Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

10. Suzuki Swift 1.0 BoosterJet 112 PS

Διαβάστηκε από 76061 αναγνώστες - 11/8/2019

Την καλύτερη 10άδα των μικρών ανοίγει το όμορφο και πάντα επίκαιρο Suzuki Swift! Η έκδοση με τον 1.000άρη BoosterJet απόδοσης 110 ίππων συγκεντρώνει συνολική βαθμολογία 83% και καταφέρνει να μπει στην κορυφαία 10άδα!

Εμφάνιση-σχεδίαση:  Από τις πιο μοντέρνες γραμμές στην κατηγορία των μικρών
Το νέο Swift είναι φανερά αλλαγμένο με μία πιο δυναμική αισθητική, παραμένοντας όμως αναγνωρίσιμο. Μειωμένο ύψος, αυξημένο φάρδος, σε συνδυασμό με το έντονο νεύρο που εκτείνεται σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου, πετυχαίνουν ένα πιο μυώδες αποτέλεσμα. Κοιτώντας το από μπροστά, ξεχωρίζει σίγουρα η μεγάλη γρίλια, ενώ τα φωτιστικά σώματα που ενσωματώνονται στον προφυλακτήρα, ανεβαίνουν ψηλά στο καπό. Οι πίσω μαύρες κολώνες κρύβουν περίτεχνα τις χειρολαβές για τις πόρτες, ενώ πετυχαίνουν και την αίσθηση της αιωρούμενης οροφής, κάτι εντελώς σπάνιο για αυτή την κατηγορία.


 
Εσωτερικό-χώροι: Αρκετές θήκες, μεγάλη οθόνη αφής και χώροι για 4
Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Suzuki Swift είναι μοντέρνος, ενώ τα βλέμματα τραβάει η κεντρική οθόνη 7 ιντσών. Η θέση της βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, και ακριβώς από κάτω έχουμε τους όμορφους κύκλους για την λειτουργία του αυτόματου κλιματισμού. Το περιβάλλον εξαιρετικά μοντέρνο και ευήλιο με την χρήση των σκληρών πλαστικών να μην χαλάνε την εικόνα. Προσεγμένη συναρμογή και πλήθος θέσεων για μικροαντικείμενα θα λύσουν τα χέρια του οδηγού, ενώ όλοι οι διακόπτες είναι εύκολα προσβάσιμοι και εύχρηστοι. Στον τομέα των χώρων, παρά το μήκος των 3.84 μέτρων, καταφέρνει να δημιουργήσει ένα άνετο περιβάλλον για τέσσερις επιβάτες. Μεγάλος χώρος για κεφάλια και πόδια των πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 265λτ. και μπορεί να φτάσει μέχρι τα 900+ λίτρα. 

Κινητήρας: Τίμιες επιδόσεις και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση

Το μεγάλο ατού του  Swift είναι ο 1.000άρης BoosterJet τούρμπο βενζινοκινητήρας, που έχει ταιριάξει «γάντι» στο αμάξωμα των 940 κιλών. Οι 112 ίπποι και τα 170 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. μπορεί στο χαρτί να σε προδιαθέτουν για φυσιολογικές επιδόσεις, ωστόσο στο δρόμο αποδεικνύονται παραπάνω από αξιοπρεπέστατες. Το μοτέρ ακόμα και σε χαμηλές στροφές δεν θα προβληματιστεί ούτε στο ελάχιστο να κινήσει το αμάξωμα του Swift σε γρήγορους ρυθμούς, ανεβάζοντας με γραμμικό και εκρηκτικό τρόπο την απόδοσή του, δίνοντας την δυνατότητα στο Swift να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Πέραν των επιδόσεων το Swift αποδείχθηκε και οικονομικό, αφού η πραγματική μέση κατανάλωσή του μετρήθηκε στα 5,3 λτ./100 χλμ., πολύ κοντά στο εργοστασιακό 4,6 που ανακοινώνει η Suzuki.



Οδηγική συμπεριφορά: Μανιτζέβελο και ετοιμοπόλεμο 
Στην πράξη λοιπόν το αυτοκίνητο θα τα καταφέρει σε όλες τις καθημερινές υποχρεώσεις με άνεση και αρκετό στυλ θα λέγαμε. Μπορεί να μην ενδείκνυται για γρήγορη ή σπορτίφ οδήγηση, όμως η ευελιξία του και το πολύ καλό τιμόνι θα κάνουν κάθε μανούβρα παιχνιδάκι. Κάνει τελικά πολλά περισσότερα από αυτά που περιμένεις στην αρχή, σκεφτόμενος πάντα τον σκοπό ύπαρξης του αλλά και την αρκετά χαμηλή τιμή απόκτησης.