autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

2ο Ημίχρονο

Διαβάστηκε από 27124 αναγνώστες - 2/5/2019

Στο δρόμο: Δύο με σπόρ προσανατολισμό και ένα με all around χαρακτήρα
Το πρώτο βραβείο φυσικά το παίρνει το Stinger με τον απολαυστικό του ήχο. Τα άλλα δυο δεν μπορούν να τον φτάσουν ούτε καν και με επιλογή του σπορ προγράμματος. Για αυτήν την υπεροχή του Stinger φυσικά ευθύνεται ο κινητήρας του, που προέρχεται από τον πύραυλο της Hyundai, το i30N.
Όπως ακριβώς και το Hyundai, έτσι και στο Kia έχει βάλει το χεράκι του ο ¶λμπερτ Μπιερμαν που πριν πάει προς τα ανατολάς, ήταν υπεύθυνος του τμήματος Μ της BMW.



Έχει τοποθετηθεί στο Stinger μια αρκετά σκληρή ανάρτηση και δεν θα ήταν υπερβολή να λέγαμε πως το παράκαναν οι άνθρωποι της Kia καθώς το αυτοκίνητο κουράζει εντός πόλης ενώ ο μπροστινός άξονας είναι θορυβώδης.
Είναι ξεκάθαρο πως το Kia έχει σπόρ προσανατολισμό, καλό τιμόνι και κάπως νευρικό πίσω μέρος. Αυτό όμως συνηθίζεται και σίγουρα θα αρέσει σε πολλούς. Η ένσταση μας έχει να κάνει με την κατανάλωση που σε νορμάλ ρυθμούς δεν πέφτει κάτω από τα 10 λίτρα ενώ αν έχει βαρύ πόδι, βλέπεις εύκολα κατανάλωση της τάξεως των 15λτ./100 χλμ. 



Η BMW και η Audi έχουν εμφανώς μικρότερη κατανάλωση με την 430i να χρειάζεται 8,4λτ./100 χλμ, 2 λίτρα λιγότερα από το Kia, και το Α5 μα ζητάει 8,7 λτ./100χλμ.
Οδηγικά η 430i είναι όπως μας έχει καλομάθει η BMW, οδηγοκεντρική, κρατάει πιστά την πορεία που έχει χαράξει ο οδηγός μέσω του άμεσου τιμονιού ενώ το ESP δεν είναι ιδιαίτερα επεμβατικό. Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF έχει την πιο ομαλή λειτουργία μεταξύ των 3 μοντέλων του συγκριτικού. 



Η BMW έχει κορυφαία οδική συμπεριφορά και αυτό γίνεται αντιληπτό ακόμα και όταν αμέσως μετά απ αυτήν, οδηγήσεις το τετρακίνητο Α5. Αυτό καταφέρνει περίτεχνα να συνδυάζει την κορυφαία άνεση με την άριστη οδική συμπεριφορά, ενώ το τιμόνι και ο κινητήρας μπορούν να ρυθμιστούν ξεχωριστά ανάλογα τις ορέξεις του οδηγού. Μόνο εδώ μπορεί να συμβεί αυτό, μόνο στο Α5 μπορείς να έχεις καθαρά σπορ οδική συμπεριφορά και άνεση υψηλού επιπέδου, μόνο εδώ και χάρη στην τετρακίνηση μπορείς να κινηθείς με μεγάλη ασφάλεια σε κάθε τερέν. Τέλος, μόνο εδώ έχεις τιμόνι σαν της BMW που αντιμετωπίζει βεβαία το ίδιο πρόβλημα με την σχετική ασάφεια στην θέση της ευθείας. Με μεγάλη βεβαιότητα η Kia μπορεί να παίξει μπάλα στην 1η κατηγορία και να κοντράρει τα Γερμανικά μοντέλα. Έχει όλα τα φόντα για να είναι μεταξύ των επιλογών του απαιτητικού αγοραστή αυτής της κατηγορίας.



Συμπέρασμα
Οφείλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια στην Audi για την νίκη της σε αυτήν την σκληρή κόντρα. Το Α5 έχει υψηλή τεχνολογία, κορυφαία ποιότητα, υποδειγματική ανάρτηση και προσπερνάει το Βαυαρικό μοντέλο που παρά τα 4 χρόνια του στην αγορά μοιάζει ακόμα καινούργιο. Σεβασμός στην Kia και στο Stinger που καταφέρνει να παίζει στα ίσα με τους κορυφαίους του είδους!

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει