Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Test μεταχειρισμένου: Toyota Yaris 2010-2020
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Toyota Yaris 2010-2020

3/9/2024

Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και καίνε λίγο.
Παρουσιάζει φθορές στην ανάρτηση, στα φρένα και στο συμπλέκτη.
Το εσωτερικό δεν φθείρεται εύκολα, τα μοντέλα 2014-2020 έχουν καλύτερο εξοπλισμό.
Στο πίσω κάθισμα θα στριμωχτούν οι ψηλότεροι.

Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και καίνε λίγο

Το Toyota Yaris είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές μοντέλο στη χώρα μας, κάτι που ισχύει και για τα παλαιότερα οχήματα στην αγορά μεταχειρισμένων. Η τελευταία γενιά του ιαπωνικού μικρού έκανε το ντεμπούτο της το 2020, και εμείς κάνουμε ένα βήμα πίσω και αναλύουμε την ακριβώς προηγούμενη, τρίτη γενιά, που κυκλοφόρησε από το 2010 έως το 2020, για να δούμε πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά μεταχειρισμένου.

Το μήκος του Toyota Yaris 2010-2020 είναι λίγο μικρότερο από τα 4 μέτρα, κάτι που το καθιστά κατάλληλο για κίνηση στα στενά της πόλης, αλλά και αρκούντως μεγάλο για να ταξιδέψει σε αυτοκινητόδρομο. Ο κύκλος στροφής είναι 9,6 μέτρα, αριθμός που σημαίνει πως το Yaris είναι ικανοποιητικό στις μανούβρες και στο παρκάρισμα, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης είναι όσο σφιχτή πρέπει για να κινηθείτε απροβλημάτιστα εκτός πόλης.

Ο εισαγωγικός χιλιάρης βενζινοκινητήρας αποδίδει 72 άλογα. Δεν εστιάζει στις επιδόσεις, ωστόσο διακρίνεται για τη χαμηλή του κατανάλωση, αφού αναλόγως του τρόπου οδήγησης μπορεί να κάψει 5 με 6,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο.
Ο κινητήρας 1,5 λίτρων με ισχύ 111 άλογα είναι πιο ισχυρός, αν και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορτίφ, ενώ το 2017 η εταιρεία εισήγαγε και τον κινητήρα 1,33 λίτρων με 99 άλογα.

Επιπλέον, το προηγούμενο Toyota Yaris κυκλοφόρησε και με diesel 1.400-άρη κινητήρα 90 ίππων, αλλά και με υβριδικό κινητήριο σύνολο. Ως βάση για το Toyota Yaris HSD χρησιμοποιήθηκε ένας βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων με 73 άλογα, ο οποίος συνεργάζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 61 ίππων που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 0,9 kWh. Η συνολική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι 100 άλογα, με την πραγματική κατανάλωση να αγγίζει τα 4,5 λτ/100 χλμ. Αρωγός σε αυτό είναι η δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ, σε ταχύτητες έως τα 45 χλμ/ώρα.

Δεν υπάρχουν εκτεταμένες αναφορές για ζημιές και βλάβες στα μηχανικά σύνολα του Toyota Yaris 2010-2020.

Παρουσιάζει φθορές στην ανάρτηση, στα φρένα και στο συμπλέκτη

Οι πιο συνηθισμένες φθορές που μπορεί να βρείτε κατά τον έλεγχο ενός μεταχειρισμένου Toyota Yaris 2010-2020 βρίσκονται στο σύστημα ανάρτησης και στα φρένα του αυτοκινήτου, τα οποία εμφανίζουν σημάδια «κόπωσης» νωρίτερα από το μέσο όρο της κατηγορίας. Επιπλέον, ενδέχεται να χρίζει αντικατάστασης ο δίσκος συμπλέκτη, ειδικά στα οχήματα που κινούνταν κυρίως στην πόλη, μιας και το συνεχές «σταμάτα-ξεκίνα» στα φανάρια και στα στενά καταπονεί το συγκεκριμένο εξάρτημα.

Το εσωτερικό δεν φθείρεται εύκολα, τα μοντέλα 2014-2020 έχουν καλύτερο εξοπλισμό

Η καμπίνα του Toyota Yaris τρίτης γενιάς (2010-2020) διατηρείται σε καλή κατάσταση, χωρίς φθορές από τη χρήση. Μόνο στην περίπτωση όπου οι προηγούμενοι κάτοχοι ήταν αρκετά απρόσεκτοι, ενδέχεται να έχουν δημιουργηθεί γρατζουνιές στις πλαστικές επενδύσεις.

Οι διακόπτες δεν ξεβάφουν, ενώ αντίστοιχα το στεφάνι του τιμονιού και ο επιλογέας ταχυτήτων δεν παρουσιάζουν γυαλάδες από τη συνεχή επαφή με τα χέρια του οδηγού. Τα καθίσματα διατηρούν σωστά τη φόρμα τους και οι ταπετσαρίες τους δεν φθείρονται εύκολα.

Το 2014 η Toyota ανανέωσε ελαφρώς το Yaris και βελτίωσε τον εξοπλισμό του, εφοδιάζοντάς το με αυτόματη μεγάλη σκάλα, camera οπισθοπορείας, αερόσακους γονάτων και infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής, η εμφάνιση της οποίας όμως είναι ελαφρώς ξεπερασμένη σε σχέση με τα καινούργια μοντέλα.

Στο πίσω κάθισμα θα στριμωχτούν οι ψηλότεροι

Η ευρυχωρία του Toyota Yaris 2010-2020 είναι ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων πόλης. Στα εμπρός καθίσματα θα βολευτούν και θα ταξιδέψουν άνετα ακόμα και ενήλικες με ύψος 1,90 μέτρα.
Στο πίσω κάθισμα ο χώρος είναι πιο περιορισμένος, κάτι που είναι χαρακτηριστικό για την κατηγορία.

Στο Yaris θα φιλοξενηθούν 2 ενήλικες επιβάτες, όμως αν το ύψος τους είναι μεγαλύτερο από το μέσο όρο θα νιώσουν στενάχωρα.
Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 286 λίτρα, ο οποίος μετατρέπεται σε 786 αν αναδιπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος.


Συμπέρασμα: Αξιόπιστο το προηγούμενο Toyota Yaris ως μεταχειρισμένο

Το Toyota Yaris 2010-2020 είναι ένα μικρό που χαρακτηρίζεται από οικονομία, αξιοπιστία και χρηστικότητα. Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και καταναλώνουν λίγο, καθιστώντας το ιαπωνικό μοντέλο κατάλληλο για αγορά ως μεταχειρισμένο.
Οι τιμές των μεταχειρισμένων Toyota Yaris 2010-2020 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Toyota Yaris 2011 8.000 ευρώ
Toyota Yaris 2012 9.000 ευρώ
Toyota Yaris 2013 10.000 ευρώ
Toyota Yaris 2014 10.300 ευρώ
Toyota Yaris 2015 11.400 ευρώ
Toyota Yaris 2016 12.000 ευρώ
Toyota Yaris 2017 13.000 ευρώ
Toyota Yaris 2018 13.500 ευρώ
Toyota Yaris 2019 14.000 ευρώ
Toyota Yaris 2020 15.000 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε