H diesel έκδοση του Hyundai i30 είναι η πιο ολοκληρωμένη έκδοσή του και αν είσαστε από αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα, τότε θα το εκτιμήσετε δεόντως.
Μακρύτερο, φαρδύτερο και πιο χαμηλό από το προηγούμενο, το νέο Hyundai i30 διαθέτει ένα από τα πιο όμορφα αμαξώματα της κατηγορίας. Τα εντυπωσιακό εμπρός μέρος, με τη νέα οικογενειακή μάσκα, «δένει» με τους ανάγλυφους προβολείς που βρίσκουν το ταίρι τους με το ζευγάρι πίσω φωτιστικών.
Από το πλάι τα νεύρα και οι καμπύλες «παίζουν» όμορφα με τις σκιές, όσο το φαρδύ αμάξωμα δείχνει να «κάθεται» με αυτοπεποίθηση πάνω στους τροχούς που είναι ακροβολισμένοι στις γωνίες τους αυτοκινήτου.
Το εσωτερικό είναι λιγότερο εντυπωσιακό από το εξωτερικό, αλλά η ώριμη αισθητική είναι έκδηλη παντού. Από τον ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, μέχρι τους αεραγωγούς στην κεντρική κονσόλα. Στον τομέα των χώρων το νέο μικρομεσαίο Hyundai έχει κάνει jack-pot. Οι χώροι για επιβάτες είναι οι καλύτεροι της κατηγορία, όσον αφορά στο χώρο για τα πόδια πίσω και το εσωτερικό πλάτος, ενώ δεν πάει πίσω και ο χώρος αποσκευών που διαθέτει 378 λίτρα.
Επί του παρόντος, το 1.400άρι turbo diesel μοτέρ παράγει 90 ίππους και 224 Nm ροπής. Το δεύτερο νούμερο είναι από μόνο του αρκετό για τα το «πουλήσει» έναντι της βενζίνης (140 Nm)
Το άλλο νούμερο που «δείχνει» προς τη σωστή κατεύθυνση είναι αυτό της κατανάλωσης (4,1 λτ./100 χλμ.) αλλά και των εκπομπών ρύπων (109 γρ./χλμ.). Μάλιστα κυκλοφορεί καθημερινά στον δακτύλιο ανεξαρτήτως μονών και ζυγών.