Αυτό το Ford Focus του 2012 είναι μία εξαιρετική επιλογή για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα ημερισίως στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, καθώς είναι πετρελαιοκίνητο.
Η παρουσία του 1,6 TDCi πετρελαιοκινητήρα κάτω από το καπό του Ford Focus δίνει νέα προοπτική στο μήκους 4.358 χλστ. μικρομεσαίο μοντέλο της Ford. Οπτικές διαφορές σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις δεν υπάρχουν.
Ο πετρελαιοκινητήρας 1,6 TDCi, που κινεί το Focus ενσωματώνει σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail, φίλτρο σωματιδίων εκπομπών πετρελαίου (DPFS) και η εξελιγμένο τούρμπο. Στην πράξη, το μοτέρ των 115 ίππων δεν νιώθει και πολύ άνετα στις χαμηλές στροφές, αλλά μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 2.000 σ.α.λ αντεπιτίθεται με 270 Nm ροπής και δυναμικό τράβηγμα μέχρι και τον «κόφτη». Χρειάζονται 11,2 δλ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ωρα και η τελική ταχύτητα είναι 193 χλμ./ώρα. H κατανάλωση είναι 4,2 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ.
Το εσωτερικό του πετρελαιοκίνητου Focus ξεχωρίζει για μοντέρνα αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα, τη στιγμή που η σχεδίαση του ταμπλό ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η κεντρική κονσόλα κερδίζει άμεσα τους φίλους του hi tech. Το πορτ μπαγκάζ έχει μεγάλο άνοιγμα και τετραγωνισμένο σχήμα, αλλά η χωρητικότητα των 316 λτ. με την στάνταρ ρεζέρβα ανάγκης είναι μικρή συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Με κιτ επισκευής ο χώρος φόρτωσης φτάνει στα 363 λτ.
Το συγκεκριμένο Ford Focus το οποίο σας παρουσιάζουμε εδώ, είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, με πολύ καλό εξοπλισμό και λίγα χιλιόμετρα. Χαρακτηριστικά τα οποία το καθιστούν μία εξαιρετική επιλογή.