Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
VW T-Cross με 45.000 χλμ: Θα βγει καλό ή ζημιάρικο;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

VW T-Cross με 45.000 χλμ: Θα βγει καλό ή ζημιάρικο;

Διαβάστηκε από 2398 αναγνώστες - 24/1/2023

Πόσο καλό είναι ένα VW T-Cross 4ετίας που έχει διανύσει 45.000 χιλιόμετρα; Αναλύουμε ένα μεταχειρισμένο μοντέλο με τον κινητήρα 115 ίππων και βλέπουμε πόσο αξιόπιστο είναι και τι φθορές παρουσιάζει.

Αξίζει να αγοράσω μεταχειρισμένο VW T-Cross;

Το VW T-Cross έκανε την εμφάνισή του το 2019, και αποτελούσε το πιο προσιτό SUV της εταιρείας, έναν τίτλο που διατήρησε μέχρι πέρσι που παρουσιάστηκε το –οριακά φθηνότερο- Taigo.
Τα πρώτα VW T-Cross έχουν αγγίξει την 4ετία και είναι μια δελεαστική επιλογή για κάποιον που αναζητά ένα αυτοκίνητο από δεύτερο χέρι που παραμένει ακόμα «νέο».

Αξίζει η αγορά ενός μεταχειρισμένου VW T-Cross; Τι προβλήματα παρουσιάζονται μέσα στα πρώτα χρόνια; Αναλύουμε ένα μοντέλο του 2019 και βλέπουμε πώς τα πάει στον τομέα της αξιοπιστίας και των φθορών.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Τι προβλήματα παρουσιάζει ένα VW T-Cross 4ετίας;

Το μοντέλο της δοκιμής μεταχειρισμένου είναι ένα VW T-Cross  που έχει τον χιλιάρη TSI βενζινοκινητήρα που αποδίδει 115 άλογα. Το αυτοκίνητο έχει διανύσει σχεδόν 50.000 χλμ και δείχνει σαν καινούργιο, με τα πάντα να λειτουργούν στην εντέλεια. Το μοτέρ καταναλώνει 6,2 λτ/100 χλμ και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 10,2 δλ.



Το εν λόγω VW T-Cross είναι εξοπλισμένο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Τα μοντέλα που διαθέτουν το DSG σασμάν διπλού συμπλέκτη με κωδικό DQ200 ενδέχεται τα παρουσιάσουν ελαφρώς τραχείς αλλαγές αν έχουν διανύσει πολλά χλμ, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις ο 1500αρης TSI κινητήρας με τους 150 ίππους μπορεί να έχει περιστασιακά αυξημένη κατανάλωση λαδιού.

Τι φθορές θα βρω σε ένα μεταχειρισμένο VW T-Cross με 50.000 χλμ;

Το συγκεκριμένο VW T-Cross κυκλοφόρησε για 4 χρόνια στη Γερμανία, παρόλα αυτά δεν υπάρχει πουθενά σκουριά στο αμάξωμα. Κατά την οδήγηση δεν ακούγονται τριγμοί από την ανάρτηση, κάτι που ισχύει και για τα υλικά του εσωτερικού. Το μόνο που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι πως τα μαύρα γυαλιστερά πλαστικά που κοσμούν την καμπίνα του VW T-Cross μπορούν να γρατζουνιστούν σχετικά εύκολα. Εκτός αυτού, η ποιότητα κατασκευής είναι αυξημένη και κάνει το μοντέλο να κρύβει καλά τα 4 χρόνια που κουβαλά επάνω του.



Το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι πλούσια εξοπλισμένο, με ζάντες 17 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, προσαρμοστικό cruise control, έλεγχο τυφλού σημείου, parking assistant και σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας. Όλα λειτουργούν σωστά, χωρίς προβλήματα στα ηλεκτρονικά και τους αισθητήρες.

Αν ωστόσο παρατηρήσετε «κολλήματα» στο σύστημα infotainment, αυτά λύνονται με μια αναβάθμιση του λογισμικού.

Το γερμανικό μικρό SUV απέχει 18,4 εκατοστά από το έδαφος, κάτι που ωθεί αρκετούς ιδιοκτήτες να κινηθούν σε ήπια εκτός δρόμου «μονοπάτια». Όπως με όλα τα οχήματα αντίστοιχου χαρακτήρα, υπάρχει πιθανότητα να βρείτε γρατζουνιές στους προφυλακτήρες και τα πλευρικά προστατευτικά.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε