Μεταχειρισμένο Ford Focus 5ετίας: Βγάζει ζημιές;
Διαβάστηκε από 16584 αναγνώστες - 18/8/2023
Πόσο καλό είναι το Ford Focus τέταρτης γενιάς ως μεταχειρισμένο; Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο του 2019, το οποίο εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα 125 ίππων και έχει διανύσει 65.000 χιλιόμετρα. Παρουσιάζει προβλήματα, ή αποτελεί μια άκρως αξιόπιστη επιλογή;
Πόσο καλό είναι το Ford Focus ως μεταχειρισμένο;
Το Ford Focus είναι ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο μικρομεσαίο, το οποίο έχει πίσω του ιστορία 25 ετών, μιας και η πρώτη γενιά έκανε το ντεμπούτο της το 1998 και ήρθε να αντικαταστήσει το Escort.
Πλέον το μοντέλο με σήμα το Μπλε Οβάλ βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του, η οποία ανανεώθηκε στα σημεία το 2021.
Πόσο καλό είναι ένα Ford Focus πενταετίας ως μεταχειρισμένο; Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο του 2019, το οποίο διαθέτει τον χιλιάρη κινητήρα των 125 ίππων και έχει διανύσει 65.000 χιλιόμετρα. Ας δούμε τι βρήκαμε από ζημιές και φθορές.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Χωρίς βλάβες και ζημιές το Ford Focus 2018-2022
Όπως αναφέραμε, το Ford Focus που δοκιμάζουμε μεταχειρισμένο εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 125 άλογα. Η Ford χρησιμοποιεί πλέον καδένα αντί για ιμάντα χρονισμού, κάτι που μπορεί να θεωρηθεί ως βελτίωση. Μπορεί τα 1.000 κυβικά να ακούγονται «λίγα» σε αυτούς που είναι δύσπιστοι προς το downsizing, όμως το μοτέρ επιταχύνει σθεναρά το Focus και είναι απόλυτα επαρκές σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης.
Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 10,2 δευτερόλεπτα, ενώ η κατανάλωση σε μικτό κύκλο είναι 6,7 λτ/100 χλμ. Αυτά τα νούμερα αντιστοιχούν απόλυτα με τις μετρήσεις που είχαμε κάνει κατά τη δοκιμή του Ford Focus ως καινούργιου, και μπορούν να θεωρηθούν ένα δείγμα καλής λειτουργίας ενός κινητήρα που δεν έχει πτώση στην απόδοσή του.
Κατά την οδήγηση του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου δεν ακούγονται τριγμοί και θόρυβοι από το αμάξωμα και την ανάρτηση, ενώ οι αλλαγές σχέσεων στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πραγματοποιούνται απροβλημάτιστα.
Υπάρχουν λίγες αναφορές σε μικρές διαρροές λαδιού από τον κινητήρα, κάτι που αφενός μπορεί να διαπιστωθεί με έναν οπτικό έλεγχο και αφετέρου δεν αποτελεί λόγο για να πληγεί η αξιοπιστία του μοτέρ.