Για το Toyota Prius υπάρχει συνέχεια. Αμφιβολία για την σταθερότητα της υβριδικής τεχνολογίας της Toyota, δεν έχουμε ούτε εμείς, αλλά ούτε και η Toyota. Ηρθε η ώρα να σταματήσεις να έχεις κι εσύ.
Το πρώτο Toyota Prius δεν αμφισβητήθηκε καθόλου, αν και σήμερα μας φαίνεται απίστευτο ότι σε εκείνο το άσχημο αυτοκίνητο με την παράξενη υβριδική τεχνολογία με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τον ηλεκτροκινητήρα δε φερθήκαμε τότε, εμείς οι αλαζόνες… petrol head, με το δέοντα σεβασμό. Τι λάθος είχαμε κάνει!
Στην πραγματικότητα, πάντως, το Toyota Prius II έχει ήδη επικρατήσει στην αγορά. Η δε ιστορία έχει να αφηγηθεί πως εμείς του δώσαμε περισσότερη σημασία, υποβάλλοντάς το μάλιστα, και σε test διαρκείας. Αποτέλεσμα; Ένα σετ νέων φρένων στον μπροστινό άξονα και ένα καμμένο λαμπάκι στο φωτισμό της πινακίδας κυκλοφορίας ήταν τα μόνα... θέματα. Τίποτε άλλο!
Από την πλευρά του, το Toyota Prius III σημείωσε περισσότερες πωλήσεις, με δεδομένο κιόλας ότι ο κόσμος του αυτοκινήτου ήταν πλέον πιο ώριμος για την εντωμεταξύ αναγνωρισμένη τεχνολογία, ενώ η Toyota απέδειξε σε όλους τους δύσπιστους, τι είναι εφικτό όταν οι μηχανικοί δεν «καπελώνονται» από... ταμίες. Και το Prius III κατάφερε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα στο test διαρκείας. Ένα σετ φρένων και ΔΥΟ ελαττωματικά λαμπάκια στην πινακίδα κυκλοφορίας.
Ας έρθουμε τώρα στο «δικό μας» Toyota Prius IV. Σε λίγο καιρό τα 100.000 km θα είναι ήδη παρελθόν. Ωστόσο, γράφει χιλιόμετρα ακόμα με τα φρένα, που απέκτησε όταν κατασκευαζόταν, και δεν έχει εμφανίσει τίποτε -μα τίποτε- άλλο. ΓιΆ αυτό το λόγο, απέκτησε το δικαίωμα να... παίξει παράταση, όπως επίσης συνέβη με τα SEAT Alhambra, VW Golf Sportsvan και VW Passat Variant. Ο νέος στόχος λοιπόν, είναι τα 150.000 km! Την (μηδενική) αναφορά για τα πρώτα 100.000 km την έχετε ήδη διαβάσει...