H απουσία συστήματος τετρακίνησης στο C-HR crossover φαίνεται ότι έχει αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις του. Διαβάστε τι μαθαίνουμε.
Από την στιγμή που έκανε ντεμπούτο το Τοyota C-HR τράβηξε τα βλέμματα πάνω του με την φουτουριστική του σχεδίαση και το «ακραίο» του αμάξωμα. Ωστόσο, το εντυπωσιακό crossover της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν προσφέρεται με σύστημα τετρακίνησης και αυτό φαίνεται να έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις του, τουλάχιστον για την αγορά των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το C-HR στην αμερικάνικη αγορά βρίσκεται πίσω σε πωλήσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό με την βάση δεδομένων Carsalesbase να αναφέρει ότι έχει πουλήσει μόνο 21.889 αυτοκίνητα από τον φετινό Απρίλιο. Ο ίδιος ο αντιπρόεδρος της μάρκας Bob Carter στον τομέα των Πωλήσεων για τις ΗΠΑ δήλωσε σε συνέντευξη του ότι επειδή το C-HR δεν προσφέρεται με τετρακίνηση, «οι πωλήσεις του επηρεάζονται σημαντικά».
Σύντομα αναμένεται να λανσαριστεί στην ίδια κατηγορία και το Κicks crossover από την Νissan, με το υψηλόβαθμο στέλεχεος της μάρκας Μichael Bunce να αναφέρει ότι παρά το γεγονός ότι ούτε το Kicks δεν έχει σύστημα τετρακίνησης, αυτό δεν θα επηρεάσει τις πωλήσεις του γιατί θα έχει χαμηλότερη τιμή από το C-HR. O ίδιος δήλωσε για τις πωλήσεις του C-HR: «Στις ΗΠΑ, υπάρχει έντονη η αντιστοιχία μεταξύ μεγέθους και τιμής. Το C-HR ξεκινά από 22.500 δολάρια στις ΗΠΑ, τιμή αρκετά υψηλή».
Η Nissan αναφέρει ότι το νέο Kicks θα ξεκινά στις ΗΠΑ από τις 19.000 δολάρια (16.180 ευρώ).