα 999 κ.εκ. της χωρητικότητάς του, δοξάζοντας το downsizing. Εκτός από την έκδοση της δοκιμής μας με τους 110 ίππους, ο ίδιος κινητήρας αλλά με απόδοση 95 ίππους, εξοπλίζει την BlueMotion έκδοση του Polo. Σχεδιαστικά βέβαια δεν υπάρχουν διαφορές με το Polo να παραμένει σύγχρονο και μοντέρνο. 

Εσωτερικό
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, προσεγμένη εργονομία και υψηλή λειτουργικότητα. Οι χώροι παραμένουν σε καλά επίπεδα για 4 ενήλικες επιβάτες και ο χώρος αποσκευών, με 280 λίτρα χωρητικότητα, βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Κινητήρας
Ο 3κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας του
Polo είναι αλουμινένιος, με άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, αλλά και turbo. Η χωρητικότητά του είναι 999 κ.εκ. και αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής μεταξύ 2.000 και 3.500 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 6 σχέσεων με καλή κλιμάκωση και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ο κινητήρας έχει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, ενώ λόγω του σωστού ζυγίσματός του, οι κραδασμοί που φθάνουν στην καμπίνα είναι μικροί και ο όποιος θόρυβος φτάνει στο εσωτερικό δεν ενοχλεί. Σύμφωνα με την VW η κατανάλωση είναι 4,3 λτ./100 χλμ και κατά την διάρκεια της δοκιμής μας έφτασε τα 5,9 λτ./100 χλμ.

Οδηγώντας
Με στιβαρό πλαίσιο και σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, το
VW Polo 1,0 TSI 110 PS στο δρόμο αποπνέει ασφάλεια και συμβάλει στο αίσθημα σιγουριάς του οδηγού του. Ο έλεγχος σε κάθε περίπτωση γίνεται με ευκολία μέσω του καλού ηλεκτρικού τιμονιού, ενώ τα φρένα συνάδουν στο όλο αίσθημα ασφάλεια παρέχοντας πολύ καλή αίσθηση από το πεντάλ και όντας αρκετά αποτελεσματικά. 

Συμπέρασμα
Σε μια κατηγορία που βασιλεύει το downsizing, το VW Polo 1,0 TSI 110 PS της δοκιμής μας αποδεικνύεται σβέλτο και έρχεται να αποδείξει ότι οι 1.000άρηδες κινητήρες έχουν ψυχή και μπορούν να προσφέρουν επιδόσεις και συγκινήσεις. Τιμολογιακά, το VW Polo 1,0 TSI 110 PS κοστίζει στην 3θυρη έκδοση της δοκιμής μας  13.940 ευρώ, ενώ το 5θυρο μοντέλο έχει κόστος 500 ευρώ επιπλέον. Οι τιμές αυτές κρίνονται καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας, από τη στιγμή που η βασική έκδοση Advance συνοδεύεται και από ένα πολύ καλό εξοπλιστικό επίπεδο που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων όλο το ηλεκτρικό πακέτο, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών και πολλά άλλα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις