Η δεύτερη γενιά του Toyota Auris κυκλοφόρησε από το 2012 έως το 2018 και ήταν διαθέσιμη με υβριδικό κινητήριο σύνολο. Πόσο αξιόπιστο είναι τώρα που έχουν περάσει 10 χρόνια από το ντεμπούτο του μοντέλου; Βγάζει ζημιές το υβριδικό Auris, ή είναι απροβλημάτιστο; Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο του 2015 και καταγράφουμε τι φθορές έχει.
Βγάζουν προβλήματα τα υβριδικά Toyota Auris δεύτερης γενιάς;
Το υβριδικό σύνολο του Toyota Auris αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων με 99 άλογα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 82 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ να είναι 136 άλογα.
8 χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία του συγκεκριμένου οχήματος, τα πάντα λειτουργούν σαν καινούργια. Η εναλλαγή μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα είναι εκπληκτικά ομαλή, δίνοντάς σου την αίσθηση πως το ένα μοτέρ αλληλοσυμπληρώνει το άλλο. Το CVT κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων δουλεύει σωστά.
Η μπαταρία 1,3 kWh φορτίζεται κατά την οδήγηση και το όλο σύστημα είναι αξιόπιστο και ανθεκτικό. Ένα Toyota Prius του 2022 με ακριβώς τα ίδια μηχανικά μέρη βαθμολογήθηκε με «Αριστα» στο test μακράς διαρκείας της AutoBILD, που διήρκησε 150.000 χιλιόμετρα.
Η κατανάλωση του Auris 8ετίας που έχουμε στα χέρια μας εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα χαμηλή. Εντός πόλης το αυτοκίνητο καίει 4 λτ/100 χλμ, ενώ στα ταξίδια 5,5 λτ/100 χλμ.
Εν ολίγοις, η συνολική κατασκευή του Toyota Auris είναι εξαιρετικά στιβαρή, αποκλείοντας τη δημιουργία σοβαρών λειτουργικών προβλημάτων.
Τι φθορές παρουσιάζουν τα Toyota Auris 10ετίας;
Το εσωτερικό του Toyota Auris διατηρείται άφθαρτο και είναι σαν καινούργιο, χωρίς γρατζουνιές. Σε αυτό συμβάλλουν τα ελαφρώς σκληρά μα ποιοτικά πλαστικά, τα οποία έχουν προσεγμένο φινίρισμα και εξαιρετικά στιβαρή συναρμογή. Το «παραδοσιακό», μηχανικό χειρόφρενο λειτουργεί απροβλημάτιστα, ενώ τα καθίσματα (θερμαινόμενα εμπρός) παραμένουν αναπαυτικά, χωρίς σημάδια φθοράς στις επενδύσεις και τα αφρολέξ τους.
Οι διακόπτες στο τιμόνι και στο ταμπλό δεν έχουν ξεβάψει, ούτε γυαλίσει από τη συχνή χρήση.
Στο αυτοκίνητο έχουν γίνει 4 ανακλήσεις, το 2017, 2019, 2020 και 2021. Η πρώτη αφορά στο δοχείο ενεργού άνθρακα, η δεύτερη στους πλευρικούς αερόσακους, η τρίτη έχει να κάνει με το λογισμικό του υβριδικού συστήματος, και η τέταρτη αφορά σφάλμα στο σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων. Σε όλες τις περιπτώσεις οι ιδιοκτήτες ενημερώθηκαν προσωπικά από την εταιρεία για την επίλυση του προβλήματος, επομένως δεν έχετε λόγο να ανησυχείτε.