VW Beetle 2011-2017: Θα γίνει θρύλος σαν το παλιό;
30/3/2023
Το «καινούργιο» VW Beetle (2011-2017) σταμάτησε να παράγεται πριν από 6 χρόνια, με τα πιο παλιά μοντέλα να είναι πλέον 12 ετών. Είναι ρετρό και ξεχωριστό, πόσο αξιόπιστο είναι όμως ως μεταχειρισμένο;
Πόσο καλό είναι το τελευταίο VW Beetle ως μεταχειρισμένο;
Η VW αναβίωσε το θρυλικό Σκαραβαίο για πρώτη φορά το 2007, με το New Beetle. Το 2011 είδαμε τη δεύτερη γενιά του νέου Σκαραβαίου, η οποία ονομαζόταν σκέτο «VW Beetle» και ήταν σε παραγωγή μέχρι το 2017.
Το αυτοκίνητο συνέχισε τις ξεκάθαρες ρετρό επιρροές που είχε και ο προκάτοχός του, ωστόσο διέθετε πιο δυναμικό σχεδιασμό, απόρροια της χαμηλότερης γραμμής της οροφής. Το συγκεκριμένο VW Beetle χρησιμοποίησε την πλατφόρμα PQ35, την οποία μοιραζόταν μεταξύ άλλων με τα Golf MK5 και MK6, το VW Scirocco και το Audi TT. Πόσο καλό είναι το στυλάτο και trendy VW Beetle ως μεταχειρισμένο, τώρα που τα παλιότερα μοντέλα έχουν συμπληρώσει 12 χρόνια κυκλοφορίας;
Στα χέρια μας βρέθηκε ένα VW Beetle του 2014 το οποίο διαθέτει το δίλιτρο μοτέρ 210 ίππων και έχει διανύσει 74.000 χιλιόμετρα. Το «ξεψαχνίζουμε» και καταγράφουμε τις φθορές που έχει και τις ζημιές που παρουσιάζει.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Τι προβλήματα έχει το VW Beetle κατασκευής 2011-2017;
Κάτω από το καπό του VW Beetle που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο βρίσκεται ο δίλιτρος κινητήρας με κωδικό EA888, ο οποίος χρησιμοποιείται και στο VW Golf GTI MK6 και αποδίδει 210 άλογα, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων.
Τα πάντα λειτουργούν σωστά και απροβλημάτιστα. Κατά την οδήγηση δεν παρατηρούνται ενοχλητικοί θόρυβοι και τριγμοί από την ανάρτηση και τα μηχανικά μέρη, ενώ το μοτέρ είναι ισχυρό χωρίς να «καίει» πολύ, αφού επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 7,3 δευτερόλεπτα. Παράλληλα διατηρεί μέση κατανάλωση γύρω στα 8,5 λτ/100 χλμ.
Το μοτέρ είναι τεχνολογίας Euro 5, ενώ στα μοντέλα παραγωγής από το 2016 και έπειτα ο κινητήρας είναι αναβαθμισμένος, απόδοσης 220 ίππων και προτύπου Euro 6.
Όσοι δεν αποζητούν τις απόλυτες επιδόσεις θα μείνουν ικανοποιημένοι από το VW Beetle των 105 ίππων, το οποίο διαθέτει TSI μοτέρ 1,2 λίτρων.
Καλό είναι να γνωρίζετε πως οι πρώτοι TSI κινητήρες είχαν συχνά αυξημένη κατανάλωση λαδιού, ενώ υπήρχαν παράλληλα αναφορές σχετικά με προβλήματα στις καδένες χρονισμού, οι οποίες χαλάρωναν.
Επίσης, τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, όπως στην περίπτωση του Beetle της δοκιμής μας, είναι πιο αξιόπιστα και έχουν ομαλότερη λειτουργία.