Suzuki Swift 2018: Πώς αντέχει μετά από 90.000 χλμ;
Διαβάστηκε από 60349 αναγνώστες - 30/8/2023
Δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Suzuki Swift του 2018 που έχει διανύσει 90.000 χιλιόμετρα και αναλύουμε τις φθορές που βρήκαμε και τις συνηθισμένες βλάβες που παρουσιάζει το μοντέλο.
Πόσο καλό είναι ένα μεταχειρισμένο Suzuki Swift με 90.000 χιλιόμετρα;
Το Suzuki Swift βρίσκεται στην έκτη γενιά του, η οποία έκανε το ντεμπούτο της το 2017. Το μοντέλο διαθέτει μικρές διαστάσεις και ευχάριστα οδηγικά χαρακτηριστικά, κάτι που το κάνει να βρίσκεται «εντός έδρας» τόσο στους αστικούς δρόμους όσο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.
Πόσο αξιόπιστο είναι το Suzuki Swift ως μεταχειρισμένο, δεδομένου ότι τα πρώτα μοντέλα της συγκεκριμένης γενιάς έχουν ήδη ξεπεράσει την πενταετία; Για να το μάθουμε, δοκιμάζουμε ένα Swift του 2018 που έχει διανύσει 90.000 χιλιόμετρα και καταγράφουμε όσα βρήκαμε στους τομείς ζημιών και φθορών.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Τι ζημιές έχει ένα Suzuki Swift 5ετίας;
Το Suzuki Swift που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο διαθέτει τον βενζινοκινητήρα Dualjet 1,2 λίτρων που αποδίδει 90 άλογα και πληροί προδιαγραφές ρύπων Euro 6d Temp. Η ισχύς μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός CVT κιβωτίου διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης.
Τα 90.000 χιλιόμετρα που έχει το αυτοκίνητο δεν είναι ορατά κατά την οδήγηση. Το τετρακύλινδρο μοτέρ έχει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των παλαιότερων ατμοσφαιρικών πολυβάλβιδων κινητήρων, και ως εκ τούτου χρειάζεται στροφάρισμα αν θες να κινηθείς γρήγορα. Το CVT σασμάν έχει μια ελαφρώς «λαστιχένια» αίσθηση κατά την απότομη επιτάχυνση και γενικότερα αυξάνει την κατανάλωση κατά μισό λίτρο/100 χλμ, σε σχέση με το «παραδοσιακό» χειροκίνητο κιβώτιο. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, το μεταχειρισμένο Suzuki Swift είχε μέση κατανάλωση 6,2 λτ/100 χλμ.
Τόσο ο κινητήρας, όσο και το πλαίσιο και το σύστημα ανάρτησης λειτουργούν σωστά, χωρίς ενοχλητικούς θορύβους και τριγμούς, προσδίδοντας επιπλέον «πόντους» στην αξιοπιστία του Suzuki Swift.
Εκτός από τον Dualjet κινητήρα, το μικρό της Suzuki ήταν διαθέσιμο ως καινούργιο με τον χιλιάρη turbo Boosterjet που αποδίδει 111 άλογα και είναι πιο σβέλτος. Αμφότερα τα μοτέρ αντικαταστήθηκαν το 2020 από την αναβαθμισμένη έκδοση του Dualjet, η οποία φέρει ήπια υβριδικό σύστημα και έχει 83 άλογα.
Το 2018 έγινε μια ενέργεια ανάκλησης στο μοντέλο, λόγω ελαττώματος σε μια βαλβίδα της αντλίας κενού των φρένων. Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων που επηρεάζονταν από την ανάκληση ενημερώθηκαν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, επομένως αν έχει πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση του συγκεκριμένου εξαρτήματος το πρόβλημα έχει επιλυθεί και δεν έχετε λόγο ανησυχίας.