Honda CR-V 10 ετίας: Τι να ξέρω πριν το αγοράσω;
Διαβάστηκε από 12419 αναγνώστες - 9/1/2023
Πόσο καλό είναι το προηγούμενο Honda CR-V, που ήταν σε παραγωγή από το 2011 έως το 2018; Με τα πρώτα μοντέλα να έχουν αγγίξει ήδη τη δεκαετία, αναλύουμε το ιαπωνικό SUV και βλέπουμε αν βγάζει ζημιές και φθορές, και κατά πόσο αξίζει σαν αγορά μεταχειρισμένου.
Αξίζει να αγοράσω μεταχειρισμένο Honda CR-V 10 ετών;
Το Honda CR-V βρίσκεται στην 5η γενιά του, με την επόμενη να βρίσκεται προ των πυλών. Τι γίνεται με όσους θέλουν να αποκτήσουν μεταχειρισμένο ένα παλαιότερο Honda CR-V; Βγάζει ζημιές το ιαπωνικό SUV, ή είναι απροβλημάτιστο;
Αναλύουμε την 4η γενιά του Honda CR-V, η οποία ήταν σε παραγωγή από το 2011 έως το 2018. Τα πρώτα μοντέλα έχουν συμπληρώσει ήδη 10 χρόνια στο δρόμο, επομένως μπορούμε να διαπιστώσουμε με ασφάλεια αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο ή όχι. Ας δούμε πώς αντέχει το Honda CR-V στο πέρασμα των ετών!
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Βγάζουν ζημιές τα Honda CR-V 2011-2018;
Το κυριότερο ζήτημα που ταλανίζει το μυαλό κάποιου που ενδιαφέρεται να αγοράσει αυτοκίνητο, τόσο καινούργιο όσο και μεταχειρισμένο, είναι η αξιοπιστία του.
Εδώ τα Honda CR-V κατασκευής 2011-2018 τα καταφέρνουν περίφημα, αφού ακόμα και μοντέλα 10ετίας δεν παρουσιάζουν διαρροές λαδιών από τα μηχανικά μέρη, ούτε παθαίνουν βλάβες που θα σε αφήσουν στην άκρη του δρόμου.
Το αμάξωμα δεν εμφανίζει σκουριές, κάτι που ισχύει και για τα CR-V που κυκλοφορούν στη Γερμανία, δείχνοντας πως η αντιδιαβρωτική προστασία είναι καλή. Παρομοίως, δεν υπάρχουν εξαρτήματα στο σασί και την ανάρτηση που φθείρονται πρόωρα.
Τα σημεία που μπορούν να παρουσιάσουν προβλήματα είναι ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, και ίσως κάποιος από τους αισθητήρες παρκαρίσματος. Σε γενικές γραμμές, το Honda CR-V της 4ης γενιάς δεν θα κουράσει με δυσλειτουργίες, ούτε με στιγμιαία προβλήματα κατά την εκκίνηση.
Ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει 155 άλογα, τα οποία εμφανίζονται στις υψηλές στροφές, κάτι που ίσως να μην ταιριάζει με τον συνολικό χαρακτήρα του μοντέλου και αυξάνει την κατανάλωση. Παρόλα αυτά δεν «βγάζει» ζημιές.
Αντίστοιχα «άφθαρτος» είναι και ο πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων που έχει ισχύ 150 ίππους. Υπάρχουν πολλά μοντέλα που έχουν διανύσει πάνω από 200.000 χλμ χωρίς καμία βλάβη.
Όταν κυκλοφόρησε το facelift του Honda CR-V το 2015, το συγκεκριμένο turbodiesel μοτέρ αντικαταστήθηκε από ένα 1600αρι με απόδοση 120 και 160 άλογα, στα προσθιοκίνητα και τετρακίνητα μοντέλα αντίστοιχα.
Υπάρχουν αναφορές σχετικά με προβλήματα στο turbo του εν λόγω κινητήρα. Επειδή το σύστημα λίπανσης της τουρμπίνας είναι αρκετά πολύπλοκο, αν έχετε «πιέσει» αρκετά το αυτοκίνητο σε κάποια συγκεκριμένη διαδρομή τότε χρειάζεται να κινηθείτε για λίγο με πιο χαλαρούς ρυθμούς πριν σβήσετε τον κινητήρα, προκειμένου να μειωθεί η θερμοκρασία του λαδιού. Στην αντίθετη περίπτωση υπάρχει ένα ενδεχόμενο να προκληθεί ζημιά στο turbo, το οποίο στο χειρότερο σενάριο θα χρειαστεί αλλαγή.
Παρόλα αυτά, αξίζει να αναφέρουμε πως οι περιπτώσεις των Honda CR-V 1,6 diesel που έχει συμβεί κάτι τέτοιο είναι λίγες.