Το εσωτερικό είναι αντίστοιχα σύγχρονο, με προαιρετική οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα infotainment IntelliLink, και χωράει με άνεση 4 ενήλικες
Συνήθεις φθορές: Αναρτήσεις, φούσκες ημιαξονίων και χειρόφρενο που χαλαρώνει μόνο του
Όλα αυτά είναι στοιχεία που τα γνωρίζαμε από όταν το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο. Αυτό που γνωρίζουμε πλέον, είναι το πώς έχει σταθεί το μοντέλο στο πέρασμα του χρόνου.
Προβλήματα που είχαν οι προηγούμενες γενιές, όπως σκουριά και διαρροές λαδιού, έχουν πλέον επιλυθεί, και μέχρι στιγμής δεν έχουν παρατηρηθεί τέτοια «κρούσματα».
Το αυτοκίνητο έχει ωραία οδηγική αίσθηση, άνετη κύλιση και δεν παράγει ενοχλητικούς θορύβους. Τα κύρια ζητήματα είναι οι φθαρμένες αναρτήσεις, καθώς και σχισμένες φούσκες ημιαξονίων. Επίσης, στα πρώτα μοντέλα το χειρόφρενο χαλαρώνει μόνο του.
Αλλα σημεία ενόχλησης είναι το αδύναμο πεντάλ φρένου, η τυχόν ελαττωματική σύζευξη του smartphone με το εργοστασιακό Bluetooth, και το σύστημα πλοήγησης που ενδέχεται να χάνει το σήμα του GPS. Στα μοντέλα που έχουν ηλιοροφή, παρατηρείται θόρυβος σε ταχύτητες άνω των 30 χλμ/ώρα. Κλείνοντας, το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών μπορεί να παρουσιάσει δυσλειτουργία και να δείχνει λανθασμένες ενδείξεις.
Κλείνοντας, το
Opel Corsa χρονολογίας 2014-2019 είναι πιο ώριμο από τις προηγούμενες γενιές, είναι άνετο, πλούσια εξοπλισμένο και ευρύχωρο. Τα ελάχιστα προβλήματα που έχουν παρουσιάσει δεν αποτελούν σπουδαίο λόγο για να μας αποτρέψουν από την αγορά ενός τέτοιου μοντέλου.
Ποιά είναι η γνώμη σου; Θα έδινες 6.000 ευρώ για ένα Corsa του 2015, ή θα κοιτούσες κάποιο Fiesta ή Polo;
Συμφωνείς με το άρθρο; Κοινοποίησε το. Έχεις άλλη άποψη; Κάνε ένα σχόλιο.