autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
VW: Plan B με επένδυση 60 δισ. σε θερμικούς κινητήρες

VW: Plan B με επένδυση 60 δισ. σε θερμικούς κινητήρες

12/6/2024

Το 1/3 του μπάτζετ της VW πάει στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων
«Το μέλλον είναι ηλεκτρικό, όμως το παρελθόν δεν έχει τελειώσει ακόμη»
Κανένας ανταγωνιστής δεν λέει αντίο ακόμα, επομένως ούτε η VW
Παρά τις πρόσφατες φήμες, δεν αυξάνεται η επένδυση των 60 δισ.

Το 1/3 του μπάτζετ της VW πάει στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων

Μπορεί η VW να δηλώνει πιστή στο πλάνο της με την ηλεκτροκίνηση, αλλά τα πράγματα δεν πάνε τόσο καλά για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές με την έλευση των Κινέζων. Έτσι η επένδυση που θα συνεχίσει να κάνει το VW Group στους θερμικούς κινητήρες ανέρχεται στα 60 δισ. ευρώ έως το 2027, σε περίπτωση που θα χρειαστεί να αξιοποιηθεί η επένδυση πιο σύντομα, αν καθυστερήσει και άλλο η απαγόρευση των θερμικών κινητήρων.
 

«Το μέλλον είναι ηλεκτρικό, όμως το παρελθόν δεν έχει τελειώσει ακόμη»

Η συνολική επένδυση σε νέες τεχνολογίες που έχει ανακοινωθεί από τη VW ανέρχεται στα 180 δισ. έως το 2027. Από αυτά, τα 120 δισ. αφιερώνονται σύμφωνα με τη VW στην ηλεκτροκίνηση, αλλά και στην ανάπτυξη νέου λογισμικού για τα αυτοκίνητά της. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσίασε ωστόσο η δήλωση του Arno Antlitz, οικονομικού διευθυντή της VW, ότι «το μέλλον είναι ηλεκτρικό, όμως το παρελθόν δεν έχει τελειώσει ακόμη».
 

Παρά τις πρόσφατες φήμες, δεν αυξάνεται η επένδυση των 60 δισ.

Αρκετά δημοσιογραφικά μέσα έγραψαν τις τελευταίες μέρες ότι η VW σκόπευε να αυξήσει το ποσό των 60 δισ. ευρώ που αφορά την εξέλιξη των θερμικών κινητήρων της. Η έντονη φημολογία προκάλεσε ωστόσο την παρέμβαση της VW, η οποία διευκρίνισε ότι το συγκεκριμένο ποσό δεν πρόκειται να αυξηθεί.
 

Κανένας ανταγωνιστής δεν λέει αντίο ακόμα, επομένως ούτε η VW

Ο Oliver Blume, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε με τη σειρά του ότι παραμένει υπέρ του μπλόκου της Ε.Ε. στους θερμικούς κινητήρες από το 2035. Σε ερώτηση της γερμανικής AUTO BILD, εκπρόσωπος της VW απάντησε ότι η στρατηγική της εταιρείας καθορίζεται εν μέρει και από τις κινήσεις του ανταγωνισμού. Επομένως η VW συνεχίζει να πορεύεται θεωρώντας δεδομένο τον εξηλεκτρισμό, ωστόσο διατηρεί παράλληλα ανταγωνιστικά τα οχήματα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε