Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Toyota Corolla Live 1.2 116 PS 17.600 ευρώ

Διαβάστηκε από 32691 αναγνώστες - 12/2/2020

Εμφάνιση-σχεδίαση: Δυναμική, αιχμηρή και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένη
Όταν η Toyota παρουσίασε το C-HR, πέρα από το πολύ καλό αυτοκίνητο και την υβριδική του καινοτομία, έθεσε τα θεμέλια και για μία νέα σχεδιαστική φιλοσοφία. Οι Ιάπωνες δεν θέλουν μέτρια σχέδια και πεπατημένες, αλλά αυτοκίνητα όμορφα και σίγουρα ξεχωριστά. Κοιτάζοντας λοιπόν γτην νέα Corolla Hatchback τα βλέμματα τραβάνε τα στενά LED φωτιστικά σώματα εμπρός, τα οποία συνυπάρχουν όμορφα τόσο με τη λεπτή γραμμή της μάσκας, όσο και με τον αρκετά μεγάλο αεραγωγό του προφυλακτήρα.



 
Εσωτερικό με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια
Δεν θα μπορούσε ένα τόσο ενδιαφέρον εξωτερικά  αυτοκίνητο, να μην είναι αντίστοιχα εντυπωσιακό και στο εσωτερικό του. Πράγματι, η νέα Toyota Corolla δημιουργεί μία ιδιαίτερα ποιοτική και premium ατμόσφαιρα στο εσωτερικό της, κρατώντας άριστη ισορροπία ανάμεσα σε τεχνολογία και πρακτικότητα. Αμέσως μόλις βολευτείς στο αρκετά χαμηλό κάθισμα του οδηγού, νιώθεις μέρος του αυτοκινήτου έχοντας τις τέλειες αποστάσεις από οτιδήποτε χρήσιμο γύρω σου (κουμπιά-οθόνες-επιλογέας). Από κει και πέρα, γρήγορα παρατηρείς την ευρεία χρήση του μαλακού πλαστικού σε όλο το ταμπλό με την συναρμογή και το φινίρισμα, πραγματικά να μην σηκώνουν αμφισβήτηση. Τα «φώτα» όμως κλέβουν οι τεχνολογικές ανέσεις της νέας Corolla, από την έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, μέχρι και τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι διαδραστικός και υπερπλήρης. Πραγματικά δεν μπορούμε να πούμε πως λείπει κάτι, με το σύστημα infotainment να χρειάζεται, όπως τα περισσότερα από αυτά, λίγο χρόνο εξοικείωσης, την πρώτη φορά. 





Κινητήρας-επιδόσεις: Κιβώτιο και κινητήρας, σε πλήρη αρμονία
Στην βασική της έκδοση, η νέα Corolla εξοπλίζεται με τον 1.200 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 116 ίππων και 185 Nm ροπής, που διαθέτει σύστημα διπλού χρονισμού των βαλβίδων, ενώ έχει την δυνατότητα να λειτουργήσει και σε κύκλο Όττο και σε κύκλο ¶τκινσον. Πώς μεταφράζονται τα παραπάνω σε απλά ελληνικά και πολύ περισσότερο σε νούμερα; Όταν δεν χρειάζεστε ιδιαίτερο γκάζι και οι απαιτήσεις είναι χαμηλές προς μέτριες, καθυστερεί το κλείσιμο των βαλβίδων ομαλοποιώντας το μίγμα και μειώνοντας αισθητά κατανάλωση και ρύπους. Η γενικότερη πάντως αίσθηση που βγάζει ο 1.2Τ κινητήρας είναι πολιτισμένη,  διατηρώντας ήσυχη λειτουργία και δυνατό τράβηγμα από χαμηλά, (εάν το ζητήσετε), το οποίο παραμένει έως και τις 4.000 σ.α.λ. με γραμμική απόδοση. Εξετάζοντας καθαρά τα νούμερα, κρατείστε ένα πολύ καλό 0-100 σε 9.7 δευτ. τελική άνω των 200 χλμ/ώρα και μέση πραγματική κατανάλωση στα 7.4 λτ/100χλμ. Η έκδοσης δοκιμής, όντας και η βασική, συνεργάζεται με ένα αραιό σε κλιμάκωση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο είναι άψογο σε κούμπωμα.
 
Οδική συμπεριφορά: Πιο ευχάριστη από ποτέ
Τα θετικά στοιχεία της χρήσης αυτής της νέας πλατφόρμας πάνω στην νέα Corolla είναι αρκετά, με πρώτο και κυριότερο την κατά 60% μεγαλύτερη ακαμψία σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ταυτόχρονα, χαμήλωσε το κέντρο βάρους κατά 10χλστ. με την θέση οδήγησης να επαναπροσδιορίζεται εκ νέου, βελτιώνοντας τον έλεγχο από τον οδηγό και την πληροφόρηση. Έτσι, από τα πρώτα κιόλας μέτρα ο τελευταίος αντιλαμβάνεται πως δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη Corolla.  Στον δρόμο λοιπόν, η αίσθηση είναι σίγουρα ευχάριστη και η εξαιρετική ηχομόνωση μαζί με την μαλακή ανάρτηση, παρέχουν υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης. Παραμένει ευκολοδήγητη με το τιμόνι να έχει τρομερή αμεσότητα ακόμα και στα ελάχιστα χιλιόμετρα, ενώ εάν αυξηθεί ο ρυθμός οδήγησης, διατηρεί πεισματικά τις ουδέτερες αντιδράσεις της. Οι κλίσεις παραμένουν σε λογικά επίπεδα και δεν πρόκειται να σας αγχώσουν, ακόμα και αν φτάσετε στα άκρα. Δίπλα από τον λεβιέ θα βρείτε και τον επιλογέα παραμετροποίησης της οδηγικής συμπεριφοράς με Sport, ECO και Normal, το οποίο αλλάζει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου με μικρές μα στοχευμένες πινελιές. (Π.χ. στο Sport βαραίνει το τιμόνι, αποκτά καλύτερη απόκριση ο κινητήρας).