Το Ford Kuga είναι ένα ολοκληρωμένο crossover που μπορεί να καλύψει απόλυτα τις ανάγκες του σύγχρονου αγοραστή, ειδικά στην τετρακίνητη έκδοσή του με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το χάρισμα της τετρακίνησης είναι, ουσιαστικά, κρυφό στο Ford Kuga, αφού δεν υπάρχει καμία σχετική οπτική ένδειξη στο αμάξωμα που χρησιμοποιεί την τελευταία γλώσσα του Ford kinetic Design. Το Kuga που σας παρουσιάζουμε εδώ είναι ένα δυναμικό και κομψό σύνολο, γεμάτο «ζωντάνια» και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, όπως είναι τα «νεύρα» στο καπό, οι πλευρικοί αερωγωγοί και τα πίσω φώτα που «αγκαλιάζουν» το αμάξωμα.
Ο άμεσου ψεκασμού, τούρμπο, 1.6 EcoBoost στο τετρακίνητο Kuga αποδίδει 182 ίππους (150 στο δικίνητο), αλλά η ροπή παραμένει στα 240 Nm από 1.600 – 4.000 σ.α.λ. Σημασία πάντως έχει πως, αυτή η έκδοση του Kuga συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και όχι με το διπλού συμπλέκτη PowerShift.
Το μεγάλο μέρος της «φάτσας» του ταμπλό καλύπτεται από μαλακό πλαστικό, αλλά όσο πάμε προς τα κάτω ή προς το παρμπρίζ, έρχονται τα σκληρά πλαστικά.
Η συναρμογή πάντως είναι καλή, τριγμούς δεν ακούσαμε και η συναρμογή έδειξε στιβαρή όχι μόνο σε καλό δρόμο, αλλά και όταν οδηγήσαμε σε χωματόδρομο. Θα θέλαμε πάντως περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα.
Οι πίσω επιβάτες στο νέο Kuga, έχουν άπλετο χώρο για τα γόνατά τους, αν και έχει χαθεί λίγος «αέρας» από τα κεφάλια και τους ώμους των μπροστινών και πίσω επιβατών, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Πάντως, ακόμα και 4 ψηλοί ενήλικες θα βολευτούν. Το πορτ μπαγκάζ φτάνει στα 438-481 λτ., ανάλογα με τη κλίση της πλάτης του πίσω καθίσματος, που πλέον έχει τη δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις θέσεις.
Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Τιμή: 25.000 ευρώ
Χρονολογία: 2014
Χιλιόμετρα: 46.000 km
Κυβικά: 1600 cc
Ίπποι: 182 bhp
Καύσιμο: Βενζίνη
Χρώμα: Ασημί