Η μετατροπή βήμα-βήμα

Διαβάστηκε από 10384 αναγνώστες - 2/2/2021

Όσοι δεν μπορούν να αντισταθούν στην πολυτέλεια ενός ή και δύο θερμαινόμενων καθισμάτων στο αυτοκίνητο, μπορούν να τα εγκαταστήσουν μόνοι τους. Η AUTO BILD δείχνει πώς γίνεται αυτό χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τη Mercedes C-Class. 



Αποσύνδεση:
Απομακρύνετε το σφιγκτήρα από τον αρνητικό πόλο. Αν δεν το κάνετε αυτό, διατρέχετε κίνδυνο βραχυκυκλώματος και αργότερα το συνεχές άναμμα της προειδοποιητικής λυχνίας των αερόσακων.



Αφαιρέστε:
Τέσσερις βίδες στις ράγες του καθίσματος, δύο βύσματα κάτω από το κάθισμα και μία βίδα στη ζώνη ασφαλείας. Δεν χρειάζεται να λυθεί κάτι επιπλέον στη C-Class.



Αποσυναρμολόγηση:
Διαχωρίστε πλάτη και έδρα καθίσματος έτσι, ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν τα «στρώματα». Το κάθισμα συγκρατούν στο πλαίσιο δύο βίδες.



Ανύψωση:
Μόλις αφαιρεθούν οι βίδες, το κάθισμα μπορεί να ανυψωθεί από το πλαίσιο του αυτοκινήτου. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να αφαιρέσετε το υφασμάτινο κάλυμμα από τον πυρήνα του καθίσματος.



Τραβήξτε:
Πιέστε τον πυρήνα του καθίσματος και αφαιρέστε με ένα εργαλείο ως μοχλό τους οδηγούς του καλύμματος από το πλαίσιο του καθίσματος. Αυτόμπορεί να γίνει και με λίγη περισσότερη δύναμη από τα δάχτυλά σας.



Διάτρηση:
Το καλώδιο του θερμαινόμενου καθίσματος τραβιέται μέσα από την τρύπα και στη συνέχεια περνά στο λαμαρινένιο περίβλημα, ώστε να οδηγηθεί κεντρικά έξω από το κέλυφος του καθίσματος.



Κοπή:
Στο κέντρο του καθίσματος υπάρχει ένα κλιπ. Στο «στρώμα» κόβεται ένα τετράγωνο, ώστε να μπορεί να στερεωθεί εκεί το σύρμα συγκράτησης του καλύμματος.



Προσαρμοσμένο:
Το στρώμα θέρμανσης κόβεται, για να ταιριάζει στο κάθισμα. Έτσι, μερικά εκατοστά πρέπει να αφαιρεθούν. Το στρώμα στερεώνεται με ταινία διπλής όψης.



Τεντωμένο:
Στηρίξτε πρώτα το σύρμα συγκράτησης στο άγκιστρο και στη συνέχεια τραβήξτε το κάλυμμα πάνω από τον πυρήνα του καθίσματος. Τα στρώματα του υφάσματος πρέπει να είναι χωρίς διπλώσεις.



Απελευθέρωση:
Απελευθερώστε το κλείδωμα του κάτω στηρίγματος. Τώρα το κάλυμμα μπορεί να αφαιρεθεί και να ωθηθεί προς τα κάτω από την πλάτη.



Ξεκρέμασμα:
Στην κάτω πλευρά υπάρχουν δύο από αυτά τα άγκιστρα, που μπορούν εύκολα να αφαιρεθούν. Το ύφασμα κρέμεται πάνω από μερικές απλές μεταλλικές άκρες.



Σφίξιμο:
Στην πίσω πλευρά υπάρχουν προφίλ «οδηγών» - κάντε προσεκτικά μοχλό με το κατσαβίδι και μετά συνεχίστε με τα δάχτυλά σας.



Πλευρικό τμήμα: Απελευθερώνουμε τη ρύθμιση για την οσφυϊκή στήριξη, αφαιρούμε το κάλυμμα μόνο από αυτήν την πλευρά του καθίσματος, δημιουργώντας χώρο για το στρώμα θέρμανσης.



Αφαίρεση:
Το σύρμα του καλύμματος «κάθεται» στον κόκκινο βραχίονα και κρατά το ύφασμα στην άρθρωση. Μπορεί να αφαιρεθεί με ένα κατσαβίδι.



Θερμαινόμενο στρώμα:
Κόψτε το στο μέγεθος του καθίσματος. Η ταινία διπλής όψης θα πρέπει αργότερα να αποτρέψει την ολίσθηση του στρώματος κάτω από το κάλυμμα του καθίσματος.



Τοποθετήστε σωστά το στρώμα:
Πρέπει να είναι επίπεδο. Αφαιρέσαμε το κάλυμμα μόνο στη μία πλευρά, ώστε να μην ψηλαφούμε τον αερόσακο.



Διάτρηση οπής:
Κατά τη γνώμη μας, το σημείο πάνω από τον τροχό της ρύθμισης της κλίσης της έδρας του καθίσματος είναι καλό για την τοποθέτηση του διακόπτη. Εύκολη εκεί η πρόσβαση, καθώς τίποτα δεν εμποδίζει.



Τοποθέτηση διακόπτη:
Αν δε διαθέτετε ένα κατάλληλο τρυπάνι, διευρύνετε την τρύπα σε μικρά βήματα έως ότου ο διακόπτης θέρμανσης ασφαλίσει στη θέση του.



Σύνδεση:
Το ρεύμα μπορεί να ρέει μόνο αν είναι ενεργοποιημένη η ανάφλεξη. Αν ξεχάσετε να απενεργοποιήσετε τη θέρμανση, η μπαταρία δε θα αποφορτιστεί αργότερα.



Αφαίρεση επένδυσης:
Περάστε το καλώδιο μέσω του εσωτερικού του αυτοκινήτου έως το κάτω μέρος του καθίσματος. Τα πλαστικά καπάκια συνήθως συγκρατούνται μόνο με κλιπ.



Σύνδεση:
Είναι σημαντικό τα καλώδια να είναι αρκετά μεγάλα. Το κάθισμα του οδηγού πρέπει να μπορεί να μετακινηθεί αργότερα, ώστε να μπορεί να ρυθμιστεί σωστά.



Δοκιμή λειτουργίας:
Είναι όλα συνδεδεμένα; Ο διακόπτης ανάβει με κόκκινο χρώμα. Το κάθισμα και η πλάτη θερμαίνονται, όπως επιθυμούσατε.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει