autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα «κόκκινα σημεία» του Audi Q3 Sportback

Τα «κόκκινα σημεία» του Audi Q3 Sportback

Τα «κόκκινα σημεία» του Audi Q3 Sportback

18/3/2025

Μία από τις ακριβότερες επιλογές μικρομεσαίων SUV, υστερώντας σε ευρυχωρία, τεχνολογία κινητήρα και κατανάλωση καυσίμου.
Μειωμένη ορατότητα και ο λιγότερος χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών.
Μικρομεσαίο SUV των 39.980 ευρώ, εξοπλισμένο με βενζινοκινητήρα χωρίς υβριδική τεχνολογία.
Υψηλή κατανάλωση (10,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη), χωρίς ανάλογες επιδόσεις.

Μία από τις ακριβότερες επιλογές μικρομεσαίων SUV, υστερώντας σε ευρυχωρία, τεχνολογία κινητήρα και κατανάλωση καυσίμου.

Το Audi Q3 είναι ένα πολυτελές μικρομεσαίο SUV, το οποίο κυκλοφόρησε στην αγορά από το 2011. Στην τρέχουσα γενιά του, ακολουθώντας την μόδα των SUV με κουπέ σχεδίαση, διατίθεται ως Q3 Sportback, αποκτώντας κυρτή οροφή στο πίσω μέρος. Ομολογουμένως, αυτό το χαρακτηριστικό του δίνει μία σπορτίφ εμφάνιση, που ανταποκρίνεται οπτικά στα θέλω του μέσου αγοραστή ενός SUV. Αξίζει όμως τα χρήματά του;

Το Audi Q3 Sportback προσφέρεται στα 39.980 ευρώ στην έκδοση Inspire Plus, η οποία είναι η και η εισαγωγική για το συγκεκριμένο. Το «απλό» Q3, από την άλλη, στην ακριβώς αντίστοιχη έκδοση, κοστίζει 2.200 ευρώ λιγότερο. Ανεξαιρέτως, μιλώντας και για τα δύο, η τιμή τους είναι αρκετά υψηλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δεδομένου ότι το Q3 Sportback φαίνεται να υστερεί σε ευρυχωρία, τεχνολογία κινητήρα και κατανάλωση καυσίμου, χωρίς να προσφέρει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις από τα αντίστοιχα μοντέλα της κατηγορίας. Στην συνέχεια του άρθρου θα αναλυθούν οι παραπάνω παράγοντες που αποτελούν τα «κόκκινα σημεία» του coupe SUV της premium μάρκας.

Μειωμένη ορατότητα και ο λιγότερος χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών.

Όποιος θέλει να αποκτήσει το Audi Q3 Sportback, πέρα από τα παραπάνω χρήματα που θα διαθέσει, θα πρέπει να υπολογίσει και έναν συμβιβασμό στην ευρυχωρία. Η κυρτή οροφή στο πίσω μέρος αφαιρεί πολύτιμο χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών με αποτέλεσμα το Q3 Sportback να σημειώνει τον στενότερο χώρο για την συγκεκριμένη περιοχή στην κατηγορία. Με βάση τις μετρήσεις μας, ο «αέρας» μεταξύ του κεφαλιού του επιβάτη και του ουρανού του αυτοκινήτου υπολογίστηκε σχεδόν στο 1 εκ., φανερώνοντας ότι οι ψηλοί επιβάτες σίγουρα θα αντιμετωπίσουν προβλήματα άνεσης.

Η κυρτή οροφή επηρεάζει ακόμα και τον οδηγό, καθώς το χαμηλό τόξο οροφής και οι πίσω κολώνες με μεγαλύτερη κλίση εμποδίζουν την ορατότητα και δίνουν μια αίσθηση κλειστοφοβίας στην καμπίνα. Τέλος, ακόμα και το «μπες-βγες» στις πίσω θέσεις καθίσταται δυσκολότερο, αφού ειδικά οι ψηλοί επιβάτες θα πρέπει να σκύψουν για να περάσουν κάτω από την χαμηλή οροφή.

Μικρομεσαίο SUV των 39.980 ευρώ, εξοπλισμένο με βενζινοκινητήρα χωρίς υβριδική τεχνολογία.

Παράλληλα, το Audi Q3 Sportback με αρχική τιμή τα 39.980 ευρώ προσφέρεται με έναν αμιγώς βενζινοκίνητο κινητήρα 150 ίππων. Δεδομένου πως η κατηγορία των μικρομεσαίων SUV αποτελείται ως επί των πλείστων από ήπια υβριδικά ή πλήρως υβριδικά μοντέλα, θα περίμενε κανείς το ίδιο από ένα πολυτελές αυτοκίνητο τόσο μεγάλης αξίας. Μάλιστα, μοντέλα με τιμή έως και 10.000 ευρώ μικρότερη, είναι πλήρως υβριδικά. Αντίστοιχα, πολυτελή μοντέλα σε κοντινή τιμή, όπως η Mercedes GLA, τροφοδοτούνται από ήπια υβριδικά σύνολα.

Παρόλο που αυτό μπορεί να παραβλεφθεί από κάποιον ενδιαφερόμενο αγοραστή, η διαφορά στις επιδόσεις, αλλά και στην κατανάλωση, είναι σημαντική. Έτσι, το Audi Q3 Sportback μοιάζει να υστερεί σε τεχνικά στοιχεία και πρακτικότητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και να βασίζεται στο κύρος του κατασκευαστή.

Υψηλή κατανάλωση (10,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη), χωρίς ανάλογες επιδόσεις.

Συγκεκριμένα, το Q3 Sportback με τον τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 150 ίππων, ναι μεν καταφέρνει να σημειώσει ικανοποιητικούς χρόνους επιτάχυνσης. Το 0-100 βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας (9,3 δλ.), ενώ το 80-120 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 6,7 δλ. Οι χρόνοι αυτοί, αν και ικανοποιητικοί, δεν εντυπωσιάζουν για ένα αυτοκίνητο που ξεπερνά τα 40.000 ευρώ. Ακόμα και ένα ήπια υβριδικό σύνολο, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα με μικρή μπαταρία για υποβοήθηση, θα έριχνε σημαντικά τους παραπάνω χρόνους, αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.

Κι εκεί είναι που υστερεί σημαντικά το Q3 Sportback, αφού καίει 10,5 λτ./100 χλμ. εντός πόλης με ήρεμη οδήγηση. Αν το νούμερο αυτό ήταν κάπως χαμηλότερο, ενδεχομένως να μην ήταν παράγοντας αξιολόγησης για κάποιον που ενδιαφέρεται για ένα πολυτελές SUV. Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη κατανάλωση καυσίμου απέχει σημαντικά από τα 7 λτ./100 χλμ. που αποτελούν τον μέσο όρο στην κατηγορία και δεν δικαιολογείται από σημαντικά καλύτερες επιδόσεις.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

LEASING
SYGKRITIKA