Μεταχειρισμένο VW Golf MK8: Πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρονικά
18/4/2023
Έχουν περάσει 3,5 χρόνια από το ντεμπούτο του VW Golf MK8. Πόσο αξιόπιστο είναι το γερμανικό hatchback ως μεταχειρισμένο; Ποια είναι τα τυπικά του προβλήματα, και τι φθορές θα βρούμε σε ένα μοντέλο τριετίας;
Πόσο καλό είναι το VW Golf MK8 ως μεταχειρισμένο;
Η όγδοη γενιά του VW Golf έκανε το ντεμπούτο της στα τέλη του 2019, και οι Γερμανοί συνάδελφοί μας στην AutoBild άσκησαν νωρίς κριτική σχετικά με τον πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, ο οποίος μπορεί να εκμοντέρνιζε αρκετά το αυτοκίνητο, όμως παρουσίαζε προβλήματα και καθυστερήσεις, με το infotainment να «κολλάει».
Έχουν περάσει 3,5 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία του VW Golf MK8 στην αγορά. Πόσο καλό είναι το γερμανικό hatchback ως μεταχειρισμένο; Παρουσιάζει τυπικές βλάβες και φθορές σε αυτό το –σύντομο- χρονικό διάστημα, ή δεν έχει «παιδικές ασθένειες»;
Δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο VW Golf MK8 130 ίππων και σας παρουσιάζουμε τα ευρήματα μας.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Τα προβλήματα του VW Golf MK8 εστιάζονται στο λογισμικό
Το VW Golf της τελευταίας γενιάς χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB-Evo και μοιράζεται αρκετά μηχανικά εξαρτήματα με το προηγούμενο μοντέλο. Εξωτερικά, ο σχεδιασμός στου αυτοκινήτου είναι ριζικά αλλαγμένος, ενώ αντίστοιχα διαφοροποιημένο είναι και το εσωτερικό του VW Golf, το οποίο διαθέτει ψηφιακές οθόνες και το σύστημα infotainment MIB 3 τρίτης γενιάς.
Οι περισσότερες αντιδράσεις αφορούν στο τελευταίο, μιας και λείπουν οι συνηθισμένοι φυσικοί διακόπτες που βρίσκαμε στα προηγούμενα μοντέλα, γεγονός που αφαιρεί «πόντους» από την εργονομία και την ευχρηστία. Για παράδειγμα, ο έλεγχος της έντασης του ηχοσυστήματος γίνεται μέσω ενός μη φωτιζόμενου ρυθμιστικού αφής κάτω από την κεντρική οθόνη, το οποίο απαιτεί εξοικείωση.
Οι κύριες πηγές προβλημάτων εστιάζονται στο λογισμικό του συστήματος infotainment. Πολλοί οδηγοί αναφέρουν σποραδική δυσλειτουργία στην camera οπισθοπορείας, στο σύστημα πλοήγησης και στο ψηφιακό ραδιόφωνο DAB. Ένα ακόμα τυπικό σφάλμα είναι στην οθόνη infotainment στο ταμπλό, η οποία ενδέχεται να σταματήσει να λειτουργεί. Αξίζει να πούμε ωστόσο πως δεν επηρεάζονται τα συστήματα ασφαλείας, ούτε το πλήκτρο βοήθειας «eCall».
Εκτός των ανωτέρω, υπάρχει περίπτωση να μειώνεται η τάση της μπαταρίας λόγω αυξημένης κατανάλωσης ρεύματος.
Στα τέλη του 2021 η VW έκανε Over-The-Air αναβάθμιση στα Golf MK8. H απόδοση του συστήματος infotainment βελτιώθηκε δραματικά, ενώ αντίστοιχα μειώθηκαν οι χρόνοι εκκίνησης και απόκρισης. Παράλληλα έγινε πιο σταθερή η σύνδεση μέσω Apple CarPlay.
Ορισμένες παρτίδες των VW Golf MK8 εφοδιάστηκαν εκ των υστέρων με πιο ισχυρά chipsets, τα οποία βελτιστοποιούν ακόμα περισσότερο την απόδοση του infotainment.
Όσοι ενδιαφέρεστε να αγοράσετε μεταχειρισμένο το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι καλύτερο να βρείτε τα οχήματα που έχουν αναβαθμισμένο λογισμικό και chipsets, τα οποία έχουν κωδικούς 4.3.:1899 και H58 αντίστοιχα.
Το VW Golf MK8 δεν είναι ένας υπολογιστής με ρόδες. Το αυτοκίνητο που δοκιμάζουμε μεταχειρισμένο διαθέτει τον TSI βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 130 άλογα, πληροί προδιαγραφές ρύπων Euro 6d και λειτουργεί άψογα. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα 214 χλμ/ώρα χαρίζουν στο αυτοκίνητο επιδόσεις GTI 20ετίας, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 6,1 λτ/100 χλμ.