Σίγουρα όταν ακούς τη λέξη μικρά, ακόμα και μπροστά από τα αρχικά SUV δεν περιμένεις να κάτσεις και σταυροπόδι. Η πραγματικότητα όμως απέχει αρκετά, μιας και τα νέας γενιάς μικρά SUV έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην άνεση των πίσω επιβατών, ακόμα και στο τομέα του χώρου για τα πόδια. Εδώ να υπενθυμίσουμε πως το μοντέλο μέτρησης μας αναπαριστά και αντικαθιστά σωματότυπο ύψους 1.75 και 75 κιλών.
Όταν δηλαδή μετρήσαμε το Opel Crossland απέμειναν από τα γόνατα του επιβάτη 9.7εκ. κενό. Στην 9η θέση έρχεται το Citroen C3 Aircross το οποίο τα καταφέρνει καλύτερα αφήνοντας μεγαλύτερο αέρα, της τάξεως των 10.1 εκ.με το ιταλικό Fiat 500X να ακολουθεί από κοντά με 10.8 εκ. Να υπενθυμίζουμε πως ακόμα και μισό εκατοστό στη συγκεκριμένη μέτρηση, μπορεί να αλλάξει άρδην την εικόνα της ευρυχωρίας. Στην 7η θέση έρχεται το ισπανικό SEAT Arona που σε όλες τις λίστες φιγουράρει στις μεσαίες θέσεις, καθώς και εδώ τα πάει μια χαρά με 11 εκ. περιθώριο. Τιμή που ξεπερνά για 2χλστ. (11.2εκ.) το νέο Ford Puma που έχει πάρει φόρα και έχει εισβάλλει σε όλες τις λίστες μας, παρά τις compact εξωτερικές διαστάσεις του, ενώ είναι και υβριδικό. Ακριβώς στην μέση της λίστας μας είναι το VW T-Roc το οποίο με 11.4 εκ. θα δώσει μεγαλύτερη άνεση στα μεγάλα πόδια των πίσω επιβατών. Στην 4η θέση ανεβάζει αρκετά τον πήχη το νέο Nissan Juκε το οποίο ήρθε βελτιωμένο και στον τομέα της ευρυχωρίας, με 13.8 εκ. περιθώριο για τα γόνατα των πίσω. Την μαγική τριάδα ανοίγει το επίσης καινούργιο Peugeot 2008 το οποίο κάνει άλμα στα 15.5 εκ. και δείχνει πως εκτός από την εμφάνιση έχει και την ουσία, ενώ στην 2η θέση συναντάμε το Skoda Kamiq το οποίο αγγίζει τα όρια των sedan με 18.8 εκ. Την χρυσή 1η θέση παίρνει χωρίς καμία αμφισβήτηση και ένσταση το νεό Renault Captur το οποίο ξεφεύγει του ανταγωνισμού με 22.1 εκ. δίνοντας στους πίσω επιβάτες κανονική ευκαιρία για σταυροπόδι.
ΜΟΝΤΕΛΟ | Γόνατ. (χλστ.) |
Κεφάλ(χλστ.) | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) |
Εσωτερικό πλάτος πισω (χλστ.) |
Τιμή |
---|---|---|---|---|---|
RENAULT CAPTUR 1,3 TCe 130 PS | 221 | 48 | 422 | 1385 | 20.800 |
SKODA KAMIQ 1,0 TSI 116 PS | 188 | 78 | 400 | 1365 | 18.600 |
PEUGEOT 2008 1,2 PURETECH 130 PS | 155 | 52 | 434 | 1352 | 21.400 |
NISSAN JUKE 1,0 DIG-T 117 PS | 138 | 15 | 422 | 1270 | 17.900 |
VW T-ROC 1,0 TSI 116 PS | 114 | 60 | 445 | 1370 | 19.950 |
FORD PUMA 1,0 ECOBOOST Mhev 125 PS | 112 | 31 | 401 | 1297 | 20.097 |
SEAT ARONA 1,0 TSI | 110 | 41 | 400 | 1330 | 16.855 |
FIAT 500X 1,3 Turbo FireFly 150 PS DCT | 108 | 19 | 350 | 1338 | 19.000 |
CITROEN C3 AIRCROSS | 101 | 44 | 410 | 1321 | 17.480 |
OPEL CROSSLAND X 1,2 T 130 PS | 97 | 48 | 410 | 1330 | 20.450 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr