Test μεταχειρισμένου: Toyota C-HR hybrid 2016-2023
Το υβριδικό σύστημα λειτουργεί σωστά, δεν βγάζει ζημιές και καίει 5,3 λτ/100 χλμ.
Οι επενδύσεις στο εσωτερικό δεν έχουν φθορές και γρατζουνιές.
Το απλό βενζινοκίνητο βγάζει βλάβες στους πολλαπλασιαστές.
Στο C-HR θα χωρέσουν 4 ενήλικες επιβάτες.
Το υβριδικό σύστημα λειτουργεί σωστά, δεν βγάζει ζημιές και καίει 5,3 λτ/100 χλμ.
Το Toyota C-HR βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του, το λανσάρισμα της οποίας έγινε το 2023. Αυτό σημαίνει ότι το προηγούμενο C-HR, που βρισκόταν σε παραγωγή από το 2016 έως το 2023, είναι πιο προσιτό για αγορά ως μεταχειρισμένο, με τη μερίδα του λέοντος στα διαθέσιμα μοντέλα να αποτελεί η υβριδική έκδοση που προσφέρει οικονομία στις μετακινήσεις.
Δοκιμάζουμε ένα Toyota C-HR Hybrid του 2018 και αναλύουμε τις ζημιές και τις φθορές που παρουσιάζει.
Το αυτοκίνητο που έχουμε στη διάθεσή μας εφοδιάζεται με το σύνολο των 122 ίππων, που αποτελείται από έναν 1.800αρη βενζινοκινητήρα 98 ίππων και από έναν ηλεκτροκινητήρα 72 ίππων, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός CVT κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Κατά την οδήγηση δεν παρατηρήθηκαν δυσλειτουργίες, με τα 122 άλογα να είναι απολύτως επαρκή για καθημερινή χρήση, και την εναλλαγή μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα να είναι ανεπαίσθητη.
Η συγκεκριμένη υβριδική τεχνολογία της Toyota έχει δοκιμαστεί εδώ και χρόνια σε διάφορα μοντέλα της εταιρείας και αξίζει να χαρακτηριστεί ως εξαιρετικά στιβαρή και απροβλημάτιστη. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, η μέση κατανάλωση του μεταχειρισμένου μοντέλου ήταν 5,3 λτ/100 χλμ, ένας αριθμός που είχαμε δει όταν δοκιμάσαμε το αυτοκίνητο καινούργιο και είναι δείγμα καλής λειτουργίας, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 11 δλ.
Κάποιος που θέλει ακόμα παραπάνω ισχύ, μπορεί να επιλέξει το δίλιτρο Toyota C-HR Hybrid που κυκλοφόρησε από το 2020 και έπειτα και αποδίδει συνολικά 184 ίππους. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο χρησιμοποιείται και στην Corolla της γενιάς E210.
Οι επενδύσεις στο εσωτερικό του Toyota C-HR δεν έχουν φθορές και γρατζουνιές
Περνώντας στο εσωτερικό του Toyota C-HR 2016-2023 βρίσκουμε το δυναμικά σχεδιασμένο ταμπλό, που έχει υψηλή ποιότητα κατασκευής και στιβαρά υλικά. Τα πλαίσια σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα αυξάνουν την κομψότητα του μοντέλου, ωστόσο είναι ανθεκτικά και δεν έχουν γρατζουνιές.
Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες επενδύσεις στην καμπίνα του ιαπωνικού crossover, με τους διακόπτες να μην έχουν ξεβάψει από τη χρήση και τα καθίσματα να διατηρούν σωστά τη φόρμα τους, χωρίς σκισίματα ή πτυχώσεις στις ταπετσαρίες τους.
Οδηγώντας το μεταχειρισμένο Toyota C-HR δεν ακούγονται ήχοι χτυπήματος ή κροταλίσματος από το πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης, ενώ η ανάρτηση είναι το ίδιο σφιχτή όπως την πρώτη μέρα, απορροφώντας σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου και παράλληλα μετριάζοντας τις κλίσεις του αμαξώματος.
Το απλό βενζινοκίνητο Toyota C-HR 2016-2023 βγάζει βλάβες στους πολλαπλασιαστές
Οι αναφορές βλαβών εστιάζουν στην αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση του Toyota C-HR 2016-2023, που διαθέτει το μοτέρ 1,2 λίτρων με ισχύ 116 ίππους. Οι ζημιές περιορίζονται στους πολλαπλασιαστές, ενώ έχουν υπάρξει περιπτώσεις που συσσωρεύτηκαν επικαθίσεις άνθρακα στις βαλβίδες και στην εισαγωγή του κινητήρα, κάτι που οφείλεται σε κακή καύση καυσίμου και μπορεί να επιλυθεί εύκολα.
Στο Toyota C-HR 2016-2023 θα χωρέσουν 4 ενήλικες επιβάτες
Το Toyota C-HR έχει σχεδιασμό που «παντρεύει» τα coupe με τα SUV, δικαιολογώντας το όνομά του (Coupe, High Rider). Παρά την επικλινή γραμμή της οροφής, στο αυτοκίνητο θα ταξιδέψουν με άνεση 4 ενήλικες επιβάτες, με το πίσω κάθισμα να εξυπηρετεί άτομα ύψους μέχρι 1,85 μέτρα. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 377 λίτρα, με την ευρυχωρία να μετατρέπεται σε 1.160 λίτρα αν αναδιπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος.
Συμπέρασμα: Απροβλημάτιστο το υβριδικό Toyota C-HR 2016-2023
Το Toyota C-HR ξεχωρίζει από τον σπορτίφ και φουτουριστικό σχεδιασμό του, ο οποίος όμως δεν έρχεται εις βάρος της ευρυχωρίας. Το υβριδικό μοντέλο διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση και την υψηλή αξιοπιστία του και είναι απροβλημάτιστο, κάτι που το καθιστά μια καλή επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου.Οι τιμές των μεταχειρισμένων υβριδικών Toyota C-HR 2016-2023 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου | Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου |
---|---|
Toyota C-HR Hybrid 2016 | 22.000 ευρώ |
Toyota C-HR Hybrid 2017 | 20.000 ευρώ |
Toyota C-HR Hybrid 2018 | 21.000 ευρώ |
Toyota C-HR Hybrid 2019 | 21.000 ευρώ |
Toyota C-HR Hybrid 2020 | 23.000 ευρώ |
Toyota C-HR Hybrid 2021 | 25.000 ευρώ |
Toyota C-HR Hybrid 2022 | 26.000 ευρώ |
Toyota C-HR Hybrid 2023 | 27.000 ευρώ |