Hyundai i10 δεκαετίας, αξίζει τα λεφτά του;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai i10 δεκαετίας, αξίζει τα λεφτά του;

12/11/2021

Το Hyundai i10 εμφανίστηκε το 2007 και αντικατέστησε το Atos. Το μοντέρνο εξωτερικό συνδυάζεται με πρακτική και ευρύχωρη καμπίνα, ενώ το μοντέλο είναι κατάλληλο όχι μόνο για την πόλη, αλλά και για τον αυτοκινητόδρομο. Σήμερα τα i10 χρονολογίας 2007-2013 έχουν μέση τιμή 5.500. Είναι αξιόπιστα για αγορά ως μεταχειρισμένα;

Το Hyundai i10 έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 2007, ως ο αντικαταστάτης του Atos. Σε σχέση με τον πρόγονό του, το i10 είχε κομψό σχεδιασμό τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, ευρυχωρία για 4 ενήλικες, καλή αίσθηση στο δρόμο καθώς και βελτιωμένα συστήματα ασφαλείας. Πλέον, τα Hyundai i10 2007-2013, που ανήκουν στην 1η γενιά του μοντέλου, έχουν μέσο όρο τιμής τα 5.500 ευρώ. Αξίζουν για αγορά, ή «γέρασαν» απότομα;


Οι μικρές διαστάσεις του Hyundai i10 καθιστούν το αυτοκίνητο ιδανικό για την πόλη. Ο μικρός Κορεάτης όμως μπορεί να κινηθεί με άνεση και εκτός των αστικών ορίων

Οι μικρές διαστάσεις του Hyundai i10 καθιστούν το αυτοκίνητο ιδανικό για την πόλη. Ο μικρός Κορεάτης όμως μπορεί να κινηθεί με άνεση και εκτός των αστικών ορίων

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Με κάτω από 4 χιλιάρικα παίρνεις i10 του 2008

Τα φθηνότερα Hyundai i10 έχουν τιμές αγοράς που κυμαίνονται στα 3.500 ευρώ και ελάχιστα υψηλότερα. Τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι από τα πρώτα, χρονολογίας 2008 και 2009. Το 2011 η εταιρεία παρουσίασε το facelift του μοντέλου, που ήταν πιο κομψό και όμορφο. Αρκετά από facelift i10, με έτος κατασκευής 2011, 2012 και 2013 κοστίζουν γύρω στα 6.500 ευρώ.


Το Hyundai i10 πάει άνετα και στον αυτοκινητόδρομο

Το Hyundai i10 δεν είναι απλά ένα… φρεσκαρισμένο Atos. Εκτός από την μοντέρνα εμφάνιση του εξωτερικού, η καμπίνα του αυτοκινήτου έχει όμορφη σχεδίαση που δεν δείχνει τα χρόνια της, αυξημένη εργονομία, καθώς και ευρυχωρία, αφού φιλοξενεί άνετα 4 ενήλικες. Ο χώρος αποσκευών ήταν ο κορυφαίος της κατηγορίας όταν το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο, με όγκο 225 λίτρα.

Οι μικρές διαστάσεις του Hyundai i10 καθιστούν το αυτοκίνητο έναν αστικό ήρωα, ιδανικό για να ελίσσεται μέσα στα στενάκια της πόλης. Ο μικρός Κορεάτης όμως μπορεί να κινηθεί με άνεση και εκτός των αστικών ορίων, αφού το στιβαρό πλαίσιο και οι σφικτές αναρτήσεις κάνουν το όχημα σταθερό και ασφαλές στον αυτοκινητόδρομο, καθώς και σε επαρχιακές, «στριφτερές» διαδρομές.


Δεν σκουριάζει και δεν παρουσιάζει σημαντικές βλάβες στον κινητήρα

Όπως αναφέραμε, το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του Hyundai i10 έγινε το 2007, επομένως τα αρχικά μοντέλα έχουν κλείσει 14 χρόνια κυκλοφορίας στους δρόμους. Πώς έχει αντισταθεί το αυτοκίνητο στο πέρασμα του χρόνου;
Ας ξεκινήσουμε από τα θετικά πρώτα. Το πλαίσιο δεν εμφανίζει σκουριές, ενώ ανθεκτικά έχουν αποδειχτεί τα αμορτισέρ με τα ελατήρια, το σύστημα εξάτμισης, καθώς και ο εγκέφαλος, αφού δεν έχουν προβλήματα και περίεργα «check» λαμπάκια στο ταμπλό.


Διαρροές λαδιού, φθορές σε δίσκο και φρένα τα συνήθη προβλήματα  

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν ορισμένα «ζητήματα» που παρουσιάζονται στα Hyundai i10 2007-2013. Εμφανίζονται προβλήματα στη μετάδοση, κυρίως όσον αφορά τους φθαρμένους δίσκους συμπλέκτη, λόγω του συχνού  «πάτα-άσε» που συμβαίνει στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις.
Γνωστές φθορές υπάρχουν στο σύστημα των φρένων, με τα μοντέλα μεγαλύτερα των 6 ή 7 ετών να χρειάζονται αλλαγές στις δισκόπλακες, κάτι φυσιολογικό για αυτά τα χρόνια. Εκτός αυτού, μετά από λίγα χρόνια μπορεί να εμφανιστούν προβλήματα στη ρύθμιση του χειροφρένου, καθώς και στα σωληνάκια των φρένων, κυρίως στα αυτοκίνητα που έχουν «φάει» αλάτι λόγω του χειμώνα.
  Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου »

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »