autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
BMW X3 20d xDrive: Οδηγούμε την τέταρτη γενιά του γερμανικού SUV
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

BMW X3 20d xDrive: Οδηγούμε την τέταρτη γενιά του γερμανικού SUV

Διαβάστηκε από 6183 αναγνώστες - 21/3/2025

Η νέα γενιά διαθέτει ανασχεδιασμένα φώτα εμπρός και πίσω, ενώ μεγαλώνει σε διαστάσεις
Τεχνολογικές καινοτομίες στο εσωτερικό και αποθηκευτικός χώρος που φτάνει τα 1.700 λίτρα
2λιτρος πετρελαιοκινητήρας με 197 ίππους και 400 Nm ροπής που καταναλώνει 6,3 λτ./100 χλμ.
Υψηλή ποιότητα κύλισης με εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και σπορ χαρακτήρα

Η νέα γενιά διαθέτει ανασχεδιασμένα φώτα εμπρός και πίσω, ενώ μεγαλώνει σε διαστάσεις

Στα χέρια μας βρέθηκε η τέταρτη γενιά του εμβληματικού SUV των Βαυαρών, η οποία λανσαρίστηκε το καλοκαίρι του 2024, με μια σειρά από σημαντικές αλλαγές που αναβαθμίζουν το μοντέλο σε όλους τους τομείς. Έχοντας διανύσει μια πορεία σχεδόν 20 ετών από την αρχική του εμφάνιση, το X3 έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της BMW, με περισσότερες από 3,5 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Το νέο μοντέλο διαθέτει ανανεωμένη σχεδιαστική γλώσσα, επανασχεδιασμένους προβολείς εμπρός και πίσω, καθώς και αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Πλέον έχει μήκος 4,76 μέτρα και πλάτος 1,92 μέτρα, μια αύξηση σχεδόν τριών εκατοστών και στις δύο διαστάσεις. Ωστόσο, παρά την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, ο χώρος για τους αγκώνες του οδηγού και του συνοδηγού έχει μειωθεί, κυρίως λόγω της νέας εσωτερικής διαρρύθμισης με λιγότερα φυσικά κουμπιά και περισσότερες οθόνες αφής.

Τεχνολογικές καινοτομίες στο εσωτερικό και αποθηκευτικός χώρος που φτάνει τα 1.700 λίτρα

Η BMW έχει κάνει ριζική αναδιάταξη στο εσωτερικό του X3, προσαρμόζοντάς το στις σύγχρονες απαιτήσεις. Οι παραδοσιακοί διακόπτες και τα κουμπιά για τον κλιματισμό και τον εξαερισμό έχουν αντικατασταθεί από συστήματα αφής. Η εταιρεία έχει προσθέσει το λεγόμενο «Interaction Bar», έναν πίνακα ελέγχου με στοιχεία φωτός που αλλάζουν χρώμα και ανταποκρίνονται καλά στην αφή. Ωστόσο, για να το χρησιμοποιήσει ο οδηγός πρέπει να σκύψει προς τα εμπρός, κάτι που μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του από το δρόμο. Το iDrive παραμένει στην κεντρική κονσόλα, επιτρέποντας την εισαγωγή εντολών με έναν πιο παραδοσιακό τρόπο. Το σύστημα φωνητικού ελέγχου της BMW, που ήταν ήδη ένα από τα πιο ολοκληρωμένα στην αγορά, έχει αναβαθμιστεί περαιτέρω και μπορεί πλέον να ανταποκρίνεται ακόμη και σε ψιθυριστές εντολές, απαντώντας επίσης ψιθυριστά, κάτι που είναι ιδανικό για περιπτώσεις όπου υπάρχουν κοιμισμένα παιδιά στο πίσω κάθισμα. Το νέο σύστημα BMW Operating System 9 μας δίνει μία πρώτη γεύση του αναμενόμενου System X, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί πρώτα στη New Class.

Από πλευράς πρακτικότητας και άνεσης, το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και τα σπορ καθίσματα, που έρχονται στον βασικό εξοπλισμό, είναι σταθερά και άνετα σε μεγάλες διαδρομές, προσφέροντας καλή στήριξη στους ώμους στις στροφές. Ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει έως 570 λτ. αποσκευών, με το νούμερο να ανεβαίνει στα 1.700 λτ. όταν αναδιπλωθεί η πίσω σειρά καθισμάτων. Τέλος, μας προβλημάτισε η άγρια υφή των πλαστικών σε κάποια σημεία του εσωτερικού που μπορούν να χαράξουν τις παλάμες των επιβατών.

2λιτρος πετρελαιοκινητήρας με 197 ίππους και 400 Nm ροπής που καταναλώνει 6,3 λτ./100 χλμ.

Το μοντέλο της δοκιμής, το οποίο είναι το πετρελαιοκίνητο X3 20d xDrive, εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα diesel νέας γενιάς, ο οποίος υποστηρίζεται από μια γεννήτρια εκκίνησης 48 volt. Ο κινητήρας αποδίδει 197 ίππους και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 400 Nm, που μεταδίδονται μέσω ενός άψογου αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων, το οποίο αλλάζει σχέσεις τόσο αθόρυβα όσο και η γεννήτρια εκκίνησης παρέχει βοήθεια κατά την εκκίνηση ή την επιτάχυνση. Χάρη στη συνεργασία κινητήρα και μετάδοσης, το SUV των περίπου 1,9 τόνων καταφέρνει να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ., ενώ το κοντέρ του τερματίζει στα 215 χλμ./ώρα. Επιπλέον, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το X3 καταναλώνει 6,3 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα.Το X3 διαθέτει εξαιρετική ηχομόνωση, με τους επιβάτες να επηρεάζονται ελάχιστα από τον θόρυβο που παράγει ο κινητήρας, ενώ ο αέρας και οι εξωτερικοί θόρυβοι γίνονται ελάχιστα αντιληπτοί.

Υψηλή ποιότητα κύλισης με εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και σπορ χαρακτήρα

Στο δρόμο, η νέα BMW X3 επιβεβαιώνει την παράδοση της μάρκας στην οδηγική απόλαυση, προσφέροντας μια ισορροπημένη εμπειρία που συνδυάζει άνεση και σπορ χαρακτήρα. Το σπορ τιμόνι, χαρακτηριστικό της BMW, δίνει πληροφορίες και παρέχει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό, χωρίς να είναι υπερβολικά νευρικό. Αξιοσημείωτο είναι πως παραμένει σε μεγάλο βαθμό ανεπηρέαστο από τις επιδράσεις του συστήματος μετάδοσης. Η προαιρετική προσαρμοζόμενη ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες κρίνεται εξαιρετική, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας, από αρκετά άνετη για ομαλή κύλιση πάνω από κακοτεχνίες του οδοστρώματος, έως επαρκώς σφιχτή για σπορ οδήγηση σε στροφές. Η βελτιστοποιημένη ακαμψία του αμαξώματος και το φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο βοηθούν σημαντικά στη σπορ οδήγηση, μειώνοντας σε μεγάλο βαθμό κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Το σύστημα xDrive της BMW, κατανέμει άψογα τη δύναμη στου 4 τροχούς παρέχοντας τη μέγιστη πρόσφυση και ευστάθεια σε όλες τις συνθήκες. Στις λειτουργίες οδήγησης, το X3 προσφέρει 8 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης που προσαρμόζουν αναλόγως τα φρένα, τους αποσβεστήρες, το τιμόνι, την απόκριση του γκαζιού ή το σύστημα ESP. Κλείνοντας, η τιμή της νέας πετρελαιοκίνητης X3 στη χώρα μας, ανέρχεται στα 71.400 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

NEWCATEGORY
AUDI