Παλιοί και Νέοι το ίδιο DNA

Διαβάστηκε από 6982 αναγνώστες

Όλα τα υπόλοιπα ο Mario τα άφησε, όπως είναι σήμερα: για παράδειγμα, αυτά τα βελούδινα καθίσματα, με υποτυπώδη πλευρική στήριξη. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο και έχει τεσσάρων σχέσεων! Μόνο! Στα 80 km/h απαιτούνται 2.000 σ.α.λ. στο επαρχιακό δίκτυο και είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι δε χρειάζεται πλέον να αλλάξουμε άλλη σχέση έως την τελική ταχύτητα των 192 km/h. Θα έπρεπε, όμως, για να εξασφαλίσουμε τη διασκέδασή μας. Αφήστε, που τα 143 PS είναι διαθέσιμα στις 6.000 σ.α.λ., επομένως, η 323i ζητά να κινείται υψηλόστροφα, θέλει το γκάζι της, για να παίξει μαζί σου. Σε μια σφιχτή δεξιά στροφή των 90 μοιρών, ο Mario προκαλεί την τύχη του, η BMW βουτά βαθιά μπροστά αριστερά και σχεδόν σηκώνει το πίσω δεξί... πόδι της, αλλά συνεχίζει με ασφάλεια, αν και μυρίζει έντονα καουτσούκ και super plus βενζίνη.



Ίδια στροφή, διαφορετικό αυτοκίνητο. Ναι, υπάρχει διαφορά 42 χρόνων μεταξύ των δύο μοντέλων, η M2 είναι γεμάτη με ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και ρύθμισης, ενώ τα μόνα ηλεκτρονικά της 323i είναι το... ραδιόφωνο VHF, το οποίο δε διαθέτει ούτε θήκη για κασέτες ήχου στην κεντρική κονσόλα. Έτσι, η ίδια στροφή από την M2 CS, αντιμετωπίζεται με 80 km/h, κατεβάζουμε ταχύτητα, στρίβουμε και, στη συνέχεια, πατάμε στο πάτωμα το δεξί πεντάλ. Δε συμβαίνει τίποτα! Η Μ2 δεν παίρνει κλίσεις, δε γίνεται νευρική, κάνει ό,τι της υπαγορεύεται μέσω του τιμονιού και του πεντάλ του γκαζιού. Αυτή η CS είναι ένα αυτοκίνητο για την πίστα, για τους αγώνες, καθώς μπορεί να οδηγηθεί στις στροφές του στενού επαρχιακού δικτύου χωρίς αντιπάλους!



Έτσι, χαλαρώσαμε με γκάζια και στρίψαμε τις δύο BMW εναλλάξ στην εξοχή, απολαμβάνοντας τα συστατικά, που έχουν κάνει τη βαυαρική φίρμα μεγάλη και ισχυρή: τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και τον εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Και χαιρόμαστε, που η παλιά Σειρά 3 είναι ακόμα ικανή να τα καταφέρνει όπως παλιά. Αλλά και ότι η M2 CS θα μπορούσε να κάνει τα ίδια, αν εμείς θέλαμε.



Δηλαδή, γρήγορους γύρους στην πίστα, με έως και 280 km/h, όπου, βέβαια, δε θα απωγειωνόμασταν ποτέ, γιατί διαθέτει όλα τα συστατικά για ένα περιβάλλον αγώνων: πίσω αεροδυναμικό διαχύτη για περισσότερη αρνητική άντωση, ένα λεπτό σπόιλερ στο καπό του χώρου αποσκευών και προσαρμοζόμενη ανάρτηση M-Sport για ακόμα πιο έντονη δυναμική οδική συμπεριφορά. Οι μόνο τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης M-Sport θα μπορούσαν να χρησιμεύουν περισσότερο και να παρέχουν καλύτερο ήχο.  

Συμπέρασμα
95.000 ευρώ για μια BMW M2 είναι πολλά χρήματα. Αλλά η CS έχει επίσης μια εκπληκτική ισχύ 450 PS και κινείται σαν να έρχεται από ένα άλλο αστέρι. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα είναι επιθυμητή όπως μία 323i του 1978. Γιατί μας δείχνει τι σημαίνει "BMW": έρωτας για το αυτοκίνητο.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει