Με τον 1.600άρη diesel κάτω από το καπό του, το Focus εστιάζει στην οικονομία και απευθύνεται σε όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά.
Η παρουσία του 1,6 TDCi πετρελαιοκινητήρα κάτω από το καπό του Focus δίνει νέα προοπτική στο μήκους 4.358 χλστ. μικρομεσαίο μοντέλο της Ford. Οπτικές διαφορές σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις δεν υπάρχουν. Στην πράξη, το μοτέρ των 115 ίππων δεν νιώθει και πολύ άνετα στις χαμηλές στροφές, αλλά μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 2.000 σ.α.λ αντεπιτίθεται με 270 Nm ροπής και δυναμικό τράβηγμα μέχρι και τον «κόφτη».
Το εσωτερικό του πετρελαιοκίνητου Focus ξεχωρίζει για μοντέρνα αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα, τη στιγμή που η σχεδίαση του ταμπλό ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η κεντρική κονσόλα κερδίζει άμεσα τους φίλους του hi tech.
Το πορτ μπαγκάζ έχει μεγάλο άνοιγμα και τετραγωνισμένο σχήμα, αλλά η χωρητικότητα των 316 λτ. με την στάνταρ ρεζέρβα ανάγκης είναι μικρή συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Με κιτ επισκευής ο χώρος φόρτωσης φτάνει στα 363 λτ.
O οδηγικός χαρακτήρας της diesel έκδοσης του Focus δικαίωσε τις προσδοκίες μας από το μικρομεσαίο Ford, που χρόνια τώρα αποτελεί σημείο αναφοράς για τα πλούσια οδικά του χαρίσματα. Η ροπή των 270 Nm του κινητήρα συμβάλει ώστε να ταξιδεύεις άνετα με 6η στο κιβώτιο και απλά να πατάς γκάζι για να προσπερνάς χωρίς προσπάθεια και χωρίς κατεβάσματα, ακόμα και σε ευθείες με ανηφορική κλίση. Στον ανοιχτό δρόμο καταλαβαίνεις και την προσεγμένη δουλειά στην ηχομόνωση.
Το συγκεκριμένο Ford Focus που σας παρουσιάζουμε εδώ είναι σε εξαιρετική κατάσταση, προσεγμένο και από ελληνική αντιπροσωπεία. Αν ψάχνεται για μικρομεσαίο οικογενειακό και κάνετε πολλά χλμ. καθημερινά, τότε πρέπει να το δείτε από κοντά.