Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric

Η επιλογή των υλικών είναι κορυφαία, όπως και η συναρμογή τους, ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι διάχυτη.

Μολονότι το Golf είναι βαρύτερο από το Auris, μοιάζει πιο ευέλικτο από αυτό, ενώ προσφέρει τα ίδια επίπεδα άνεσης.

Το Golf έχει το πιο σωστά δομημένο ταμπλό, με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό και την πιο πολυτελή αίσθηση.

Το Auris θα ικανοποιήσει το λάτρη της ιαπωνικής σχολής με τη λιτή αισθητική του.

Το Auris έχει καλύτερες επιδόσεις από στάση, ενώ στην έκδοση Eco με το Start&Stop, έχει πραγματικά χαμηλή κατανάλωση.

Οι χώροι στο πίσω κάθισμα, αλλά και για τα κεφάλια είναι οι μικρότεροι, αλλά πίσω το πάτωμα είναι τελείως επίπεδο και μαζί με το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος, βοηθάει στη φιλοξενία 3 επιβατών.

Γερμανός ή Ιάπωνας; Golf ή Auris;

Διαβάστηκε από 8721 αναγνώστες - 27/7/2017

Ποιο από τα δύο εμβληματικά μικρομεσαία αξίζει να να αγοράσεις σε μεταχειρισμένο; Το γνωστό από παλιά, Golf ή τη hatchback εκδοχή της Corolla, Auris:

Από τα τέλη του 2012 που έκαναν την εμφάνιση τους στην αγορά τα συγκεκριμένα μοντέλα, ήταν ξεκάθαρο πως θα κοντράρονται συνεχώς. Ανήκοντας στη κατηγορία των μικρομεσαίων είναι εύλογο και αναμενόμενο να συγκρίνονται. Ας δούμε τι προσφέρει το καθένα και ποιο κερδίζει σε κάθε τομέα.
 
Εσωτερικό: Golf πολυτέλεια, Auris λιτότητα

Στο εσωτερικό τους τα δύο μοντέλα είναι λιγότερο ριζοσπαστικά από το εξωτερικό. Το Golf έχει το πιο σωστά δομημένο ταμπλό, με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό και την πιο πολυτελή αίσθηση. Η επιλογή των υλικών είναι κορυφαία, όπως και η συναρμογή τους, ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι διάχυτη. Αυτό συμπαρασύρει και την εργονομία που είναι πολύ καλά μελετημένη. Από κοντά και το Auris έχει κάνει άλματα στο θέμα της ποιότητας. Τα φινίρισμα των μαλακών πλαστικών αλλά και των διακοσμητικών ενθέσεων στο μέσο του ταμπλό είναι εντυπωσιακό, ενώ η συναρμογή των επιμέρους επιφανειών στη βάση της κονσόλας και στις επενδύσεις των θυρών είναι ανθεκτική. Αισθητικά, το Auris θα ικανοποιήσει το λάτρη της ιαπωνικής σχολής με τη λιτή αισθητική του και την κάθετη λογική τοποθέτησης της κεντρικής κονσόλας. Ωστόσο, ακριβώς αυτή η κλίση δε βολεύει ιδιαίτερα στο χειρισμό του συστήματος infotainment, το οποίο κάνει περίεργες αντανακλάσεις με το φώς.
 
Χώροι: Κυρίαρχο το Golf

Το Golf παραμένει ένα από τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Συγκριτικά, έχει το μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια όσων κάθονται πίσω, όπως και το μεγαλύτερο χώρο για το κεφάλι τους. Εκείνο όμως που ξεχωρίζει στο Golf είναι ότι, η αίσθηση της ευρυχωρίας είναι διάχυτη. Από τις θήκες στις πόρτες, μέχρι το ντουλαπάκι ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα. Παράλληλα, έχει και την καλύτερη θέση οδήγησης, αλλά και το πιο ευρύχωρο χώρο αποσκευών, έστω και οριακά. Παρ` ότι το Auris έχει ανάλογες εξωτερικές διαστάσεις, είναι λιγότερο ευρύχωρο. Οι χώροι στο πίσω κάθισμα, αλλά και για τα κεφάλια είναι οι μικρότεροι, αλλά πίσω το πάτωμα είναι τελείως επίπεδο και μαζί με το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος, βοηθάει στη φιλοξενία 3 επιβατών. Ο χώρος αποσκευών είναι βολικός, αλλά έχει μόνο 360 λίτρα, ενώ οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι ικανοποιητικοί. Εκεί που το Auris χάνει ξεκάθαρα, είναι στην ορατότητα προς τα πίσω, που δε βοηθιέται από το στενό τζάμι και τις φαρδιές κολόνες.
 
Οδηγικά: Καλύτερη ευελιξία το Golf

Το Auris προσφέρει καλή άνεση και ποιότητα κύλισης στις περισσότερες των περιπτώσεων. Φιλτράρει ικανοποιητικά τις περισσότερες ανωμαλίες, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις ίσως να αποσταθεροποιηθεί λίγο ο πίσω άξονας πάνω στη στροφή. Εκεί το αυτοκίνητο βοηθιέται από το χαμηλό κέντρο βάρους του, ενώ την όποια υποστροφή μαζεύει το ESP. Τα φρένα είναι εξαιρετικά σε απόδοση. Μολονότι το Golf είναι βαρύτερο από το Auris, μοιάζει πιο ευέλικτο από αυτό, ενώ προσφέρει τα ίδια επίπεδα άνεσης. Το τιμόνι του είναι πιο ακριβές από του Toyota, ενώ η απόδοση των φρένων είναι κορυφαία, στα ίδια επίπεδα με του Auris.


 
Επιδόσεις: Αρπάζει το Auris, τερματίζει το Golf
Το VW έχει μικρό πλεονέκτημα, λόγω του ότι διαθέτει και το μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα. Αυτός του χαρίζει 15 επιπλέον ίππους και 30-45 περισσότερα Nm ροπής. Ο κινητήρας του είναι σύγχρονος και πολύ οικονομικός. 

Η υπεροχή του μοτέρ αυτού φαίνεται στον ποιοτικό τρόπο λειτουργίας του, που του χαρίζει χαμηλά επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό. Το Auris έχει καλύτερες επιδόσεις από στάση, ενώ στην έκδοση Eco με το Start&Stop, έχει πραγματικά χαμηλή κατανάλωση.
 
  Golf Auris
0-100χλμ 10.5 δευτ. 12.5 δευτ.
Τελική 195 χλμ. 180 χλμ.
Μέση κατανάλωση 3.8 λ. 3.4 λ.
Συνολικό βάρος 1295 κιλά 1270 κιλά
 
 
Εξοπλισμός
Ο βασικός εξοπλισμός που παραμένει κοινός και στα δύο μοντέλα περιλαμβάνει: ESP, ABS, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού/πλαϊνοί/επιβατών, βάσεις isofix, κλιματισμό, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέφτες, μπροστά ηλεκτρικά παράθυρα και ηχοσύστημα. Στο Golf θα βρούμε επιπλέον ηλεκτρικά πίσω παράθυρα, cruise control και ζάντες, ενώ στο Auris ξεχωρίζει το τιμόνι πολλαπλών χρήσεων. Φυσικά και τα δύο μπορούν να επεκταθούν κατά πολύ με την τιμή να ανεβαίνει αναλόγως.
 
Συμπέρασμα
Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν πολλά, ίσως και παραπάνω από αυτά που μπορεί να περιμένει κανείς. Ξεχωρίζουν στη κατηγορία τους και παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο και ως μεταχειρισμένα. Εάν είστε σε μία αναζήτηση αξίζει να σας αναφέρουμε πως μία μέση τιμή για το Golf αγγίζει τις 14.000 ευρώ ενώ για το Auris τα 12.500 ευρώ.  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις