autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

RENAULT MEGANE R.S. TROPHY

Διαβάστηκε από 37691 αναγνώστες - 1/1/2020

Η ζωή στο εσωτερικό του: Όπως και στο i30 πρέπει κανείς να κοιτάξει με ακρίβεια, προκειμένου να ανακαλύψει κάποιο έντονο motorsport στοιχείο. Ένα κρυφά τοποθετημένο λογότυπο RS, διακριτικές ενδείξεις ισχύος και ροπής στο cockpit, απομίμηση carbon και κόκκινες δερμάτινες ραφές. Περισσότερα racing στοιχεία δε θα βρείτε...



Εξωτερική αίσθηση: Οι πιο... λαϊκοί τύποι θα διασκέδαζαν το εντυπωσιακό πίσω μέρος του αυτοκινήτου και θα μπορούσαν να εντοπίσουν το ελαφρώς κρυμμένο λογότυπο Trophy στην κάτω είσοδο του ψυγείου. Οι γνώστες θα εντόπιζαν περισσότερα στοιχεία. Διάτρητα δισκόφρενα εμπρός, εντυπωσιακές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, οι ενωμένες απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και η τετραδιεύθυνση έτσι, όπως φαίνεται διακριτικά στον πίσω άξονα δείχνουν ότι το Megane θέλει περισσότερο να προκαλέσει παρά να... ποζάρει!



Οδηγικές εντυπώσεις: Πολύ σκληρό σε ανάρτηση, ακούγεται πολύ η λαμαρίνα του, με ακραίο turn in τιμόνι του, μια νευρική ύπαρξη και ένας κινητήρας, που είναι ισχυρός και αντιδρά άμεσα. Πραγματικά, η Renault εξέλιξε ένα επιθετικό αρπακτικό των στροφών. Απελευθερωμένος, ο κινητήρας των 1,8 λίτρων λειτουργεί κατά τη διάρκεια όλων των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων και βοηθά το Megane να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h τόσο γρήγορα -στα χαρτιά- όσο το κατά πολύ ισχυρότερο Honda.



Το δε Hyundai το ξεπερνά στο τέλος με ευκολία, αφού φτάνει τα σχεδόν 260 km/h. Τι δε μας άρεσε: το απότομο turn in στην είσοδο των στροφών όταν τα Bridgestone Potenza S007 είναι κρύα, το... άκεφο κιβώτιο ταχυτήτων και ο υπερβολικά... αμυντικός ήχος του.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει