autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
4 φωτογραφίες »

Το Kia από το μηδέν, το Arteon από το Golf

Διαβάστηκε από 9048 αναγνώστες - 14/12/2017

Ναι, και όμως είναι Kia! O πρώην άνθρωπος της Volkswagen, Peter Schreyer, από την πένα του οποίου προήλθαν τα Golf IV και Audi TT, δημιούργησε με το Stinger ένα αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού, που προκαλεί ανατριχίλες με το παρουσιαστικό του. 4,83 μέτρα μακρύ, μόνο 1,40 μέτρα ψηλό, με μεγάλο φάρδος στο πίσω μέρος και μια έντονα κεκλιμένη οροφή, που φαίνεται ωραία αλλά δυστυχώς περιορίζει την ορατότητα προς τα πίσω.Προσέξτε τις πολλές λεπτομέρειες: Πρώτα απΆόλα, η εμπρός μάσκα με την χαρακτηριστική για Kia, «μύτη της τίγρης». Δεύτερον, έχουν αυτή την νεύρωση που ξεκινάει πάνω από το παρμπρίζ. Τρίτη λεπτομέρεια: Το καπό του κινητήρα είναι μονωμένο, κάτι που πραγματικά δείχνει κλάση. Έτσι συνεχίζεται και στο εσωτερικό: Το ταμπλό είναι καλυμμένο με δέρμα, πίσω από το τιμόνι με τις 3 ακτίνες βλέπεις κλασικά, στρογγυλά όργανα, ενώ υπάρχει ο μικρός επιλογέας για το αυτόματο κιβώτιο, δύο καπάκια αλουμινίου για χώρους αντικειμένων, η οθόνη αφής ψηλά και στο οπτικό πεδίο του οδηγού, και απο κάτω βρίσκεις πλήκτρα ταχείας επιλογής για το τηλέφωνο, το ραδιόφωνο και τους χάρτες. 
Πραγματικά καλή δουλειά, αν και έχουμε παράπονο για δύο σημεία. Η οθόνη είναι πολύ μακριά από τον οδηγό και αν αυτός θέλει να την φτάσει, πρέπει να τεντώσει πολύ το χέρι του. Επίσης οι πίσω θέσεις δεν είναι κορυφαίες, γιατί δεν υπάρχει ικανοποιητικός χώρος για τα πόδια με τα παχιά μπροστινά καθίσματα. 
Από κόκκινο σε χρυσό. Ναι, το Arteon μοιάζει σαν να είναι χρυσό με τις γκρίζες ζάντες των 20 ιντσών και το χρώμα σε Kurkuma Gold μεταλλικό. Και ναι, επικρατεί στο εξωτερικό μήκος έναντι του Stinger, με διάσταση 4,86 μέτρα (3 εκατοστά περισσότερο από το Stinger). Αλλά εμείς δεν δουλεύουμε για το περιοδικό του...Μίκυ Μάους και ξέρουμε την αλήθεια: Κάτω από αυτό το όμορφο περιτύλιγμα κρύβεται η πλατφόρμα του Golf και λίγο από Passat. Αυτό επίσης σημαίνει: Αντί για κινητήρες κατά μήκος, η υπόθεση τελειώνει στον εγκάρσιο τετρακύλινδρο. ¶ρα το Arteon είναι Golf και Passat μαζί, ενώ από το τελευταίο δανείζεται το ταμπλό. 
Σίγουρα υπάρχει πολύ θετική αποδοχή για τις ενδείξεις χαρτών πίσω από το τιμόνι, την καθαρή ποιότητα κατασκευής και την τέλεια εργονομία. Αλλά και εδώ υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Και το νέο, μεγάλο σύστημα VW-Navi δείχνει cool, αλλά το σύν και το πλήν για την ένταση του ήχου είναι απαράδεκτα και ενοχλούν. Σε παρακαλούμε, VW, φέρε πίσω το περιστροφικό κομβίο! Και όταν το κάνετε, ευκαιρία να σηκώσετε και την οθόνη έναν «όροφο» πιο πάνω. 
Οι πίσω θέσεις είναι πολύ καλύτερες στο Arteon, με το χώρο για τα κεφάλια και τα πόδια να ξεχωρίζει. Οι πίσω επιβάτες θα αγόραζαν ασυζητητί το Arteon.