autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Opel Astra 120 Edition 1.4 150 PS 17.400 ευρώ

Διαβάστηκε από 34408 αναγνώστες - 12/2/2020

Τα μικρομεσαία  έχουν αδιαμφισβήτητο best seller που δεν είναι άλλο από το Astra, που μας δείχνει την πάντα σικάτη πλευρά του.

Η Opel γιορτάζει τα 120 χρόνια και δίνει 120 λόγους παραπάνω να επιλέξετε ένα από τα πιο ευρύχωρα, σταθερά και όμορφα μικρομεσαία, με έξτρα εξοπλισμό, στη μοναδική τιμή των 17.400 ευρώ.

Σχεδίαση που συνδυάζει στοιχεία από την premium κατηγορία με σπορ χαρακτηριστικά
Το Opel Astra κινείται σε «δυναμικά» μονοπάτια σχεδίασης, εκφράζοντας έντονο δυναμισμό με κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του τις ανάγλυφες γραμμές, τα νεύρα στο καπό και στα πλαϊνά του αμαξώματος, ενώ το πίσω μέρος παραπέμπει κατά κάποιο τρόπο πιο κουπέ αισθητικής αμάξωμα, εφαρμόζοντας το τρικ της αιωρούμενης οροφής. Μάλιστα στην επετειακή έκδοση 120 Edition ξεχωρίζουν και οι όμορφες 16άρες ζάντες αλουμινίου.



Εσωτερικό-χώροι: Σκουρόχρωμο και ποιοτικό, τονίζει την λειτουργικότητα
Την αίσθηση της πολυτέλειας σου αποπνέει ο εσωτερικός διάκοσμος του Astra και εκμοντερνίζεται χωρίς να ξεχνάει τις ρίζες του. Ιδιαίτερα σκουρόχρωμο, χρησιμοποιεί ακριβά υλικά και χρησιμοποιεί τόση τεχνολογία όση χρειάζεται. Μία οθόνη 7 ιντσών συνδυάζεται με το πολύ καλό Infotainment R4.0 IntelliLink , ο πίνακας είναι αναλογικός, μα έχει και ψηφιακή οθόνη πληροφοριών. Την ιδιαίτερα ήσυχη αυτή ατμόσφαιρα του εσωτερικού, μπορούν να απολαύσουν οι μέχρι και 5 επιβάτες του Astra (ο τρίτος με κάποιους περιορισμούς) μαζί με έναν χώρο αποσκευών στα 370 λτ. που εκτοξεύεται στα 1.210 με αναδίπλωση των καθισμάτων.



Κινητήρας-επιδόσεις: Πλουσιοπάροχο μοτέρ με γραμμική λειτουργία
Το Astra εξοπλίζει ο 4κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης 1.400 κ.εκ. απόδοσης 150 ίππων και 230 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, συνεργάζεται με το χαρακτηριστικά μεγάλης κλιμάκωσης 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Στην πράξη λοιπόν, εκμεταλλεύεται ζωηράδα και γραμμικότητα, φέρνοντας στο τραπέζι επιδόσεις όπως το 0-100 σε 9.2 δευτ. και τελική πάνω από 215 χλμ./ώρα. χωρίς να ξεχνάει τον τομέα της κατανάλωσης. Η τελευταία σε συνθήκες πίεσης φτάνει τα 8λτ./100χλμ. ενώ σε ταξίδι και χάρη στο μακρύ κιβώτιο, πέφτει μέχρι και 1.5 λτ.
 
Οδική συμπεριφορά: Ανετο και σταθερό, κάνει τη δουλειά του χωρίς να εντυπωσιάζει
Ένα άνετο και πλήρως πολιτισμένο σύνολο που θα σας βγάλει εξίσου ασπροπρόσωπους τόσο στα στενά της πόλης, όσο και σε μεγάλα ταξίδια. Ευθύβολο και σταθερό, έχει εξαιρετική ηχομόνωση εντός της καμπίνας, ενώ δεν θα ταράξει την ησυχία των επιβατών καμία λακκούβα (εγκάρσια ή μη). Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ και θα μπορούσε να έχει λίγο καλύτερο επίπεδο πληροφόρησης, από την άλλη όμως εάν το ζορίσετε σε στριφτερή διαδρομή, θα εντυπωσιαστείτε με τα επίπεδα πρόσφυσης αλλά και τα πολύ καλά φρένα. Γενικότερα όμως ο λόγος που ξεχωρίζει είναι ξεκάθαρος. Τα κάνει όλα καλά και δεν υστερεί πουθενά. Σωστός αρχηγός!