Παράλληλα, στο αυτοκίνητο ενδέχεται να παρουσιαστούν διαρροές λαδιού, ενώ έχουν παρατηρηθεί προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης και στα ημιαξόνια. Λίγα παράπονα έχουν ακουστεί για ελαττωματικά immobilizer και για προβληματικά φώτα, στην μικρή σκάλα εμπρός και πίσω.
Αν το όχημα που θέλετε να αγοράσετε κινείται ως επί το πλείστον μέσα στην πόλη και για μικρές αποστάσεις, τότε ενδέχεται η μπαταρία να είναι «πεσμένη», αφού δεν προλαβαίνει να φορτιστεί επαρκώς από το δυναμό.
Συμπέρασμα: Μικρό αυτοκίνητο, «μεσαία» προβλήματα
Η
πρώτη γενιά του Hyundai i10, που κυκλοφόρησε από το 2007 έως το 2013, είναι ολικά αναβαθμισμένη σε σχέση με το προκάτοχο Atos, έχει άνετους χώρους, και παρά τον αστικό χαρακτήρα της, είναι αξιοπρεπέστατη και για την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο.
Παρόλο που δεν παρουσιάζονται σημαντικές βλάβες στον κινητήρα, τα προβλήματα που εστιάζονται κυρίως στην
διαρροή λαδιών, την
απόδοση των φώτων, καθώς και στα
φρένα που, αν δεν έχουν αλλαχτεί, ίσως θέλουν αντικατάσταση. Αν αναζητείτε το
τέλειο i10, ίσως χρειαστεί να ψάξετε λίγο παραπάνω για να το βρείτε.
Μοντέλα 13 χρόνων με λιγότερο από 4.000 και 10ετίας με 5,5 χιλιάρικα.
Το Hyundai i10 είναι ότι πρέπει για την πόλη αλλά πάει μια χαρά και εθνική!
Δεν βγάζει ζημιές στα μοτέρ και δεν σκουριάζει.
Διαρροές λαδιού, φθορές σε φρένα και δίσκο είναι τα κυριότερα «θέματα» που αντιμετωπίζει.
Θα έδινες 5.000 ευρώ για να πάρεις ένα δεκαετίας και βάλε, όταν με 12.000 το παίρνεις καινούργιο;