autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

3 μικρομεσαία diesel 4ετίας που αξίζουν

Διαβάστηκε από 8130 αναγνώστες - 9/10/2017

Ψάχνεις μεταχειρισμένο 4ετίας που θα κρατήσει; Διάβασε τη σύγκριση ανάμεσα σε Astra, Auris και Golf και πάρε αυτό που σου ταιριάζει καλύτερα.

Κινητήρες-καταναλώσεις: Το Astra πάει γρηγορότερα και καίει λιγότερα

Το μοντέλο της Opel εξοπλίζεται με τον 1700άρη κινητήρα ο οποίος αποδίδει 130 άλογα και 300Nm ροπής. Το 6τάχυτο κιβώτιο δείχνει άψογα λειτουργικό, με το γκάζι να ανταποκρίνεται σε ολόκληρο το φάσμα και την κατανάλωση να είναι μόλις 3.7 λτ./100χλμ. Πάει καλά και δεν καίει όπως θα περίμενε κανείς για τα τόσα άλογα του .Ο κινητήρας 1,4 D-4D του Auris αποδίδει  90 ίππους και 205 Nm ροπής. Με μία ματιά, έχει επαρκή δύναμη για όλες τις περιπτώσεις, καίει λίγο και δεν εκπέμπει πολύ. Ο κινητήρας επιδεικνύει προθυμία στο γκάζι από τις χαμηλές στροφές, ενώ «τραβάει» ικανοποιητικά μέχρι ψηλά. Όσον αφορά τις καταναλώσεις, με τη βοήθεια του συστήματος Start&Stop πετυχαίνει  3,8 λτ./100 χλμ.

Το Golf τέλος εξοπλίζεται με τον turbo κινητήρα 1600 κυβικών ο οποίος αποδίδει 105 άλογα. Καλός κινητήρας που κρατάει το κροτάλισμα έξω από τη καμπίνα και το 5τάχυτο κιβώτιο καταφέρνει να ρίξει τη κατανάλωση στα 3.8 λτ./100χλμ. Βέβαια σε περιπτώσεις ταξιδιού θα θέλαμε και μία 6η ταχύτητα..
 
 

Το Auris έχει φοβερή ηχομόνωση, καλές αναρτήσεις και δεν θα σας αγχώσει ποτέ

Το Auris διαθέτει ακριβές τιμόνι το οποίο μεταφέρει άριστη πληροφόρηση από τον δρόμο. Ταξιδεύοντας είτε εντός πόλης είτε εκτός, θα παρατηρήσετε αμέσως την πολύ καλή ηχομόνωση αλλά και την άνεση του αμαξώματος στον ανοιχτό δρόμο. Την ποιότητα κύλισης θα την χαρακτηρίζαμε καταπληκτική ενώ οι προσεγμένες αναρτήσεις φιλτράρουν κάθε κακοτεχνία του δρόμου. Στο γερμανικό μοντέλο, αυτό που θα εκτιμήσετε είναι το γεγονός πως σε συνθήκες πίεσης παραμένει ουδέτερο και ασφαλές. Το τιμόνι με ηλεκτρονική υποβοήθηση προσφέρει έξτρα σιγουριά στον οδηγό. Στο κομμάτι της άνεσης, τα καθίσματα είναι αρκετά αναπαυτικά ενώ τραντάγματα θα νιώσετε εάν πέσετε σε πραγματικά μεγάλη λακκούβα. Στο Astra τέλος, θα χαρακτηρίζαμε την οδική συμπεριφορά του ασφαλή και ουδέτερη ταυτόχρονα. Τα φρένα είναι δυνατά, ενώ όταν το αμάξι πιεστεί, θα δώσει άφθονο χρόνο στον οδηγό να το «μαζέψει» με ένα απλό άφημα του γκαζιού. Γενικά οδηγώντας το δεν θα αγχωθείτε στιγμή.
 

Οι χώροι του Golf δεν σηκώνουν αμφισβήτηση
Το εσωτερικό του Golf είναι ιδιαίτερα προσεγμένο ποιοτικά με φινίρισμα και συναρμογή για σεμινάριο, Η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα δίνει μία ευχάριστη high tech πινελιά. Από πλευράς χώρων, 5 ενήλικοι επιβάτες θα καθίσουν άνετα ενώ το πορτ-παγκάζ αγγίζει τα 389 λίτρα. Το Auris εσωτερικά δείχνει λιτό σε σχεδίαση με ευθείες και καθαρές γραμμές που τονίζονται ιδιαίτερα από τα πολύ ποιοτικά υλικά. Οι διακοσμητικές ενθέσεις στα εμπρόσθια τμήματα έχουν εξαιρετικό φινίρισμα, ενώ το εσωτερικό πλάτος είναι καλό για την μεταφορά τριών πίσω επιβατών.

Τέλος, το ταμπλό του Astra μοιάζει παραφορτωμένο ειδικά στη κονσόλα που φιλοξενεί πλήθος κουμπιών τα οποία απαιτούν εξοικείωση. 4 επιβάτες θα βολευτούν άνετα με τους πίσω να έχουν περιορισμένο χώρο για τα γόνατα  ενώ ο διαθέσιμος χώρος αποσκευών των 370 λίτρων είναι αρκετά καλός.
 

To Auris πιο πλήρες, το Astra τυπικό και το Golf αρκετά «τσιμπημένο»
Το Auris έχει όλα όσα θα περίμενε κανείς από ένα Toyota. Μοιάζει ανθεκτικό στο χρόνο και πείθει με την ποιότητά του, ενώ προσφέρει άνετη, απροβλημάτιστη καθημερινή μετακίνηση, με οικονομία καυσίμου και χαμηλά πάγια έξοδα. To Golf 1,6 TDI έχει όλα τα πλεονεκτήματα του μικρομεσαίου VW, ο συγκεκριμένος όμως  κινητήρας πετρελαίου, συνδυάζεται μόνο με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, κάτι που δεν του δίνει το αβαντάζ της πιο «έξυπνης» κλιμάκωσης. Το Astra τέλος, αγαπά το ήσυχο ταξίδι και τις ομαλές επιταχύνσεις δίνοντας προτεραιότητα στην άνεση.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις