Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τα οικονομικότερα, και με διαφορά!

Διαβάστηκε από 25273 αναγνώστες - 6/5/2020

Αυτοκίνητα βάρους πάνω από 1. 5 τόνο, όχι και πολλά χρόνια πρν, «χτυπούσαν» διψήφιες καταναλώσεις ακόμα και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους. Πλέον, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στους νέας γενιάς κινητήρες είναι τόσο προχωρημένη που κανένα μέλος της καλύτερης 7άδας, δεν ξεπερνάει τα 7 λτ./100χλμ.

Ποιο συγκεκριμένα, στην 7η θέση συναντάμε το Opel Grandland X με τον 1.500άρη diesel κινητήρα απόδοσης 130 ίππων και 300 Nm ροπής. Ένα από τα πιο σβέλτα SUV του συγκριτικού, μπορεί να μην «δίνει» όντως τα 4.1 λτ./100χλμ. που υπόσχεται η μαμά εταιρία, καταφέρνει όμως να είναι το 7ο οικονομικότερο της αγοράς με πραγματική κατανάλωση στα 6.5 λτ.100χλμ. Αμέσως μετά και μόλις 0.1 λτ. χαμηλότερα, συναντάμε το γαλλικό και γεμάτο καμπύλες Renault Kadjar με τον 1.5 dCi κινητήρα απόδοσης 110 ίππων. Σε αυτή τη περίπτωση, τα 3.8 λτ./100χλμ. που υπόσχεται η Renault μπορεί να απέχουν περισσότερο, αλλά η πραγματικότητα είναι εξίσου εντυπωσιακή. Στην 5η θέση και ανεβάζοντας αρκετά το κασέ μας, συναντάμε το επιβλητικό Peugeot 3008, το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος.  Στην έκδοση με το νέο 1.5 BlueHDi κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο EAT8, βάζει πραγματικά φωτιά στην άσφαλτο με 130 άλογα, ενώ δεν καίει στιγμή πάνω από 6.3 λτ./100χλμ., 2,2 λτ. δηλ περισσότερα από τις υποσχέσεις της εταιρίας. Μία θέση πριν την τριάδα συναντάμε το αυτοκίνητο της χρονιάς  για το 2019, Skoda Karoq το οποίο ανάμεσα σε όλα του τα θαύματα, ξεχνάει και την κατανάλωση.. Πραγματικά οικονομικό με τον 1.600άρη diesel κινητήρα του, θα σας πάει παντού με μόλις 6.2 λτ./100χλμ. (4.6 εργοστασιακή).

Το χάλκινο του συγκεκριμένου συγκριτικού διαθέτει δύο εραστές  Από την μία φλερτάρει με τα 5.9 λτ./100χλμ. που χρειάζεται το θηριώδες και σοβαρό VW Tiguan με τον 1.600άρη TDI κινητήρα του, απόδοσης 115 ίππων και από την άλλη με τα επίσης 5.9 λτ./100χλμ. του πρωτόπλαστου SUV της SEAT, Ateca. Η διαφορά τους έγκειται μονάχα στις εργοστασιακές καταναλώσεις όπου το γερμανικό μιλά για 4.8 λτ και το ισπανικό για 4.3 λτ. Στην 2η θέση δεσπόζει το super οικονομικό ακόμα και σε τιμή απόκτησης Dacia Duster, με τον 1.5 dCi κινητήρα απόδοσης 115 ίππων. Η δικίνητη εκδοχή του μοντέλου από την Ρουμανία, ξεχνάει τι πάει να πει βενζινάδικο αφού μπορεί τα 4.4 λτ./100χλμ. του εργοστασίου να γίνονται 5.8 λτ./100χλμ., παραμένουν όμως η δεύτερη καλύτερη τιμή στην αγορά.  Αισίως φτάνουμε και στην πρώτη θέση, όπου το best seller Nissan Qashqai επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την φήμη του. Τα κάνει όλα ΚΑΙ συμφέρει από θέμα κατανάλωσης,  καθώς τα 5.7 λτ./100χλμ. δεν απατώνται από κανέναν αντίπαλο. Η χρήση του νέου 1.500άρη κινητήρα το «έσπρωξε» στην κορυφή, εκεί που έχει συνηθήσει να βρίσκεται.
 
Γυρίστε το κινητό σας σε landscape για να έχετε τον πίνακα ολόκληρο στην οθόνη σας!

Μοντέλο-έκδοση Κινητήρας (κ.εκ.) Ίπποι-Nm Κατανάλωση μέτρησης λτ. Τιμή σε ευρώ
         
Nissan Qashqai 1.5D 4X2 1.461 116/260 5.7 21.790
Dacia Duster 1.5 dCi 4X2 1.461 115/260 5.8 15.980
SEAT Ateca 1.6 TDI 1.598 116/250 5.9 23.850
Volkswagen Tiguan 1.6 TDI 1.598 115/280 5.9 27.650
Skoda Karoq 1.6 TDI 1.598 116/250 6.2 21.900
Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 1.499 130/300 6.3 34.200
Renault Kadjar 1.5 dCi 1.461 110/260 6.4 22.340
Opel Grandland X 1.5 CDT 1.499 130/300 6.5 21.950

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει