autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα 5 μικρά με το καλύτερο φρενάρισμα

Τα 5 μικρά με το καλύτερο φρενάρισμα

Τιμές μοντέλων: 26/03/2025
RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 145 PS: 24 400€ HYUNDAI i20 1.0T 7DCT 48V Hybrid: 21 490€
OPEL CORSA ELECTRIC 115 kW: 27 215€ PEUGEOT 208 e FL: 27 200€
SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG: 23 990€

Τα 5 μικρά με το καλύτερο φρενάρισμα

26/3/2025

Hyundai i20 και Renault Clio E-TECH στην κορυφή, φρενάρουν σε 36 μ. από τα 100 χλμ./ώρα
Στη δεύτερη θέση το Opel Corsa με απόσταση ακινητοποίησης 36,1 μ.
Τρίτο το Peugeot 208e με 36,4 μ.
Τέταρτο το Seat Ibiza που χρειάζεται 36,5 μ. για να σταματήσει

H οδική ασφάλεια βρίσκεται ανάμεσα στις κύριες προτεραιότητες για κάθε οδηγό, συνεπώς τα αποτελεσματικά συστήματα πέδησης αναδεικνύονται σε κρίσιμο παράγοντα επιλογής αυτοκινήτου. Ιδιαίτερα στην κατηγορία των μικρών οχημάτων που συχνά κινούνται σε απαιτητικά αστικά περιβάλλοντα, οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν οχήματα που το δυνατό και ασφαλές φρενάρισμα αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά τους. Παρακάτω θα εξετάσουμε τα 5 μικρά αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν για τις κορυφαίες επιδόσεις τους στο φρενάρισμα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στο AutoAgora.

Μάρκα/Μοντέλο Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) Τιμή-από Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 145 PS 145ps 36   5
HYUNDAI i20 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps 36   7,2
OPEL CORSA ELECTRIC 115 kW 156ps 36,1   14,5
PEUGEOT 208 e FL 156ps 51 KWh 36,4   14,8
SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps 36,5   7,6

 
Hyundai i20 και Renault Clio E-TECH στην κορυφή, φρενάρουν σε 36 μ. από τα 100 χλμ./ώρα
Την πρώτη θέση της λίστας κατακτούν το Hyundai i20 και το Renault Clio E-TECH. Τα 2 μοντέλα αναδείχθηκαν ισόπαλα, καταφέρνοντας να ακινητοποιηθούν από τα 100 χλμ./ώρα σε 36 μέτρα. Το Hyundai i20 στην έκδοση δοκιμής, εξοπλίζεται με 1.000άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα που συνεργάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα, με το σύνολο να αποδίδει 100 ίππους και 204 Nm ροπής, ενώ παράλληλα πετυχαίνει μία μέση κατανάλωση 7,2 λτ./100 χλμ.. Το Renault Clio E-TECH διαθέτει κινητήρα βενζίνης 1,6 λτ. με απόδοση 94 ίππους, σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων και γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης με 24 ίππους. Συνολικά, η δύναμη αγγίζει τα 145 άλογα και 205 Nm ροπής, και η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 5 λτ./100 χλμ..
 
Στη δεύτερη θέση το Opel Corsa με απόσταση ακινητοποίησης 36,1 μ.
Ελάχιστα μακριά από την πρώτη θέση στέκεται το Opel Corsa, και συγκεκριμένα η αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του, με απόσταση φρεναρίσματος 36,1 μ.. Τo Opel Corsa Electric, στην υψηλή του έκδοση εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm ροπής, που τροφοδοτείται μέσω μίας μπαταρίας χωρητικότητας 51 kWh. H πραγματική του αυτονομία αγγίζει τα 350 χιλιόμετρα, ενώ η μέση κατανάλωση ενέργειας φτάνει τις 14,5 kWh/100 χλμ..
  
Τρίτο το Peugeot 208e με 36,4 μ.
Στην τρίτη θέση ακολουθεί το Peugeot 208e. Το μικρό γαλλικό μοντέλο, στην πλήρως ηλεκτρική του έκδοση κινείται με έναν ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και 260 Nm ροπής, που συνεργάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh. Έχει αυτονομία 360 χιλιόμετρα και μέση κατανάλωση 14,8 kWh/100 χλμ, ενώ τέλος, φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,4 μέτρα.
 
Τέταρτο το Seat Ibiza που χρειάζεται 36,5 μ. για να σταματήσει
Η λίστα συμπληρώνεται με το Seat Ibiza 1.5 ECO TSI, με απαιτούμενη απόσταση φρεναρίσματος 36,5 μ.. Η συγκεκριμένη έκδοση εξοπλίζεται με 1.500άρη τούρμπο κινητήρας βενζίνης που παράγει 150 ίππους και 250 Nm ροπής, τα οποία περνάνε στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG. Όσον αφορά την οικονομία καυσίμου, η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 7,6 λτ./100 χλμ..

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

CITROEN
AUDI