Καλοκαίρι σημαίνει κάμπριο Οpel Astra Twin Top και Ford Focus CC
24/5/2017
Δες τώρα δυο πολύ καλές επιλογές στην αγορά των μεταχειρισμένων κάμπριο και απόλαυσε το καλοκαίρι με περισσότερο αέρα.
Μιας που το καλοκαίρι είναι προ των πυλών, σας παρουσιάζουμε δύο πολύ καλές επιλογές στην αγορά των μεταχειρισμένων κάμπριο. Οpel Astra Twin Top και Ford Focus CC, λόγω της σκληρής οροφής υπόσχονται, να είναι τα καθημερινά σας αυτοκίνητα, αλλά την ίδια στιγμή μπορούν να σας προσφέρουν την ευχαρίστηση της οδήγησης ενός κάμπριο.
Οpel Astra Twin Top
Σε ότι αφορά το Opel Astra Twin Top με την οροφή κλειστή, ο συνδυασμός του ανασηκωμένου πίσω τμήματος και των φωτιστικών που κλίνουν στο πλάι, με την έντονη καμπύλη της οροφής, δημιουργεί ένα κομψό και ταυτόχρονα δυναμικό σχήμα. Με ανοιχτή την οροφή, το αυτοκίνητο διατηρεί στο ακέραιο αυτό το δυναμισμό. Το εσωτερικό του Opel Astra TwinTop προέρχεται απευθείας από τις 3/5θυρες εκδόσεις του γερμανικού μικρομεσαίου, με μοναδική αλλαγή την παρουσία του διακόπτη για το άνοιγμα της οροφής, καθώς και ενός επιπλέον διακόπτη για το συγχρονισμένο άνοιγμα των τεσσάρων παραθύρων.
Στο δρόμο, ο δυναμικός χαρακτήρας του Opel Astra TwinTop φαίνεται από την πρώτη στιγμή που θα κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα. Η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων, οι ενισχύσεις σε αμάξωμα και πλαίσιο, η πολύ καλή ακαμψία και το καλό σε αίσθηση τιμόνι εξασφαλίζουν μια σπορτίφ συμπεριφορά, η οποία μεταφράζεται σε πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία, αλλά και σε μικρές υποστροφικές τάσεις στις στροφές. Από πλευράς άνεσης, τα πράγματα είναι πολύ καλά, δεδομένου πάντα του χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Το Astra Twin Top μπορούμε να το βρούμε στην αγορά των μεταχειρισμένων με τέσσερις κινητήρες. Ο 1,6 λίτρων αποδίδει 115 ίππους, ενώ η μέση τιμή κατανάλωση του είναι τα 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τους ρύπους CO2 να είναι τα 163 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 13,3 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 192 χ.α.ω. Ακολουθεί ο υπερτροφοδοτούμενος 1,6 λίτρων με την απόδοση στους 180 ίππους και τα 230 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση του είναι τα 7,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τους ρύπους CO2 να είναι τα 190 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9,2 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 228 χ.α.ω.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό, η έκδοση των 115 ίππων (Enjoy) περιλαμβάνει ABS, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, air condition, ηχοσύστημα, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι και κεντρικό κλείδωμα.
Η έκδοση των 180 ίππων (Cosmo) περιλαμβάνει επιπλέον ESP, ηλεκτρονικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου και αισθητήρες βροχής.
Ford Focus CC
Με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή το Ford Focus CC είναι η επόμενη επιλογή. Το δάπεδο του Coupe-Cabriolet προέρχεται από αυτό της σεντάν έκδοσης του Focus, με πολλές όμως επεμβάσεις ειδικά στο πίσω άκρο του. Ενισχύσεις υπάρχουν σε πλήθος σημείων (έξτρα εγκάρσιες ράβδοι στο κάτω μέρος, ενισχυμένες πόρτες, πλαίσιο παρμπρίζ κ.λπ.), ενώ από πλευράς εξοπλισμού διατίθενται τέσσερις αερόσακοι, καθώς και εκτινασσόμενα ρολ-μπαρ πίσω από τα πίσω προσκέφαλα. Τα εν λόγω ρολ-μπαρ εκτινάσσονται σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος, ακόμη και με κλειστή την οροφή.
Το Focus CC έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, παρέχοντας άνεση και ασφάλεια στο δρόμο. Ακόμη και στις κλειστές στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι φυσιολογικές, σε σχέση πάντα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αν και κάμπριο, οι στρεβλώσεις του αμαξώματος είναι σχετικά μικρές. Το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι και τα φρένα ικανοποιούν σε κάθε περίπτωση.
To Focus CC μπορεί να μεταφέρει τέσσερις επιβάτες, με τους μπροστινούς να έχουν άπλετο χώρο ενώ οι πίσω να είναι λίγο στριμωχτά κυρίως αν πρόκειται για άτομα πέραν του μετρίου αναστήματος. Στα ατού του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται ο χώρος των αποσκευών, αφού η χωρητικότητα του φτάνει στα 534 λτ. με κλειστή την οροφή και στα 248 με ανοιχτή.
Τo αυτοκίνητο το βρίσκουμε στην αγορά των μεταχειρισμένων με δύο κινητήρες. Ο 1,6 λίτρων αποδίδει 100 ίππους και 150 Nm ροπής, ενώ η μέση τιμή κατανάλωση του είναι τα 7,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τους ρύπους CO2 να είναι τα 169 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 13,6 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 182 χ.α.ω. Ο κινητήρας 2,0 λίτρων αποδίδει 145 ίππους και 185 Nm ροπής, ενώ η μέση τιμή κατανάλωση του είναι τα 7,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τους ρύπους CO2 να είναι τα 179 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,6 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 208 χ.α.ω.
Σε ότι αφορά τον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης 1,6 περιλαμβάνει: ESP, 4 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, a/c, ηχοσύστημα και ζάντες αλουμινίου.