Πόσο καλή είναι η τελευταία BMW Σειρά 1 ως μεταχειρισμένη; Δοκιμάζουμε μια diesel 118d του 2019, η οποία έχει μοτέρ 150 ίππων και αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, και καταγράφουμε τι βρήκαμε στους τομείς φθορών και ζημιών.
Ο diesel κινητήρας με τα 150 άλογα δεν έχει γνωστά προβλήματα
Κάτω από το καπό της BMW 118d «φωλιάζει» ο δίλιτρος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας που έχει 2 turbo και αποδίδει 150 άλογα. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.
Τόσο το μοτέρ όσο και το σασμάν λειτουργούν απροβλημάτιστα, χωρίς κομπιάσματα και αρρυθμίες. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 8,4 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι 4,2 λτ/100 χλμ, δείχνοντας πως η 118d μπορεί να συνδυάσει τις επιδόσεις με την οικονομία στο καύσιμο.
Δεν υπάρχουν αναφορές σε βλάβες στον κινητήρα. Καλό είναι να γνωρίζετε ωστόσο πως η αλλαγή της κίνησης από τους πίσω στους εμπρός τροχούς δεν έχει μόνο αντίκτυπο στη διαφορετική οδηγική συμπεριφορά, μιας και στην περίπτωση των ισχυρότερων κινητήρων η πολλή ροπή μπορεί να επιβαρύνει τα εμπρός ημιαξόνια, ειδικά αν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες οδηγούσαν αρκετά «βίαια» το αυτοκίνητό τους.
Τι φθορές θα βρω σε μια μεταχειρισμένη BMW Σειρά 1 τετραετίας;
Σε γενικές γραμμές η BMW 118d που δοκιμάζεται ως μεταχειρισμένη μοιάζει σαν καινούργια. Οδηγώντας το αυτοκίνητο δεν παρατηρείται φθορά στα μηχανικά μέρη, με την ανάρτηση να έχει μεν σφικτή αίσθηση, αλλά να μην είναι δυσάρεστη και ενοχλητική.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην τελευταία Σειρά 1 είναι ποιοτικά, και μάλιστα είναι ανώτερα από αυτά της προηγούμενης γενιάς. Τα μόνα που παρατηρούνται στο αυτοκίνητο της δοκιμής είναι τριγμοί από τα εσωτερικά κολονάκια σε επαρχιακούς δρόμους με κακοτεχνίες, καθώς και λίγες γρατζουνιές στο ταμπλό. Η μία βάση της εταζέρας του πορτ-μπαγκάζ έχει χαλάσει, κάτι που ίσως δείχνει απροσεξία από τον προηγούμενο κάτοχο.
Η συγκεκριμένη BMW 118d διαθέτει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει οθόνη 8,8 ιντσών (προαιρετικά υπάρχει και μεγαλύτερη, 10,25 ιντσών), ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, ψηφιακό κλειδί μέσω εφαρμογής smartphone, και οθόνη head-up display. Το σύστημα infotainment υποστηρίζει φωνητικές εντολές αλλά και χειρισμό μέσω χειρονομιών, ενώ το λογισμικό του είναι αρκετά «φρέσκο» και μπορεί να λάβει online αναβάθμιση.
Λόγω της πρόσφατης έλλειψης chip, αρκετοί αγοραστές αποφάσισαν να μειώσουν το χρόνο παράδοσης επιλέγοντας λιγότερο ηλεκτρονικό εξοπλισμό.