
Τιμές μοντέλων: 26/03/2025 | |
CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8: 55 800€ | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8: 53 900€ |
MERCEDES C-CLASS C 300 e: 67 200€ |
Τα 3 μεσαία plug in με τη μεγαλύτερη αυτονομία στο ταξίδι
Τα Plug-In με τη μεγαλύτερη αυτονομία
Το Citroen C5 X Hybrid έχει την καλύτερη αυτονομία με 677 χιλιόμετρα αυτονομία
Τη δεύτερη θέση με αυτονομία 625 χιλιόμετρα παίρνει το Peugeot 408 Hybrid
Το βάθρο συμπληρώνει η Mercedes C300 e με 625 χιλιόμετρα αυτονομία
Τα Plug-In με τη μεγαλύτερη αυτονομία
Το κόστος καυσίμων που συνεχώς αυξάνεται καθιστά την χαμηλή κατανάλωση και την αυτονομία ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια που παίζουν ρόλο στην επιλογή ενός αυτοκινήτου σήμερα. Η υβριδική τεχνολογία συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση της κατανάλωσης, ωστόσο έρχεται με αντίτιμο την υψηλότερη τιμή αγοράς ενός οχήματος, αφού η χρήση των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας κοστίζει.
Θέλοντας να συνδυάσουμε τη χαμηλή κατανάλωση με την όσο το δυνατόν πιο προσιτή τιμή, ανατρέξαμε στις μετρήσεις μας, συγκρίναμε τα μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής, εστιάζοντας στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών.
Αυτά είναι τo Citroen C5 Hybrid, Peugeot 408 Hybrid και Mercedes C300 e.
Μάρκα/Μοντέλο | Κυβικά (κ.εκ.) | Ιπποδύναμη (PS) | Τιμή-από | Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) | Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 | 1598 | 225 | 3,5 | 6,5 | 6,8 | 677 | |
PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 | 1598 | 224 | 3 | 6,4 | 4,5 | 625 | |
MERCEDES C-CLASS C 300 e 313 PS | 1999 | 313 | 1,5 | 8 | 5 | 625 |
Το Citroen C5 X Hybrid έχει την καλύτερη αυτονομία με 677 χιλιόμετρα αυτονομία
Το γαλλικό μεσαίο οικογενειακό σημείωσε την καλύτερη επίδοση όσον αφορά την αυτονομία στο ταξίδι. Η πραγματική κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν τρίτη σε επίδοση με 6,8 λτ./100χλμ όπως και η κατανάλωση στην πόλη με 3,5 λτ./100χλμ. Ο άμεσου ψεκασμού τούρμπο 1.600άρης PureTech κινητήρας, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 179 ίππους, συνδυάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 110 ίππους. Συνδυαστικά το σύνολο έχει μέγιστη ισχύ 225 ίππων με 360 Nm ροπής, ενώ η ηλεκτρική ενέργεια από τη φόρτιση σε πρίζα, το φρενάρισμα ή την φόρτιση εν κινήσει, αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 12,4 kWh. Μέχρι και την ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα και επιλέγοντας το «hybrid mode» το σύστημα μόνο του την πηγή και μπορεί να δουλέψει μόνο με ρεύμα, έχοντας πραγματική αυτονομία κοντά στα 50 χλμ. Το εσωτερικό της C5-X έχει επίσης ξεχωριστό χαρακτήρα, που συνδυάζει το high-tech με το ποιοτικό και το μοντέρνο. Το μάτι πέφτει στη 10άρα οθόνη του ταμπλό και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων
Τη δεύτερη θέση με αυτονομία 625 χιλιόμετρα παίρνει το Peugeot 408 Hybrid
Συνεχίζουμε με γαλλικό άρωμα και το Peugeot 408 Hybrid που σημείωσε την δεύτερη επίδοση στην αυτονομία με 625 χιλιόμετρα όσα και η Mercedes. Όσον αφορά την πραγματική κατανάλωση παίρνει την πρωτιά με 4,5 λτ/100χλμ. ενώ στη πόλη και στο ταξίδι καταναλώνει 3,0 λτ/100χλμ και 6,4 λτ/100χλμ αντίστοιχα όπου κατακτάει την δεύτερη θέση. Παρόλο που έχει την ίδια αυτονομία με τη Mercedes, το γερμανικό αυτοκίνητο καταναλώνει αρκετά περισσότερο στο ταξίδι. Το υβριδικό σύνολο του 408 της δοκιμής συνδυάζει τον άμεσου ψεκασμού τούρμπο 1.600άρη PureTech κινητήρα, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 179 ίππους και ένα ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 110 ίππους. Συνδυαστικά το σύνολο έχει μέγιστη ισχύ 224 ίππων με 360 Nm ροπής, ενώ η ηλεκτρική ενέργεια από τη φόρτιση σε πρίζα, το φρενάρισμα ή την φόρτιση εν κινήσει, αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 12,4 kWh. Όπως και στο Citroen C5 μέχρι και την ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα και επιλέγοντας το «hybrid mode» το σύστημα μπορεί να δουλέψει μόνο με ρεύμα, έχοντας πραγματική αυτονομία γύρω στα 50 χλμ. Όσον αφορά το εσωτερικό υπάρχουν μαλακά ποιοτικά υλικά, επενδύσεις από Alcantara και δέρμα άψογης συναρμογής και φινιρίσματος, συνδυάζονται με τις δύο HD 10άρες οθόνες για να δημιουργήσουν ένα αποτέλεσμα που σε κερδίζει με την αισθητική και την αίσθηση πολυτέλειας που βγάζει.
Το βάθρο συμπληρώνει η Mercedes C300 e με 625 χιλιόμετρα αυτονομία
Το γερμανικό σεντάν πετυχαίνει την καλύτερη επίδοση στη πόλη με 1,5 λτ/100χλμ αφού μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για κάτι λιγότερο από 100 χιλιόμετρα. Όσον αφορά την κατανάλωση στο ταξίδι έρχεται τρίτο με 8λτ/100χλμ ενώ στη πραγματική μέση κατανάλωση σημειώνει τη δεύτερη επίδοση με 5 λτ/100χλμ. Η C300 e κινείται με ένα υπερτροφοδοτούμενο θερμικό σύνολο των 2,0 lt που αποδίδει 204 PS και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 129 PS, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος ανέρχεται στους 313 PS και τα 550 Nm ροπής ενώ η υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα και έχει ενεργειακή χωρητικότητα 25,4 kWh. Όσον αφορά την καμπίνα, η σύνδεση με τη ναυαρχίδα της εταιρείας, την S-Class, δεν μπορεί να αποφευχθεί από τη στιγμή που ανοίγεις την πόρτα. Το βλέμμα πέφτει κατευθείαν στις δύο ευμεγέθεις οθόνες του MBUX. Στην κατακόρυφης διάταξης οθόνη αφής 11,9” του infotainment και στην οθόνη 12,3” του ψηφιακού πίνακα οργάνων.