autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

2ο KIA CEED 1.4 T-GDI

Διαβάστηκε από 53894 αναγνώστες - 6/6/2019

+ Εύχρηστο, πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα, η καλύτερη ποιότητα υλικών του test, 7 χρόνια εγγύηση
- Ανάρτηση με ενίοτε «ξύλινες» αντιδράσεις, χωρίς πληροφορίες για την κίνηση σε πραγματικό χρόνο, μόνο δύο προγράμματα οδήγησης προς επιλογή


Όποιος ξεπερνά το Golf, πρέπει να είναι καλός. Και το Kia Ceed είναι πράγματι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Δεν προκαλεί με τη σχεδίασή του, είναι πολυτάλαντο και κομψό, όπως η πλειονότητα των winners, που γνωρίζουμε. Στο μπροστινό τμήμα του εσωτερικού του υποδέχεται οδηγό και συνοδηγό με ευχαρίστηση και το μεγάλο πλάτος του, τα μαλακά πλαστικά του, που φτάνουν μέχρι και στην εσωτερική επένδυση των θυρών του, αλλά και έναν κόσμο πλήρως εύχρηστο. Τόσο αναλογικό όσο και ψηφιακό.



Ο turbo κινητήρας των 1,4 λίτρων ξεκινά τη λειτουργία του με ιδιαίτερα πολιτισμένο τρόπο και, έτσι όπως «γυρίζει», αρχίζει να βουίζει. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη αλλάζει τις σχέσεις πολύ μαλακά και, τελικά, βάζει το... «μαχαίρι στο στόμα» στο sport πρόγραμμα οδήγησης. Αυτό το πνεύμα του νικητή, να είσαι δηλαδή δυνατός και στην καθημερινότητα, εμφανίζεται σε όλο το αυτοκίνητο. Το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση σε κερδίζουν από την αρχή. Αισθάνεσαι την προσπάθεια να λειτουργήσει το KIA όπως ένα γερμανικό μοντέλο, όντας γενικά σφικτό και στη συνέχεια απλώς να υποχωρεί.



Μόνο σε πολύ γρήγορους ρυθμούς οδήγησης δείχνει να λείπει αυτό το μικρό στοιχείο, που θα μετατρέψει το καλό σε τέλειο και το οποίο, όμως, οι πατεράδες των οικογενειών δε χρειάζονται καν. Πάντως, τα συστήματα υποβοήθησης στο μποτιλιάρισμα και στους ελιγμούς στάθμευσης είναι διαθέσιμα σε προσιτές τιμές. Τελικά, τι μας ενοχλεί στο Kia Ceed? Ότι στην προσπάθεια στάθμευσης και κινούμενος προς τα πίσω, η ορατότητα είναι περιορισμένη.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει