autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Θα αγόραζες Plug-in υβριδικό, τώρα που έχουν μεγαλύτερη αυτονομία;

Θα αγόραζες Plug-in υβριδικό, τώρα που έχουν μεγαλύτερη αυτονομία;

28/3/2025

Τα καινούργια Plug-in υβριδικά έχουν μπαταρία σχεδόν όση και τα μικρά ηλεκτρικά.
Βγάζεις 2-3 μέρες, μόνο με ρεύμα, χωρίς στάλα βενζίνης.
Φορτίζουν στο 8ωρο σε απλή πρίζα, είναι full extra σε εξοπλισμό.
«Τσιμπημένη» η τιμή για αγορά, αλλά στο leasing «φεύγουν… αέρας».

Τα καινούργια Plug-in υβριδικά έχουν μπαταρία σχεδόν όση και τα μικρά ηλεκτρικά

Η ανάγκη των εταιρειών να προσαρμοστούν στις διεθνείς νόρμες μείωσης εκπομπών ρύπων φέρνει ολοένα και περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στις αγορές, ταυτόχρονα όμως συνδυάζεται και με βελτίωση της ενδιάμεσης τεχνολογίας, δηλαδή των Plug-in υβριδικών μοντέλων. Τα αυτοκίνητα που συνδυάζουν τα οφέλη των κινητήρων βενζίνης και της ηλεκτροκίνησης τα προηγούμενα χρόνια «φορούσαν» μικρές μπαταρίες, οι οποίες είχαν περιορισμένη ηλεκτρική εμβέλεια. Πλέον, η τάση άλλαξε και βλέπουμε PHEV τα οποία παίρνουν μπαταρίες που θυμίζουν μικρά ηλεκτρικά μοντέλα.

Βγάζεις 2-3 μέρες, μόνο με ρεύμα, χωρίς στάλα βενζίνης

Κάπως έτσι, αυξάνεται κατά πολύ και η ηλεκτρική αυτονομία των Plug-in υβριδικών οχημάτων. Με δεδομένο κιόλας πως οι σύγχρονοι οδηγοί περνούν πολλές ώρες εντός αστικού ιστού, θα δούμε την αυτονομία των PHEV να γυροφέρνει τα 100 χλμ.. Διότι όπως ισχύει με τα ηλεκτρικά, έτσι και τα Plug-in μέσα στην πόλη, σε μικρές ταχύτητες, κάνουν ανάκτηση ενέργειας, φορτίζουν την μπαταρία τους και μπορούν να βγάλουν ακόμη και 3 ημέρες, μόνο με ρεύμα. Δεν χρειάζεται, δηλαδή, να «κάψεις» καθόλου βενζίνης ελαχιστοποιώντας το κόστος μετακίνησής σου.

Φορτίζουν στο 8ωρο σε απλή πρίζα, είναι full extra σε εξοπλισμό

Πέραν της μεγάλης, θεωρητικής έστω, αυτονομίας, τα PHEV είναι πιο ευέλικτα και στους χρόνους φόρτισής τους. Ακόμη και σε απλή, οικιακή πρίζα, χρειάζεσαι «βαριά» ένα 8ωρο για ένα πλήρες γέμισμα, το βράδυ στο σπίτι (εφόσον έχεις γκαράζ) ή στο χώρο εργασίας σου, αν υπάρχει σχετική δυνατότητα. Αν πάλι θέλεις ακόμη πιο γρήγορη φόρτιση, βάζεις WallBox και ξεμπερδεύεις σε 2-3 ώρες, αλλά αν θέλετε την άποψή μας δεν είναι και τόσο απαραίτητη μία τέτοια λύση.
 
Συν τοις άλλοις, τα PHEV μοντέλα είθισται να είναι και πιο πλούσια σε εξοπλισμό. Για παράδειγμα, θα δούμε παροχές όπως η κάμερα 360 μοιρών που σε «απλά» αυτοκίνητα βρίσκεις σε κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ και οι ηλεκτρικές ευκολίες (καθίσματα, αυτόματη πόρτα χώρου αποσκευών κ.ά.) φτάνουν και περισσεύουν.

«Τσιμπημένη» η τιμή για αγορά, αλλά στο leasing «φεύγουν… αέρας»

Επειδή πάντα υπάρχει ένα μεγάλο «αλλά», στην περίπτωση των Plug-in υβριδικών το κόστος αγοράς παραμένει ο βασικότερος προβληματισμός. Η τιμή τους είναι «τσιμπημένη», μεγαλύτερη σε σχέση με ηλεκτρικά μοντέλα, στοιχείο που αποτελεί «αγκάθι» για πολλά νοικοκυριά. Για αυτό κιόλας, τα βλέπουμε να πουλάνε πάρα πολύ στον κόσμο του leasing, όπου υπάρχει και το έξτρα πλεονέκτημα της απαλλαγής εταιρικού φόρου.
 
Αλλά ακόμη κι έτσι, μπορείς να κάνεις σημαντική απόσβεση χρημάτων από τα κόστη καυσίμου μέσα στην πόλη, ενώ στο ταξίδι δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι με την αυτονομία, γιατί έχεις την καβάτζα του ρεζερβουάρ. Ή μήπως πιστεύεις ότι δεν θα κάνεις απόσβεση, αλλά κιόλας σκέφτεσαι ότι μιλάμε για ένα βαρύ όχημα, που βάζεις περιορισμούς στην οδική του συμπεριφορά;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

FORD
AUDI