Το νέο Opel Corsa ήρθε και έκανε τον πάταγο που όλοι περίμεναν! Εκτός από την ηλεκτρική του έκδοση, διαθέτει και αυτή των 130 ίππων που καταφέρνει να προσφέρει ένα πακέτο... μικρομεσαίου. Με άνεση λοιπόν στην μέση της λίστας μας.
Σχεδίαση - εμφάνιση: Ομορφότερο, μεγαλύτερο, γερμανικό!
Το νέο Opel Corsa, ή αλλιώς F, αποτελεί ένα δημιούργημα που τόσο οι σχεδιαστές, όσο και οι μηχανικοί της εταιρίας, δημιούργησαν από το απόλυτο μηδέν. Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι πως μπορεί η συνεργασία της Opel με την PSA να είναι διάχυτη, όμως το νέο Corsa ξεχειλίζει από γερμανικό DNA και το κάνει με περηφάνια. Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMP, έχει ελαφρύνει κατά 110 κιλά και έχει μεγαλώσει αρκετά. Είναι κατά 40χλστ. πιο μακρύ, 18 χλστ. φαρδύτερο ενώ έχει χαμηλώσει 48χλστ.. Ο δυναμισμός του μπροστινού μέρους δημιουργείται από τη στενή γρίλια και τα ενισχυμένα νεύρα του καπό, αλλά και τους προβολείς ομίχλης που είναι ενσωματωμένοι στους πλευρικούς αεραγωγούς. Στο πίσω μέρος τώρα, ξεχωρίζει η αισθητή κλίση του παρμπρίζ, η μικρή αλλά όμορφη αεροτομή, όπως και τα νέας σχεδίασης LED φώτα. Ένα σύνολο που πραγματικά δεν θυμίζει ούτε στο ελάχιστο την προηγούμενη γενιά.
Εσωτερικός - χώροι: Πιο hi-tech και ποιοτικό από ποτέ
Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Opel Corsa σε πείθει σχεδόν αστραπιαία. Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας, ακολουθείται η οριζόντια αρχιτεκτονική που χαρίζει ευρυχωρία στο μάτι, ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κυρίως μαλακά και πολύ καλής ποιότητας. Η συναρμογή και η δυνατή στιβαρότητα του συνόλου, σου δίνουν την βεβαιότητα πως τίποτα δεν πρόκειται να τρίξει, ακόμα και μετά από χρόνια κακομεταχείρισης, ενώ απόλυτο highlight, είναι σίγουρα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Ο συγκεκριμένος παρέχει όλες τις ζωτικές πληροφορίες του αυτοκινήτου, μέχρι και πλοήγηση, την στιγμή που στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη αφής έως και 10 ιντσών με μία ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Ξεχάστε οριστικά το Corsa που ξέρατε και καλωσορίστε το νέο, άρτιο τεχνολογικά μοντέλο. Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 28χλστ. και οι παρεχόμενοι χώροι είναι αρκετά πιο γενναιόδωροι. Η χαμηλότερη τοποθέτηση των καθισμάτων καταφέρνει να προσφέρει αυξημένο χώρο για τα κεφάλια, παρά την χαμηλότερη κλίση της οροφής. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 25λτ. και πλέον φτάνει τα 309 λτ. δίνοντας μεγαλύτερες δυνατότητες μεταφοράς στους επιβάτες.
Κινητήρας - επιδόσεις: Εντυπωσιακή η συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο
Πρωταγωνιστής στο Corsa είναι ο αλουμινένιος τούρμπο κινητήρας 1,2 DIT, τριών κυλίνδρων με άμεσο ψεκασμό καυσίμου που αποδίδει 130 ίππους με 230 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.. Στην πράξη το μοτέρ παρουσιάζει μεγάλη ελαστικότητα, έχοντας πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, ακόμα και κάτω από τις 1.750 σ.α.λ. που η ροπή φτάνει στο πικ της και διατηρώντας απόθεμα δύναμης σε μεγάλο φάσμα περιστροφής, δείχνοντας γεμάτο ακόμα και σε ψηλές στροφές. Το σύνολο των 130 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με την συνεργασία να είναι αρμονική βοηθώντας να αναδειχθεί η δύναμη του μοτέρ όποτε χρειαστεί, με τις αλλαγές να είναι άμεσες και ομαλές και το kickdown γρήγορο. Κλείνοντας, η κατανάλωση καυσίμου σε μικτές συνθήκες μετρήθηκε στα 7,3 λτ./100 χλμ., νούμερο φυσιολογικό.
Οδική συμπεριφορά: Πολύ καλή ποιότητα κύλισης και γερμανικό τιμόνι
Είναι το καλύτερο Opel Corsa που έχει φτιαχτεί ποτέ, και δεν χρειάζεται περισσότερο από μία βόλτα για να σε πείσει. Αρχικά η θέση οδήγησης είναι αρκετά χαμηλότερη ενώ το τιμόνι μπορείτε να το ρυθμίσετε ακριβώς όπως εσείς θέλετε για να έχετε τον απόλυτο έλεγχο. Αφού βάλετε μπροστά και διανύσετε τα πρώτα χιλιόμετρα θα νομίζετε πως έχουν εξαφανιστεί όλες οι λακκούβες από τους τρομερά κακούς ελληνικούς δρόμους. Δεν εξαφανίστηκαν, απλά η ανάρτηση είναι τόσο καλοδουλεμένη που τις καταπίνει όλες με τρομερή ευκολία, παρέχοντας στην καμπίνας απίστευτη άνεση. Αυτή η άνεση, μαζί με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που σου προσφέρει, σε κάνει να μεταπηδάς νοητά στην κατηγορία των μικρομεσαίων, καθώς κυρίως εκεί συναντάμε τέτοια επίπεδα. Το τιμόνι αν και κάπως ελαφρύ, είναι ακριβές και αποτελεσματικό, ενώ εάν σας έρθει η επιθυμία να ανεβάσετε στροφές, το πλαίσιο και η ανάρτηση διαχειρίζονται άψογα τις όποιες μεταφορές βάρους, παρέχοντας τρομερή ουδετερότητα στο σύνολο.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr