autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
6 φωτογραφίες »

Moνομάχια γιγάντων. 308 και Astra ανήκουν στις ενωμένες πλέον Peugeot και Opel. Ποιος φτιάχνει όμως το καλύτερο μικρομεσαίο;

Δοκιμή: Πόσο πραγματικά αξίζουν τα 308 και Opel Astra;

13/10/2017

H Peugeot και η Opel είναι πλέον υπό την ίδια στέγη. Έτσι οι αιώνιοι εχθροί 308 και Astra γίνονται πλέον αδέρφια. Εμείς αναζητούμε το πιο ταλαντούχο.

Οι εμπορικές συμμαχίες δεν είναι πλέον σπάνιες, κάθε άλλο, όλο και περισσότεροι ανταγωνιστές συνενώνονται έστω και αν δεν έχουν πολλά κοινά μεταξύ τους. Χρόνο με τον χρόνο όλο και περισσότεροι κολοσσοί γίνονται ένα. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η εξαγορά της Οpel, θυγατρική της GM, από τους Γάλλους της PSA. Eίναι βέβαιο πως σύντομα θα έχουμε τα πρώτα τέκνα της ένωσης αυτής. Τι γίνεται όμως με τα υπάρχοντα μοντέλα; Πως θα συνυπάρξουν σε αυτό το γάμο;

Απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα θα  δώσει το Opel Astra με τον 1,6 Diesel απόδοσης 136 ίππων το όποιο έκανε την εμφάνιση του στις ευρωπαϊκές αγορές το 2015 και το γνωστό από το 2013 Peugeot 308 με τον δίλιτρο Diesel των 150 ίππων. Αμφότερα εφοδιάζονται με αυτόματο 6αρι κιβώτιο. Η σημαντικότερη αλλαγή στο πρόσφατο facelift που δέχτηκε είναι ότι το σήμα μεταφέρθηκε από το καπό στη μάσκα. `Εχουμε λοιπόν καθαρές γραμμές σε ένα τυπικό αμάξωμα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Από την άλλη το Astra είναι όπως ακριβώς το γνωρίσαμε πριν 2 χρόνια και φωνάζει από μακριά την καταγωγή του.

Opel – Το λειτουργικό!

Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό συνάνταμε ένα κλασικό cockpit χωρίς ακρότητες, με μεγάλα έδρανα καθισμάτων και τέλεια θέση οδήγησης. `Ετσι ακριβώς είναι τα πράγματα και στο πίσω μέρος. Υπάρχει αρκετός  χώρος ώστε να μετακινηθούν με άνεση τέσσερα άτομα. Για την χρήση βασικών λειτουργιών όπως του κλιματισμού δεν θα χρειαστεί να ανατρέξουμε στο manual, μιας και οι εντολές, που από την οθόνη αφής γίνονται με μια μικρή καθυστέρηση, γίνονται πλέον και φωνητικά!

Peugeot – Το στυλ μετράει

Μπαίνοντας στο 308 αντικρίζουμε μια μίνιμαλ σχεδίαση χωρίς κουμπιά και με μικρό τιμόνι. Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται τοποθετημένος ψηλά και στο βάθος του ταμπλό και είναι ορατός πάνω από το τιμόνι.  Η κεντρική οθόνη από την άλλη  μετράει πολύ στο μάτι! Η πλήρης έλλειψη κουμπιών έχει ως αποτέλεσμα, για  βασικές λειτουργίες όπως η ρύθμιση της θερμοκρασίας, να ασχολείσαι  αρκετή ώρα με την οθόνη αφής. Υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης συσκευών τόσο Android όσο και  Apple. Τι λείπει; Χώρος για τους πίσω επιβάτες που δεν θα καθίσουν όσο άνετα θα κάθονταν στο Astra.

Οι γάμοι των οδηγών

Πάμε να τα οδηγήσουμε! Στο συγκεκριμένο τομέα στέκονται και τα δύο στο ύψος των περιστάσεων. To Opel είναι ελαφρώς σκληρότερο από το πιο μαλακό 308. Αμφότερα έχουν 6άρι κιβώτιο που χαρακτηρίζεται ελαφρύ και οι αλλαγές  δεν γίνονται αστραπιαία. Ειδικά το κιβώτιο του 308 είναι άσκοπα μακρύ, ειδικά στις πρώτες σχέσεις. Oι δυνατοί κινητήρες εξασφαλίζουν με άνεση χαμηλή κατανάλωση. Για το Opel κυμαίνεται στα 5,1-5,7 λτ. To ελαφρώς σκληρότερο Astra είναι σταθερό στο δρόμο όντας λιγότερο νευρικό και σου δίνει την αίσθηση ότι κινείται σε ράγες. Το αντισυμβατικό 308 είναι εξ` ίσου ασφαλές με το Astra αλλά και τα δύο έχουν το δικό τους ταπεραμέντο. Μακάρι αυτό να παραμείνει και στις επόμενες γενιές.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις