Τέσσερις τύποι αμαξώματος τέσσερα συμπεράσματα: η λιμουζίνα διαθέτει επαρκή χώρο, το στέισον βάγκον υπερτερεί ελαφρώς. Στο κουπέ οι χώροι είναι περιορισμένοι, κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το κάμπριο, το οποίο προσφέρει όμως περισσότερο αέρα για το κεφάλι.
Σε ότι αφορά στους χώρους, τα διαφορετικά αμαξώματα απευθύνονται σε διαφορετικό αγοραστικό κοινό και ως εκ τούτου πληρούν διαφορετικές ανάγκες με τους αντίστοιχους πάντα περιορισμούς. Οι χώροι είναι κατά συνέπεια γενικώς καλοί μπροστά, όμως στο κουπέ και στο κάμπριο κάθεται κάποιος πιο χαμηλά έχοντας και μικρότερο χώρο για το κεφάλι του και τα γόνατα του. Οι χώροι είναι ιδιαίτερα «φτωχοί» στο πίσω μέρος του κάμπριο λόγω της πολύπλοκης οροφής, η οποία και «κλέβει» λίγο από τον ούτως ή άλλως περιορισμένο χώρο. Στη σύγκριση μεταξύ λιμουζίνας και στέισον βάγκον, το τελευταίο εμφανίζει καλύτερους χώρους πίσω, αλλά και στο ύψος (+3 εκατοστά με ίδιο μεταξόνιο). Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με τον χώρο αποσκευών με το πορτμπαγκάζ του στέισον βάγκον να εμφανίζει χωρητικότητα 490-1.480 λίτρων (αναδιπλούμενο κάθισμα σε αναλογία 40:20:40 στο βασικό εξοπλισμό). Η αντίστοιχη τιμή για τη λιμουζίνα είναι 455 λίτρα (αναδιπλούμενο κάθισμα έξτρα), για το κουπέ 380 λίτρα και για το κάμπριο 285 λίτρα με ανοιχτή και 360 λίτρα με κλειστή οροφή.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr